چگونه یک بسته بندی جذاب طراحی کنم؟

[ad_1]

می دانید که اولین قدم به سوی یک بسته عالی، خلاقیت است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید مخاطب خود را درک کنید. به عنوان مثال، اگر بسته مخصوص کودکان طراحی شده است، باید آن را رنگارنگ و روشن کنید و تصاویر کارتونی را اصلاح کنید، اگر بسته برای بزرگسالان است، باید بیشتر روی مهارت های طراحی تمرکز کنید. بهتر است بر روی نوع محصول مورد نظر، موضوع، سهولت استفاده و سایر ویژگی های محصول تمرکز کنید.

شما باید بسته ای را طراحی کنید که مشتری را مجذوب خود کند و سپس آن را منحصر به فرد برای خود شخص کند. در واقع، طراحی یک جعبه بادوام برای موفقیت یک خرده فروشی است. اگر بتوانید جعبه ای طراحی کنید که محصول را نمایش دهد، فروشنده راحت تر است. یکی از بهترین دستگاه ها دستگاه بسته بندی Sachet است که به این صنعت کمک می کند.

چرا که نمایش کالا به خصوص در شرایطی که تعداد رقبا بسیار زیاد است بسیار مهم است. داشتن یک متخصص بسته بندی خاص می تواند به شما در طراحی تیم کمک کند.طراحی و بسته بندی بسته ها کیفیت و صنایع دستی مورد نیاز برای طراحی و آماده سازی را در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه می توانم فروشندگان جذاب را با بسته بندی مقایسه کنم؟

شاید این سوال پیش بیاید که چرا محصولات کمتر می فروشند در حالی که محصولات شرکت با کیفیت پایین تر محصول نسبت به محصول شما رقابت می کنند و فروش بیشتری دارند؟ اطمینان حاصل کنید که احتمال فروش یک کالای بد با بسته بندی خوب بیشتر از یک کالای خوب با بسته بندی بد است.

یکی دیگر از موارد عدم اطمینان است، اما در حال حاضر بسته بندی تاثیر زیادی بر فروش دارد. بهتر است در این مورد مثال بزنیم. فرض کنید می خواهید لباس و پوشاک را از دو فروشگاه اینترنتی مختلف خریداری کنید.

وقتی محصول شما بسته بندی زیبایی داشته باشد، مشتری نیز از خرید احساس رضایت می کند. مطمئناً وقتی مشتری راضی باشد نه تنها دوباره از شما خرید می کند بلکه دیگران را نیز تشویق می کند که از شما خرید کنند.

بسته بندی خوب و کیفیت همیشه رضایت مشتری را به دنبال دارد، اما این امر در خرید اینترنتی اهمیت ویژه ای دارد. زیرا هنگام خرید از فروشگاه می توانید قبل از خرید جعبه محصول را چک کرده و در صورت تمایل خرید کنید. اما وقتی صحبت از خرید اینترنتی می شود، هیچ اطلاعاتی در مورد بسته بندی وجود ندارد.

به همین دلیل هر بار که سرویس آنلاین خود را سفارش می دهیم، به بسته بندی محصول توجه زیادی می کنیم و بسته بندی آن بسیار مهم است. پس حتما چمدان های خود را مطابق با سلیقه خود ببندید. سعی کنید مشتریان خود را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کنید. حتماً در نظر داشته باشید که اولین رویکرد مجازات آشنایی و اعتماد است. اولین چیزی که مشتری می بیند بسته بندی است. اگر مشتری در ابتدا با یک بسته بندی بی کیفیت و ساده مواجه شود، قطعا باعث جلب اعتماد و سخت کوشی می شود.

چگونه یک بسته بندی جذاب طراحی کنم؟

اما زمانی که به جذابیت و زیبایی یک بسته پی بردید، می توانید در همان زمان اولین خرید را انجام دهید و آن را به مشتری دائمی و وفادار تبدیل کنید. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی راه های کمتری برای ارتباط با مشتری دارد، باید بتوانید از طریق بسته بندی خود محصول با مشتری ارتباط برقرار کنید.

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب سعی کنید توصیه ها را به صورت گرامری به مشتری ارائه دهید که در همان ابتدا پس از تحویل بسته جلب توجه کنید. همچنین اگر فروشگاه اینترنتی دارید و می‌خواهید رضایت مشتری را افزایش دهید و کالاهای خود را به فروش برسانید، کافی است زمان زیادی را صرف توصیه‌های بسته‌بندی آینده خود کرده و طرح جدیدی ارائه دهید تا بتوانید نتیجه را خیلی سریع ببینید. .

به دلیل کمبود زمان برای خرید آنلاین، مردم حتی ممکن است مواد غذایی را به صورت توصیه شده خریداری کنند. بنابراین حتی اگر یک سوپرمارکت کوچک با تنوع و خلاقیت کمتر داشته باشید، توصیه های مشتریان خود را در بسته هایی خواهید دید که چندان گران نیستند اما چشم نواز و دست ساز هستند تا محصولات خود را بسازید.

مشکلات بسته بندی در ایران

ایران در حال حاضر در حال توسعه و گسترش است. این کشور با وجود صنایع فراوان و محصولات مختلف کشاورزی در صنعت بسته بندی چندان موفق نبوده است. اما چالش طراحی و بسته بندی کیفیت و مناسب بودن کالای ایرانی اخیرا به چالشی قدیمی تبدیل شده است.

بالاخره این کشورها پس از بسته بندی با برند خود، با قیمتی برابر با ارزش خود به کشورهای دیگر جهان صادر می شوند که ارزش زیادی به آنها می افزاید. یا محصول دیگری مانند خرما که ایران دومین صادرکننده خرما در جهان است.

خرما در بازارهای اندونزی و مالزی نیز به مقدار کم موجود است. پس از حذف کارتون های ایرانی از بسته بندی، خود را در بسته بندی های مدرن، استاندارد و صادراتی راه اندازی کردند و به کشورهای آمریکایی، اروپایی و استرالیایی صادر کردند. سایر محصولات نیز در همین شرایط مشابه هستند، مانند آجیل، میوه ها، ترکیبات، محصولات غذایی، عسل، صدف و …

برای اینکه بتوانیم کیفیت محصولات بسته بندی را ارتقا دهیم و در عین حال صادرات کالاهای ایرانی را افزایش دهیم، باید به موارد زیر توجه کنیم:

  • اطلاعات کافی و شناسایی بازارهای هدف
  • با استفاده از تکنولوژی روز و روز دنیا می توان هزینه بسته بندی را کاهش داد.
  • افزایش نظارت بر کالاهای بسته بندی به ویژه کالاهای صادراتی
  • بسته های متنوع بر اساس نیاز مشتری در بازار هدف ایجاد کنید
  • تدوین قوانین و مقررات برای حمایت از صنعت بسته بندی
  • آموزش بسته بندی مواد غذایی در کارخانه بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی مواد غذایی پس از تحقیق بر روی بسته بندی مواد غذایی مختلف

به عنوان آخرین نکته، باید مطمئن شویم که طراحی و کیفیت بسته بندی محصول می تواند دلیلی برای حفظ بازارهای هدف باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های مختلف EG مانند دستگاه های تقطیر روی لینک https://ag777.com کلیک کنید.

بنابراین، حمایت از صنعت بسته بندی برای داشتن لیستی از شرکت های بسته بندی مواد غذایی و همچنین در بازار جهانی برای تبلیغات دهان به دهان اهمیت دارد. با ورود انواع دستگاه های بسته بندی می توان بسته بندی مواد غذایی خشک و … را به راحتی انجام داد.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی با توجه به خدماتی که انجام می دهد مناسب است. شرکت AG دارای انواع دستگاه های صنعتی از جمله تبلت ساز می باشد که برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ساز و سفارشی سازی تبلت ها به دلخواه به لینک مراجعه نمایید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما