کارگران ضروری با یک انتخاب دشوار روبرو هستند: پیدا کردن یک آزمون یا از دست دادن شغل

[ad_1]


با افزایش تقاضا برای آزمایش، جوامع برای برآوردن نیازهای بالینی و غیرانتفاعی تلاش می کنند. این گروه ها در سراسر اپیدمی در مناطق کم درآمد و اقلیت مانند UCSF و منطقه ماموریت نیروی ویژه لاتین در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، سایت های آزمایشی را اجرا کرده اند.

دیوید اودیشا / بلومبرگ توسط گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

دیوید اودیشا / بلومبرگ توسط گتی ایماژ


با افزایش تقاضا برای آزمایش، جوامع برای برآوردن نیازهای بالینی و غیرانتفاعی تلاش می کنند. این گروه ها در سراسر اپیدمی در مناطق کم درآمد و اقلیت مانند UCSF و منطقه ماموریت نیروی ویژه لاتین در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، سایت های آزمایشی را اجرا کرده اند.

دیوید اودیشا / بلومبرگ توسط گتی ایماژ

الکساندرا فلیکس، خانه دار و مادربزرگ در ریچموند، کالیفرنیا، سرفه و گلو درد داشت. بنابراین او در زمان کووید یک کار مسئولانه انجام داد و تماس گرفت تا بیمار شود.

علائم او خفیف بود، اما باید قبل از رفتن به محل کار برای جلوگیری از انتشار ویروس، آزمایش کووید انجام می‌داد. او برای خودش کار می کند و می خواهد به مشتری خود اعتماد کند.

او می گوید: “ابتدا باید بدانم که تمام اقدامات احتیاطی را انجام داده ام. باید مطمئن شوم که این فقط آنفولانزا است.”

فلیکس تمام صبح‌ها را به داروخانه‌های ریچموند و شهرهای اطراف رفته بود و به دنبال آزمایش‌های سریع آنتی‌ژن می‌گشت. کسی پیدا نشد.

محل تست کووید در کلینیک مجاور او، مرکز پزشکی مادام العمر، به طور کامل رزرو شده بود. او زنگ زد و زنگ زد اما آنقدر در انتظار ماند که ناامید شد و تلفن را قطع کرد.

برای فلیکس، یک هفته بدون کار به معنای از دست دادن 800 دلار است.

او با لبخندی نگران گفت: “این خیلی زیاد است، زیرا برای پرداخت صورت حساب به آن نیاز دارم.” “احساس ناامیدی می کنم زیرا باید تمام کارهایم را در این هفته کنسل کنم. اگر قراری به من بدهند، فردا یا فردای آن روز خواهد بود، بنابراین باید همه چیز را کنسل کنم.”

در سراسر کشور، به دلیل شیوع Omicron، مردم برای آزمایش کووید عجله دارند. صف ها طولانی است، قرار ملاقات ها به سرعت تکمیل می شود و آزمایش های آنتی ژن سریع به سختی پیدا می شود. این مشکل به ویژه برای کارگران ضروری – اغلب افراد رنگین پوست – دشوار است. برخلاف اکثر کارمندان اداری، آنها نمی توانند از خانه کار کنند و شرکت های آنها تست ها را ذخیره نمی کنند. در نتیجه، خطر از دست دادن حقوق یا آلوده شدن همکاران یا اعضای خانواده وجود دارد.

Renna Khunner-Haber، که سایت‌های آزمایش Lifelong Medical را هماهنگ می‌کند، می‌گوید افرادی که به راحت‌ترین آزمایش‌های خانگی نیاز دارند، نمی‌توانند آن را انجام دهند. این تفاوت آشکار است، به خصوص در منطقه خلیج، جایی که شرکت های فناوری جعبه هایی از آزمایشات آنتی ژن سریع را برای کارگرانی که امکان کار از خانه را دارند ارسال می کنند.

او می‌گوید: “تست‌های سریع – ارزان نیستند. اگر خانواده‌ای 10 نفره دارید و همه به یک آزمایش سریع نیاز دارند و هر کدام 10 تا 10 تومان هستند، دقیقاً 100 دلار است. اگر همه را دوبار آزمایش کنید، این کار جمع می‌شود.”

سایت های آزمون جامعه سعی می کنند این شکاف را پر کنند

یکی از راه‌حل‌هایی که این خلأ را پر می‌کند، کلینیک‌های کوچک محله‌ای مانند Lifelong Medical است که معمولاً به جوامع کم‌درآمد، از جمله بیماران Medicaid، مهاجران اسپانیایی زبان و کارگران ضروری که در مشاغل خود در معرض خطر ابتلا به کووید هستند، خدمات رسانی می‌کنند.

از ابتدای سال تقاضا برای آزمایش در این کلینیک محله ای در شهر کارگری ریچموند افزایش یافته است.

Liflong سه سایت آزمایشی را در منطقه خلیج اداره می کند. خط تلفن کووید او هر روز حدود هزار تماس کووید دریافت می کند، در حالی که در پاییز حدود 250 تماس بود.

خوزه کاسترو یکی از بیماران اوست. تمام خانواده او بو می کشیدند، بنابراین او همسر و سه فرزند 3، 5 و 14 ساله خود را برای آزمایش آورد. او به عنوان یک نقاش خانه کار می کند و روز قبل در تلاش برای یافتن آزمایشی به سانفرانسیسکو رفت.

«حدود یک ساعت یا 90 دقیقه پشت تلفن منتظر ماندم [with Lifelong] و بالاخره به وقت ملاقات رسید. من باید یک آزمایش منفی بدهم تا باور کنم که مثبت نیستم، بنابراین آن را برای کسی در محل کار نمی فرستم، “او به اسپانیایی می گوید.” همچنین فرزند بزرگ من برای بازگشت به مدرسه نیاز به آزمایش دارد. ”

یکی دیگر از بیماران مادام العمر، ویکتوریا مارتین، به عنوان یک متخصص بهداشت دندان کار می کند و نگران قرار گرفتن در معرض آزمایش مثبت در محل کار است. حتی پس از اینکه او برنامه تعطیلات خود را لغو کرد – او از سرما ناامید شده بود – امیدوارم کووید نباشد.

او می گوید: “خیلی ترسناک است. من دیروز به اینجا آمدم و تصمیم گرفتم امروز به آنجا بروم.” “شما سعی می کنید در یک دایره نزدیک ایمن بمانید و بیرون نروید و سپس یک نفر در حباب شما آن را دریافت می کند و چه کاری می توانید انجام دهید؟”

دستیابی به جوامع آسیب پذیر و مبارزه برای رشد

سایت Lifelong’s Richmond فقط می تواند 60 نفر را در روز آزمایش کند و نمی تواند رشد کند. سایت 15 دقیقه ای شهرستان در برکلی را مقایسه کنید که توسط یک آزمایشگاه خصوصی اداره می شود و می تواند هزاران آزمایش را در روز انجام دهد.

در زمان آشفتگی، این کلینیک‌های کوچک باتلاقی شده‌اند و برای پاسخگویی به تقاضا تلاش می‌کنند. با این حال، مقامات بهداشت عمومی می گویند مقیاس کوچک به دلیل طراحی است، یک ویژگی نه یک نقص.

دکتری که آزمایش کووید را برای اداره بهداشت عمومی شهرستان آلمیدا انجام داد. جوسلین فریمن گاریک می‌گوید: «همیشه به کمیت مربوط نمی‌شود، اما اگر ما به سراغ کسانی برویم که راه دیگری برای دسترسی به منابع آزمایشی ندارند، به هدف خود می‌رسیم». .

از آنجایی که تقاضا برای مکان‌های آزمایشی شهرستان تا 400% افزایش می‌یابد، Freeman Garrick می‌گوید این سایت‌های کوچکتر کاری را انجام می‌دهند که نمی‌توانند – به محله‌های ناامن خدمت می‌کنند.

“ما در آن سایت های کوچک متوجه شدیم که درصد مثبت بودن آنها بسیار بیشتر از جمعیت عمومی است [of tests] فریمن گاریک در خدمت به افرادی که شغل و معیشت آنها را به خطر می اندازد، می گوید: ممکن است کوچک باشد، اما نقش مهمی دارد.

گروه دیگری در منطقه ماموریت سانفرانسیسکو به نام Unidos en Salud نیز آزمایش کووید و واکسیناسیون را برای افراد غیرقانونی، کارگران مورد نیاز، مهاجران اخیر و بدون بیمه از طریق مشارکت بین UC-San Francisco و گروه ویژه لاتین انجام می دهد.

دکتر که شراکت را ایجاد کرد. کارینا مارکز می گوید: “این سایت ها برای جوامعی هستند که مراقبت های بهداشتی ندارند و مردم نمی توانند به سایت های دیگر اعتماد کنند.” با این حال، او می افزاید: “با رشد شما اندازه تغییر می کند.”

در سایت آزمایش ماموریت UNIDOS، آزمایشات روزانه از حدود 200 آزمایش در اوایل دسامبر به حدود 980 در اوایل ژانویه افزایش یافت، زیرا Omicron برخورد کرد و مردم از سایت‌های خصوصی و شهرستانی در بخش‌های دارای منابع شهری خارج شدند.

اگرچه مدیریت خط پخش شده در اطراف بلوک یک چالش است، سازمان او تصمیم گرفته است که قرار ملاقات نگذارد.

در مادام العمر، از آنجایی که تقاضا از اواخر تابستان کاهش یافته است، برآوردن نیازهای آزمایشی جامعه دشوار شده است.

Khuner-Heber می‌گوید: “ما در نقطه‌ای هستیم که تقاضا از طریق پشت بام است. ما کارکنان نداریم و هرگز آماده انجام این کار نیستیم.” “اولویت بندی بسیار دشوار است. همه می آیند زیرا در معرض قرار گرفتند، علائم داشتند یا باید به سر کار یا مدرسه برگردند. همه اولویت بالایی دارند.”

در حالی که برخی از کارکنان او بیمار هستند، خونر هابر تلاش کرده است تا به طور کامل پرسنل خود را حفظ کند و کارکنان اسپانیایی زبان را که از نظر فرهنگی شایسته هستند، برای ایجاد اعتماد در بیماران استخدام کند.

اجاره برای منابع

اندی مارتینز پترسون، نایب رئیس انجمن مراقبت های اولیه کالیفرنیا، می گوید که کلینیک بهداشتی ماموریت گرا به منابع بیشتری نیاز دارد تا بتواند کارکنان بیشتری را استخدام کند.

او می‌گوید: «نکته مراکز بهداشتی این است که ما به روی هر کسی و به‌ویژه برای جمعیت آسیب‌پذیر و محروم باز هستیم». “اخلاق در رسالت چرایی وجود مراکز بهداشتی اجتماعی ضروری است.”

مارتینز پترسون می گوید که کلینیک های محله به عنوان بخشی از نقش خود به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در حال آزمایش و واکسیناسیون هستند.

اما از آنجایی که این کلینیک‌ها عمدتاً به دریافت‌کنندگان Medicaid خدمات ارائه می‌کنند، هزینه آن‌ها مانند سایر مراکز آزمایش که بسیاری از آنها قراردادهای بزرگی با بخش‌های بهداشت شهرستان مذاکره کرده‌اند، بازپرداخت نمی‌شوند.

او می‌گوید: “هیچ وجهی نزدیک به چیزی که در یک محیط مراقبت اولیه معمولی به ما پرداخت می‌شود، بازپرداخت نمی‌شود. بنابراین، شما در واقع، کارمندان را استخدام می‌کنید، بلافاصله برای دستیابی به فوریت‌های اخلاقی پول خود را از دست خواهید داد.” اگر برنامه مدیکید کالیفرنیا هزینه بیشتری پرداخت کند، کلینیک ها می توانند کارکنان بیشتری را استخدام کنند و به افراد بیشتری خدمات ارائه دهند.

ایالت آزمایش‌ها و واکسن‌هایی را برای این سایت‌ها ارائه می‌کند، اما استدلال می‌کند که ساختار پرداخت فعلی در محیط هزینه خدمات این است که بیمارستان‌ها هنگام ارائه واکسن‌های نجات‌دهنده زندگی و آزمایش‌های کووید ضرر می‌کنند.

مارتینز پترسون می‌گوید کووید فرصتی است برای از سرگیری گفتگوهای سیاستی در مورد نحوه تأمین بودجه مراکز بهداشتی، به طوری که آنها بتوانند بخشی از پاسخگویی به بلایای سلامت عمومی آینده باشند.

دسترسی آزمایشی آسان و مراقبت های بعدی مهم است

نیاز زیادی برای دسترسی آسان برای آزمایش در مناطقی وجود دارد که توسط بیمارستان‌های محلی خدمات رسانی می‌شود، زیرا بیشتر خانواده‌های مهاجر لاتین تبار کم درآمدی که در آنجا زندگی می‌کنند، احتمالاً در خانه‌های چند نسلی زندگی می‌کنند، جایی که یکی از اعضای خانواده بیمار ممکن است افراد آسیب‌پذیر بیشتری را در معرض خطر قرار دهد.

چنین موردی در مورد الکساندرا فلیکس بود. از او هفت نفر به یادگار مانده است، از جمله دخترش و یک نوه که برای واکسینه شدن بسیار کوچک است.

او می گوید: “من یک بچه در خانه ام دارم. بنابراین من نگران هستم. من در خانه خودم دستکش و ماسک می پوشم، زیرا می خواهم از کودک محافظت کنم.” وقتی مریض شد، آشپزی برای خانواده اش را کنار گذاشت و شوهرش را فرستاد تا روی تخت در اتاق نشیمن بخوابد.

مارکز از Unidos en Salad می‌گوید: “دسترسی آسان به آزمایش بسیار مهم است. شما به موقعیتی نیاز دارید که بتوانید تمام خانواده را پایین بیاورید و در آزمون شرکت کنید.” “آزمون با موانع کم، دسترسی آسان، بدون ثبت نام آنلاین است، جایی که افراد می توانند در صف بایستند و به سرعت نتایج را دریافت کنند. سپس باید به دقت پیوند داده شوند.”

Unidos حمایت مالی، غذا، لوازم نظافتی و مراقبت های پزشکی بیشتری را برای کسانی که نتیجه آزمایششان مثبت است فراهم می کند.

“گاهی اوقات مردم به راهنمایی نیاز دارند که چگونه در خانه های شلوغ جدا شوند، چه زمانی می توانند به سر کار بازگردند، و چه کاری در روز پنجم انجام دهند. کارگران و خانواده های ناایمن دلخواه مارکز می گوید برای جلوگیری از شیوع، اما آزمایش مثبت نتایج زیادی برای آنها دارد.

این آزمایش به پتانسیل مارکز برای بهبود دسترسی می‌پردازد مدل پروموتورادر جایی که اعضای جامعه برای انجام آزمایشات آنتی ژن سریع و توصیه به افراد آموزش دیده اند، ممکن است از آنها خواسته شود تا با افزایش آن مقابله کنند. ارائه دهندگان مراقبت های اولیه، مدارس و کلینیک ها نیز می توانند در ارائه آزمایشات خانگی به بیماران خود فعال باشند.

در همین حال، کارکنان بیمارستان اجتماعی کوچک فقط در تلاش هستند تا شلوغی و شلوغی را ادامه دهند. در Lifelong Medical، گریزلدا رامیرز-اسکامیلا، که مرکز مراقبت‌های اورژانسی کلینیک را اداره می‌کند، می‌گوید که این افزایش آسیب‌های عاطفی بر کارکنان جوان‌تر او وارد می‌کند.

او در حالی که از خستگی اشک می ریخت گفت: “ما خسته شده ایم و فقط می خواهیم کنار برویم، یک نفس بکشیم. مواقعی وجود دارد که کمی گریه می کنیم.” “سخت است! و ما هر روز صبح ظاهر می‌شویم. زمان‌هایی داریم که می‌شکنیم، اما ماهیتش این است. ما باید روحیه‌مان را بالا ببریم و ادامه دهیم.”

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما