کلاس های فیزیک غربی و جودو برای پوتین

[ad_1]

کلاس آموزش فیزیک و جودو غرب برای پوتین //// ترجمه آقای اعتماددر رفتن جورج اف ویل یک ستون نویس آمریکایی است که به مسائل سیاست داخلی و خارجی می پردازد. او از سال 1974 شروع به نوشتن ستون برای روزنامه کرد و در سال 1977 جایزه پولیتزر را برای تفسیر و تحلیل سیاسی دریافت کرد. او یکی از همکاران دائمی NBC News است. آخرین کتاب او، شادی و نارضایتی آمریکایی، در سپتامبر 2021 منتشر شد.


به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست، فیزیک سیاست بین الملل گاهی به طور منظم قانون حرکت سوم نیوتن را نشان می دهد: هرگاه جسمی به جسم دیگری نیرو وارد کند، جسم دیگر همان شدت را اعمال می کند. جهت. در مورد اول جنگ ولادیمیر پوتین نیروهای اصلی مخالف را برانگیخته است.

ناتو در سال 1949 (به گفته اولین دبیرکل آن) برای “حفظ اتحاد جماهیر شوروی در خارج، آمریکایی ها در داخل و آلمان ها پایین نگه داشتن” ایجاد شد. پوتین آلمان را متقاعد کرد تا کاری را انجام دهد که روسای جمهور مختلف آمریکا با توصیه های خود با آلمانی ها انجام نداده بودند: برخیز. یعنی پذیرش طرح های دیپلماتیک و نظامی مطابق با تمرکزگرایی و قدرت اقتصادی اروپا.

برای چندین دهه، سیاست خارجی آلمان آنقدر لیبرال و ایدئولوژیک بود که در بحبوحه درگیری با آن طرف شد. با این حال، در یک نشست اضطراری یکشنبه گذشته، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان با سوسیال دموکرات های چپ میانه خداحافظی کرد.

شولتز 100 میلیارد یورو (113 میلیارد دلار) را برای مدرنیزه کردن ارتش آلمان کنار گذاشت: “محدود کردن جبهه با مبارزانی مانند پوتین”. آلمان سرانجام به وعده ناتو مبنی بر صرف 2 درصد از تولید ناخالص داخلی خود برای دفاع عمل خواهد کرد. شولتز اعلام کرد که آلمان «نسل بعدی تانک‌های رزمی» خواهد ساخت و همچنین می‌تواند جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا و پهپادهای اسرائیلی را خریداری کند.

دو پایانه گاز طبیعی مایع برای تامین گاز از ایالات متحده و قطر ساخته خواهد شد که وابستگی فعلی آلمان به گاز روسیه را تا 55 درصد کاهش خواهد داد. آلمان که در حال ارسال موشک و خودروهای زرهی به اوکراین است، مخالفت خود را با انتقال تسلیحات ساخت آلمان سایر کشورها (هویتزر از استونی و نارنجک های راکتی از هلند) به منطقه درگیری فعال کنار گذاشته است. در دولت ائتلافی شولز، وزیر خارجه این حزب، آنالینا بیربوک، عموماً یک صلح طلب سبز است.

وی گفت: چرخش 180 درجه ای آلمان به معنای غلبه بر برخی محدودیت ها در سیاست خارجی و امنیتی است. وی در ادامه گفت: اگر دنیای ما متفاوت است، سیاست ما نیز باید متفاوت باشد. ما باید به پوتین برای این تغییر اعتبار بدهیم!

برخی که می‌خواهند پوتین را راضی کنند، ایده‌هایی را ارائه کرده‌اند، و دیدن آن‌ها در کنار زدن آن، واقعاً سرگرم‌کننده است. قرارداد 1948 با مسکو، فنلاند را تحت نفوذ شوروی قرار داد. پیکا هووستو، وزیر امور خارجه فعلی فنلاند (کشوری که عضو اتحادیه اروپا است اما عضو ناتو نیست) گفت: «ما آن را به کسی توصیه نمی کنیم. ضروری است که ناتو سیاست درهای باز خود را حفظ کند. فنلاند حق درخواست را برای خود محفوظ می دارد. این موضع ما برای اوکراین و گرجستان نیز هست.» عضویت در ناتو در سوئد نیز در حال بررسی است.

در سال 1910، تقریباً 40 سال پس از جنگ مسالمت آمیز اروپا بین فرانسه و پروس، نورمن انگل، نویسنده و روزنامه نگار بریتانیایی، کتاب توهم بزرگ را منتشر کرد که یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است. او در این کتاب استدلال می‌کرد که جنگ‌های بزرگ بین کشورهای توسعه‌یافته بسیار پرهزینه و در نتیجه بیهوده و بعید به نظر می‌رسند. جنگ ها آنقدر ویرانگر بود که در یک دنیای اقتصادی به هم پیوسته امکان پذیر نبود.

دیوید استار، رئیس دانشگاه استنفورد، در سال 1913 با انگل موافق بود که “جنگ بزرگ اروپا که همیشه در خطر است، هرگز رخ نخواهد داد.” بانکداران برای چنین جنگی پولی دریافت نخواهند کرد و صنعت اروپایی نیز قادر به حفظ آن نخواهد بود. او این اظهارات را یک سال قبل از شروع جنگ 30 ساله اروپا بیان کرد.

یازده دهه پس از بیانیه فرشته، ساختار عمیق جهانی شدن هنوز برای متوقف کردن همه جنگ ها کافی نیست. با این وجود، می‌تواند به کشورهای غیردرگیر جنگ کمک کند تا درد اقتصادی شدیدی را بر یکدیگر تحمیل کنند و حتی کشوری در حال توسعه مانند روسیه آشفته را مجبور به تجدید نظر و به چالش کشیدن برنامه‌های پوتین کند.

“در سال 1976، لنینگراد ایونینگ نیوز گزارش داد که جودوکار محلی ناشناس در مسابقات جودو برنده شده است. او پیش بینی کرد که ما داستان های موفقیت بیشتری در مورد او خواهیم شنید. آن جودوکار ولادیمیر پوتین 23 ساله بود. جودو. پوتین، 69 ساله، اکنون با قانون سوم اخلاقی نیوتن روبرو است که در امور بین‌الملل کاربرد دارد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما