چین 9 میلیون شهر را در بحبوحه افزایش جدید موارد ابتلا به کووید-19 تعطیل کرده است.

[ad_1]


مردم روز جمعه بیرون از بیمارستان شانگهای برای آزمایش ویروس کرونا صف می کشند.

AP


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

AP


مردم روز جمعه بیرون از بیمارستان شانگهای برای آزمایش ویروس کرونا صف می کشند.

AP

پکن – چین روز جمعه دستور قرنطینه 9 میلیون نفر از ساکنان شهر چانگچون در شمال شرقی این کشور را به دلیل افزایش جدید موارد ابتلا به کووید-19 در منطقه منتسب به نوع بسیار مسری Omicron صادر کرد.

ساکنان موظفند در داخل خانه بمانند، یکی از اعضای خانواده مجاز است هر دو روز یکبار برای خرید غذا و سایر مایحتاج بیرون برود. همه ساکنان باید سه سفر بزرگ غربالگری را پشت سر بگذارند، در حالی که مشاغل غیر ضروری تعطیل شده اند و ارتباطات حمل و نقل به حالت تعلیق درآمده است.

آخرین قرنطینه که شامل یوچنگ با 500000 نفر در استان شرقی شاندونگ می‌شود، نشان می‌دهد که چین به موضع سخت خود در برابر اپیدمی‌ای که در دو سال گذشته اعمال کرده است، برخی نشانه‌های قبلی پایبند است. آن را بیشتر اجرا کنید. اقدامات هدفمند

چین روز جمعه 397 مورد دیگر از انتقال محلی در سراسر کشور را گزارش کرد که 98 مورد آن در استان جیلین، در نزدیکی چانگچون، قطب صنعت خودرو این کشور است. تعداد مبتلایان در سراسر این استان از 1100 نفر فراتر رفته است از زمانی که آخرین شیوع برای اولین بار در آخر هفته گذشته ظاهر شد.

تنها دو مورد در خود چانگچون در روز جمعه گزارش شد که مجموع موارد را در روزهای اخیر به 78 نفر رساند. مقامات مکرراً قول داده اند که هر جامعه ای را که در آن یک یا چند مورد اپیدمی چینی در زیر “تحمل صفر” یافت می شود، مسدود کنند.

93 مورد دیگر در شهر جیلان که به نام استان همجوار نامگذاری شده است، تأیید شد. مقامات قبلاً دستور قرنطینه جزئی در شهر و قطع سفر به سایر شهرها را صادر کرده اند.

مسئولان دانشگاه علوم و فناوری کشاورزی جیلیان در پی گزارش‌هایی مبنی بر وجود انبوه عفونت در محوطه دانشگاه برکنار شدند و دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی شکایت کردند که کسانی که تجربه مثبتی داشته‌اند در معرض شرایط بد کتابخانه‌های مدارس و ساختمان‌های دیگر قرار گرفته‌اند. زندانی شدن

طبق گزارش تلویزیون دولتی CCTV، این مدرسه 74 مورد تایید شده را ثبت کرده و بیش از 6000 نفر را به قرنطینه منتقل کرده است.

عکس های هوایی دانش آموزانی را با لباس های حزمت نشان می دهد که منتظر انتقال به سرما و تاریکی هستند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما