کارکنان Blue Argin محیط کار شرکت را سمی توصیف می کنند – Zomit

[ad_1]

کارکنان سابق و فعلی Blue Argin ، یک شرکت فضایی متعلق به Jeff Bezos ، بنیانگذار Amazon Mazon و یکی از ثروتمندترین افراد جهان ، می گویند که این شرکت مملو از تبعیض جنسیتی است و کارکنانی را که جرات مخالفت با آن را دارند تحمل نمی کند. مدیران در موضوعات مختلف.

21 کارمند فعلی Blue Argin اخیراً این ادعاها را در یادداشتی طولانی همراه با ادعای آزار جنسی توسط مقامات شرکت در وب سایت Lions ارسال کردند. یکی از کارکنان خود را شناسایی کرده است. در این یادداشت آمده است که New Shepard Rocket ، بزوس و سه مسافر دیگر نگران ایمنی پرتاب کننده ای هستند که تابستان امسال به فضا پرتاب می شود.

به گفته نویسندگان این یادداشت ، بلو آرگین خوش شانس بود که تا کنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. بسیاری می گویند که با موشک های بلو آرژین پرواز نمی کنند. پرواز بعدی به نیو شپرد 12 اکتبر برنامه ریزی شده است و یکی از مسافران خصوصی ماموریت می گوید برنامه ها تغییر نکرده است.

نیویورک تایمز گزارش می دهد، گلن د وریسمعاون علمی و خدمات بهداشتی شرکت نرم افزاری فرانسوی Dassault گفت: “من به برنامه و تاریخچه ایمنی و فضاپیماهای Blue Argin اعتقاد دارم و اگر این نبود ، مطمئناً موشک این شرکت را به پرواز در نمی آوردم.” به “من در سایت راه اندازی بودم و با کارکنان شرکت در هر سطح ملاقات کردم و آنچه دیدم نمایانگر یک تیم و فرهنگ عالی است.” کریس بوشهایزن، مسافر دیگری پرواز آینده را اعلام کرد و به درخواست نیویورک تایمز ، بنیانگذار آزمایشگاه Planet برای اظهار نظر پاسخ نداد.

الکساندرا آبرامزوی قبل از برکناری در سال 201 ، مدیر روابط کارکنان Blue Argin بود ، نویسنده یادداشتی که علناً در مورد این اتهامات صحبت می کرد. او همچنین پنجشنبه در برنامه تلویزیونی CBS Morning TV ظاهر شد. او به CBS گفت: “شما نمی توانید فرهنگ امنیت و ترس را همزمان ایجاد کنید.” “آنها ناسازگار هستند.”

بر اساس بیانیه بلو آرگین ، خانم آبرامز اخراج نشده است. او پس از هشدارهای مکرر در مورد مشکلات مربوط به مقررات کنترل صادرات فدرال برکنار شد. اما آبرامز می گوید هرگز اخطار کتبی یا شفاهی دریافت نکرده است.

مقالات مرتبط:

بلو آرگین همچنین ادعاهای فرهنگی یا امنیتی را رد کرد. سخنگوی شرکت گفت: “بلو آرگین هیچ گونه تبعیض یا آزار و اذیت را تحمل نمی کند. ما مسیرهای مختلفی را ارائه می دهیم ، از جمله یک خط تلفن 24 ساعته ناشناس ، و هر گونه ادعای جدید سوء رفتار را فوراً مورد بررسی قرار می دهیم.” آیا ایمن ترین وسیله نقلیه فضایی ساخته شده است یا طراحی شده است. “

Blue Argin در سال 2000 توسط جف بزوس تاسیس شد. این شرکت به همراه SpaceX الن ماسک و Virgin Galactic ریچارد برانسون، بخشی از موج تجارت فضایی است که می خواهد هزینه پرتاب موشک را کاهش دهد و دسترسی شرکت ها و گردشگران فضایی به فضا را آسان تر کند.

بلو آرگین بزرگترین عملکرد خود را در ماه جولای انجام داد: اولین پرواز موشکی نیو شپرد با سفر فضایی. این فضاپیما برای ورود به دور زمین بسیار کوچک است و در عوض به ارتفاع بیش از صد کیلومتری از سطح زمین رسید و چند دقیقه بی وزنی را برای ساکنان آن فراهم کرد و سپس به زمین بازگشت و با خیال راحت زیر چتر نجات فرود آمد. قبل از بلند شدن فضاپیمای بلو آرژین ، 16 پرتاب بدون سرنشین موفق انجام شد.

پرتاب موشک New Shepherd Blue Argin

موشک جدید Shepherd Blue Argin ساخته دست بشر در تابستان امسال است

با این حال ، صرف نظر از راه اندازی بزوس ، Blue Arginine در اکثر موارد امسال مملو از اخبار بد بوده است. در بهار در Tu ، این شرکت نتوانست قرارداد ماه ناسا را ​​برای برنامه Artemis به دست آورد. بلو آرگین سپس از ناسا شکایت کرد. اما اعتراض او رد شد. این شرکت اکنون در دادگاه فدرال ایالات متحده شکایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ورج ، روز چهارشنبه ، شکایات بلو آرگین توسط وکلای ناسا رد شد. وکلای دادگستری در گزارش داخلی 26 می نوشتند: “بلو آرگین ، که اکنون تشخیص داده است که قمار کرده است و شکست خورده است ، قصد دارد از کارهای نظارتی تدارکات ناسا برای گمراه کردن نتایج انتخابات ناسا استفاده کند.” “آبی غیرمسئولانه به آرژین آسیب می رساند.”

یادداشتی در وب سایت خطوط فرهنگ کار بلو آرگین را سمی و جنسیتی توصیف می کند. در این نامه آمده است که کارکنان گذشته و کنونی تجربیاتی داشته اند که فقط می توان آنها را از نظر انسان زدایی توصیف کرد. آنها از پیامدهای احتمالی صحبت علیه ثروتمندترین مرد روی زمین می ترسند.

در این یادداشت آمده است که اکنون مقامات بلو آرژین بر راه اندازی شپرد جدید با نرخ بسیار خطرناک بیش از 40 پرواز در سال اصرار دارند. نویسندگان همچنین معتقدند که کمبود نیروی انسانی در برخی از وظایف یک خطر امنیتی را به همراه دارد. اداره هوانوردی فدرال ، که برای اطمینان از امنیت عمومی پرتاب موشک را زیر نظر دارد ، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مانند همه ادعاهای ایمنی ، اطلاعات ارائه شده در یادداشت را بررسی می کند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما