چگونه نود32 را آپدیت کنیم / تمام فوت و فن و آدرسهای لازم – ساعت24

کد – کلید و شماره سریال جدیدترین برای انتی ویروس نود32 و اسمارت سکوریتی با تاریخ انقضا 90 روزه. کد آپدیت سی روزه مجانی ایست سکوریتی و نود32 برای جمعه 26 آذر 1400 یا بیست و ششم آذر 1400 آماده شده است. و این صرفا یک پیشنهاد است . نسخه های ویندوزی و لینوکسی این برنامه دارای دو ویرایش ٣٢ بیتی و ۶۴ بیتی بوده که بسته به معماری سیستم عامل خود می توانید ویرایش مناسب را دانلود کنید. در این قسمت می خواهیم در خصوص رفع مشکل آپدیت نشدن نود 32 و رفع ارور ها در آپدیت نود 32 صحبت کنیم . اما با این حال از بین همین کارشناسان افرادی بودهاند که هیچ مشکلی در این خصوص ندیده و نظرات قبلی را نقض کردهاند. معمولا مشکلی در این مورد وجود ندارد و با نصب مجدد ویندوز هم میتوانید از مجوز نرم افزار خود استفاده کنید. ابتدا بایستی ویندوز را در حالت Safe Mode بالا بیاورید.

لایسنس نود 32 به تاریخ امروز

بعد از دانلود نود 32 تا مدتی از نسخه اولیه و رایگان می توانید استفاده کنید.پس از آن با روشهایی که در بالا به آن اشاره شد یوزر و پسورد روزانه وارد کنید. در این بخش از وب سایت آپدیت نود 32 میخواهیم آپدیت نود 32 برای تاریخ امروز را قرار دهیم که به صورت روزانه در بهترین سایت نود 32 بروزرسانی میشوند . شاید بهتر باشد به جای آپدیت روزانه نود 32 با خرید سالانه یوزر وپسورد نود 32 خیال خود را از آپدیت روزانه و امکان ویروسی شدن سیستمتان راحت کنید.برای خرید می توانید به سایت اصلی نود مراجعه کنید.اما با توجه به عدم امکان خرید خارجی برای ایرانیان می توانید به سایتهای داخلی نیز مراجعه کنید.اما در خود سایت نود نمایندگی های مجاز در داخل ایران را معرفی کرده است.با کلیک بر روی آدرس زیر با خیال راحت شماره تماس نمایندگان مجاز نود 32 در داخل ایران را می توانید بدست آورید. حالا به دلیل عدم توانایی خرید نسخههای اصلی از طریق وب سایت شرکت مذکور و یا قدرت خرید کم کاربران، در صورتی که شما هم از نسخههای غیر قانونی محصولات این شرکت استفاده میکنید و با این خطا مواجه میشوید، بهتر است که از نامهای کاربری و کلمات عبور جدید به منظور دریافت به روز رسانیها استفاده کنید.

يوزرنيم پسورد نود 32

این شماره سریال ها و یوزر پسوردها برای تمامی نسخه های برنامه های امنیتی و ضد ویروس شرکت ایست در گوشی ها و کامپیوتر ها کارآمد است. این ضد ویروس مجهز به سیستم smart یعنی هوشمند می باشد که قادر به شناسایی ویروس در کمترین زمان می باشد. این بروزرسانی فعلا برای لایسنس نود 32 ورژن 9 و لایسنس نود 32 ورژن 10 و نسخه های بالاتر جوابگو نیست. اگر از آنتیویروسهایی با ورژن بالاتر استفاده میکنید، شما حتما نیازمند به کد لایسنس خواهید داشت. با این کار شما ۳ ایمیل مختلف دریافت خواهید نمود. مهم ترین شاخصه های آنتی ویروس ESET که سبب شهرت جهانی آن شده است، استفاده بسیار کم از منابع، عدم کاهش سرعت سیستم و حجم پایین فایل های آپدیت این نرم افزار می باشند. اما چنانچه شما نیاز به هر گونه راهنمایی یا سوالی داشته باشید، می توانید از پشتیبانی شرکت ESET به عنوان کاربر رسمی این شرکت استفاده کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اعتبار زمانی لایسنس های ارائه شده از زمان خریداری آغاز شده و مدت زمان دقیق اعتبار لایسنس ها که یکساله می باشند، در Email ارسال شده توسط شرکت ESET نیز به صورت دقیق برای شما عنوان شده است.

همچنین از آنجاییکه فایل نصبی آنتی ویروس ها دائما در حال تغییر و آپدیت شدن می باشد، زمانی که شما آنتی ویروس را به صورت بسته خریداری می کنید، در اکثر مواقع، فایل نصبی موجود بر روی دیسک، آخرین نسخه برنامه نمی باشد. کارشناسان پشتیبانی شرکت پرند نیز در هر زمانی پاسخگوی سوالات شما کاربران گرامی خواهند بود. خیر، در این شیوه بسته ای به دست شما نرسیده و تنها لایسنس برنامه از طرف شرکت ESET برای شما ارسال خواهد شد. در بعضی مواقع که رمز عبور در ای ست را فراموش میکنیم، نمیتوانیم به بخش تنظیمات دسترسی پیدا کنیم. بدین منظور که جهت استفاده از بخش تنظیمات آنتی ویروس، بایستی رمز عبور از پیش تعیین شده را داشته باشید. در این مقاله نحوهی حذف رمز عبور تنظیم شده آنتی ویروس نود 32 را به شما آموزش میدهیم (حذف پسورد نود 32 ورژن 10 نیز به همین صورت انجام میشود). در صورتی که نمی دانید به چه شکل وارد بخش Safe Mode می شوند از لینک زیر آموزش را دنبال کنید.

با ما در نودسرو همراه باشید تا نحوه حذف پسورد Eset Nod32 یا ESET interent security را آموزش دهیم. جهت مشاهده مراحل فعال سازی محصولات امنیتی ESET به صورت تصویری اینجا کلیک کنید. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. آپدیت و فعالسازی آنتی ویروس از طریق جدیدترین سریال , یوزرنیم و پسورد ها . ESET یکی از بنیانگذاران نرم افزارهای آنتی ویروس و شرکتی پیشرو در زمینه شناسایی تهدیدات امنیتی با ۳۰ سال سابقه بوده که بیش از ١۱٠ میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور جهان از نسخه های مختلف این آنتی ویروس، برای حفاظت از سیستم های شخصی و سازمانی خود استفاده می نمایند. نود32 تقریبا برای تمام سیستمعاملهای مطرح جهان مثل ویندوز، لینوکس، مکاواس، سولاریس و غیره وجود دارد. برای پاکسازی کامپیوتر از شر ویروس و تروجان و مالویر بهترین آنتی ویروس در کل جهان نود 32 یا ناد 32 می باشد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما