کلیچ: مجیدی 10 میلیون به منصوری بدهد تا دامن او را نگیرد.

[ad_1]

وحید کلیچکو دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: حمید لاک فرصت بسیار خوبی دارد تا با جبران اشتباهات اخیر خود، شایستگی های خود را در مقابل همه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس ثابت کند.

به گزارش خبرورزشی، وحید کلیچ دروازه بان و پیشکسوت پرسپولیس اتفاقات اخیر در دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و همچنین عصبانیت دو بازیکن قدیمی استقلالی و حمید لاک دروازه بان این تیم را عامل اصلی این دیدار دانست. دربی 98:

پرسپولیس دربی را برد. به یک تیم چه امتیازی می دهید؟

به نظر من بعد از این شکست غیرمنتظره در آبادان، این تیم در مسجد سلیمان به پیروزی خوبی دست یافت. دو هفته مانده به دربی دو بار به خوزستان بروی خیلی سخت است. کسانی که فوتبال بازی کرده‌اند می‌دانند منظورم چیست. تیمی که دو بار به خوزستان سفر کرده در شرایط بحرانی قرار دارد اما بچه های پرشور پرسپولیس ثابت کرده اند که برای قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

خیلی ها می گویند با توجه به حساسیت دربی، برای این بازی روی پرسپولیس تاکید شده است.

اصلا! تیمی که همیشه پر تنش ترین تیم مقابل پرسپولیس بوده استیگال است. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند عظمت پرسپولیس را به تصویر می‌کشد، اما بیشتر از همه آزاد است که هنگام بازی با پرسپولیس دست و پای خود را تکان دهد. این حرف ها را کسانی زده اند که طرفدار آزادی هستند و می خواهند پرسپولیس را بیرون کنند.

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

در این چند هفته در نیمه اول کار حریف را کامل کرده ایم و این بار قرار است سریع به گل برسیم. بدون شک استیگلال در این فصل خوش شانس بوده که نتایجی بالاتر از پرسپولیس کسب کرده است. اما همانطور که مدت ها پیش گفتم، اینها موقتی هستند و شرایط در این مسابقه تغییر خواهد کرد.

در مورد چگونگی

برای این آزادی، با این مربی خاص، یک بار شکست کافی است. یک شکست نسخه آزادی را در بر می گیرد. شکستی که تنها گل محمدی و شاگردانش از پس آن برمی آیند.

چند بازی است و فکر می کنید کدام بازیکنان برای پرسپولیس گل می زنند؟

این بازی با اختلاف دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و انشالله تنها برنده پولدار گل خواهد زد. فوتبالیست بداخلاقی که استقلال آن روزها به شدت مورد بی توجهی و آزار لیبرال ها قرار گرفت. امیدوارم این بار یک گل زیبا برای استیگال بزند. تنها یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود، اما خیلی ها می خواستند تمرکز خود را در این ماه از دست بدهند. او قطعا برای استیگال گل خواهد زد. من مطمئن هستم!

چرا گفتی استقلال مربی خاصی است؟

چون آخرین موارد بازی استثمار با صنعت نفت را شنیده بودم که مجیدی مزاحم منصوریان برای خروج از میدان شده بود و همچنین گفته بود که برای خانه دار شدن مجیدی در تهران به حججی رفته است و به فتح الله زاده چک داده شد. 10 میلیون تومان به همین دلیل من مجیدی را توصیه می کنم.

توصیه شما چیست؟

لعنت و نفرین منصوریان که دنبالش نشوند و سرعتش کم نشود بیاید 10 میلیون به او پس بدهد تا هم منصوریان خوشحال شوند و هم تیمش شکست عجیبی نخورد. چون به هر حال تو (مجیدی) در این دربی شیر نیستی…! در این فاصله حداقل یک کار درست انجام دهید…

در مورد دروازه بان پرسپولیس در بازی با استیگال چه می گویید؟ بعد از بازی با صنعت نفت خیلی از حمید لاک انتقاد کردید؟

پیروزی در دربی برای ما مهم است. فرقی نمی کند حمد لاک داخل دروازه ایستاده باشد یا مانی. حمید لاک البته بازیکن باتجربه ای است و با جبران اشتباهاتش مقابل گل گهر سرجان و صنعت نفت آبادان شانس خوبی برای اثبات توان خود در مقابل هواداران پرسپولیس دارد. من حمید را می شناسم. او بچه خوبی است و اگر در دربی هم بازی کند قطعا با تمام وجود مراقب دروازه پرسپولیس خواهد بود.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما