ژاوی: تماشای بازی های لیگ قهرمانان دردناک بود :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1810939 |
7 بهمن 1400 ساعت 16:25 |
6,786 بازدید |

2
نظرات

دوست دارم به لیگ قهرمانان اروپا بپیوندم.

زاوی هرناندز سرمربی بارسا از عدم حضور تیمش در لیگ قهرمانان عصبانی است و گفت که تماشای دیدارهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا برایش سخت بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در مرحله پلی آف لیگ اروپا در نیوکمپ میزبان ناپولی خواهد بود. آبی اناری ها با ژاوی شرایط بهتری نسبت به ماه های قبل دارند و هدفشان قهرمانی در لیگ اروپا است.

زاوی، سرمربی بارسا در کنفرانس خبری مقابل ناپولی گفت: واضح است که شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ اروپا داریم. تا پایان فصل هدف اصلی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس لیگ اروپا است. می دانیم که اگر قهرمان شویم سهمیه لیگ قهرمانان را می گیریم و در لالیگا می توانیم به 4 تیم اول بپیوندیم و به لیگ قهرمانان برویم. ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیستیم زیرا در مرحله گروهی به اندازه کافی خوب نبودیم. فردا به حمایت هواداران نیاز داریم زیرا ناپولی حریف سرسختی است و متاسفانه از نظر تساوی خوش شانس نبودیم. ترجیح می دهم با تیم دیگری روبرو شوم.

تشویق بارسا“بدیهی است که ما می خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا به کار خود ادامه دهیم و حضور در لیگ اروپا ما را عصبانی کرد. مستقیم به لیگ قهرمانان بروید. این یک انگیزه خوب است.”

100 روز مربیگری بارسلونا: انگار 100 سال گذشت در این مدت انواع آسیب ها، آسیب های عروق کرونر و سایر مشکلات را تجربه کردیم. می دانید، من از طرفداران پر و پا قرص بارسا هستم و دوست دارم بارسا را ​​به جایی که بود برگردانم. برای آن باید سخت کار کنیم. من در اینجا به عنوان مربی و به عنوان یک فرد، انسان بهتری شده ام. از نظر سبک بازی در این 100 روز بهتر شده ایم اما نقاط ضعفی هم داریم. ما از نظر بازی و نتایج پیشرفت کرده ایم و به عنوان یک تیم در حال رشد هستیم.”

فرصت قهرمانی:ما در لالیگا و لیگ اروپا رقابت می کنیم و شانس داریم. بازی با ناپولی 50 بر 50 است و حریف قدرتمندی در پیش داریم.» هر دو تیم شانس مساوی دارند و خواهیم دید که این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

درخشش امباپه مقابل رئال: دوست دارم در مورد بازیکنان تیمم صحبت کنم. درباره بازیکنان بارسا سوال بپرسید نه امباپه.

پیاز اصلی: ” در مورد این دو تیم حرفی برای گفتن ندارم. روزی که قرار است با رئال مادرید و پیاتزی بازی کنیم، صحبت خواهم کرد. حالا فقط ناپولی.

دمبل: مطمئنم در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد. دمبله فوتبالیست خوبی است و من یکی از بهترین بازیکنان را در اختیار دارم. او در صورت نیاز بازی خواهد کرد و به ما کمک خواهد کرد تا در پایان فصل بازی‌ها را ببریم.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما