کونته: رسانه ها می خواهند برای ما مشکل ایجاد کنند :: ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1811290 |
29 بهمن 1400 ساعت 18:39 |
483 بازدید |

0
نظرات

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام می گوید مدیران تاتنهام به خوبی از نظرات او آگاه هستند و رسانه ها در تلاش هستند تا بین آنها سردرگمی ایجاد کنند.

به گزارش “ورزش سه”، کونته اخیرا دو مصاحبه با رسانه های ایتالیایی انجام داده و در آن از خرید زمستانی و سیاست های تاتنهام انتقاد کرده است.
اما حالا ادعا می شود که رسانه ها باعث ایجاد مشکل و اختلاف بین او و تاتنهام و ایجاد دردسر برای این تیم شده اند.
کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: فکر می کنم خیلی واضح بود. من نمی فهمم چرا برخی از مردم می خواهند برای ایجاد مشکل تلاش کنند. نه فقط برای من، بلکه برای گذشته. من همیشه داستان هایی درباره باشگاه و مشکلاتی که برای مربیان و مدیران عامل ایجاد کرده است خوانده ام.

سرمربی ایتالیایی درباره رابطه خود با دنیل لوی گفت: سرمربی تاتنهام به خوبی از نظرات من آگاه است. بدم نمی آید با رسانه ها صحبت کنم. اگر بخواهم با دنیل لوی صحبت کنم، مستقیماً با او صحبت می کنم. “متاسفم اما از این وضعیت راضی نیستم، به خصوص که این گفتگو با رسانه های ایتالیایی انجام شده و اکنون باشگاه به من می گوید که با آنها مصاحبه نکن زیرا افکارم به خوبی ترجمه شده است. بیان نشده است.”
سرمربی تاتنهام افزود: من گفتم باشگاه تمام تلاش خود را کرد، اما ما چهار بازیکن را از دست دادیم و آنها مهم بودند زیرا تاتنهام برای خرید آنها پول زیادی پرداخت کرد. باز هم گفتم که ما با کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور یک تیم کامل هستیم.
کونته گفت که در لندن خوشحال است و افزود: “همیشه می‌گفتم از حضورم در تاتنهام لذت می‌برم. همیشه این را می‌گفتم. چهار ماه تا پایان فصل باقی مانده است و باید تمام تلاش خود را برای پایان لیگ انجام دهیم. در بهترین موقعیت “سپس خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.”

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما