کونته: نقل و انتقالات به تاتنهام در ژانویه عجیب بود

[ad_1]

کد خبر: 1808677/59

زمان: 18:28
1400/11/15

بازدید از: 9,877

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام می گوید انتقال این تیم در ژانویه با اشتباه همراه بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در ماه ژانویه از پنجره عبور کرد و چهار بازیکن را به سایر وام ها بازگرداند.

در عین حال آنها دیل علی را نیز به اورتون می فروشند و همین اتفاق باعث شده تا دنیل کبیر مورد توجه قرار گیرد تا تکرار این روند.

کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار با برایتون در چهارمین دوره جام حذفی انگلیس گفت: یعنی باید به گذشته نگاه کرد. و شاید او باید متوجه می شد که اشتباهاتی در گذشته انجام شده است.

وی در ادامه انتقادات خود از مدیریت تاتنهام افزود: معمولا باید بازیکنانی بخرید که به تقویت تیم کمک کنند. اما اگر در دو یا سه سال گذشته آن را بخرید، قرضی به تیم های دیگر خواهد بود، یعنی ممکن است اشتباه کرده باشید.

سرمربی ایتالیایی تاکید کرد که با بازیکنان هم صحبت کرده است و گفت: این تصمیم را هنگام صحبت با میزبان و بازیکنان گرفتیم. اما تکرار می کنم که این یک اشتباه تصادفی در گذشته است. برای تقویت تیم نباید یک بازی به موقع بخرید و بعد از یک، دو یا سه سال آن را رها نکنید.

کونته از مدیران تاتنهام خواست تا روی خرید بیشتر در آینده تمرکز کنند و گفت: «ما باید در آینده دقیق‌تر وارد بازار شویم. اگر بخواهیم کیفیت تیم را بالا ببریم این موضوع خیلی مهم است. امیدوارم بتوانم ایده هایم را به شما منتقل کنم زیرا دیدگاه خودم را دارم و اینجا هستم تا به پیشرفت تاتنهام کمک کنم. «بر اساس آزمایش‌های من، ساختار خوبی را در گذشته ساخته‌ایم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما