کپا اشتباه بزرگی کرد و چلسی را نجات داد!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته چلسی و تاتنهام به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه بازگشتند و در پایان شاگردان توماس توخال با یک گل پیروز شدند.

چلسی با پیروزی در این بازی موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 0-3 به فینال راه یابد.

اما یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در این بازی افتاد این بود که هری کین به اشتباه از کپا آریزابالاگا گل زد.

در دقیقه 64 هری کین دروازه حریف را باز کرد و دروازه بان اسپانیایی از محوطه شش قدم بیرون آمد و نزدیک طاق محوطه جریمه بود.

از سوی دیگر آنتونیو رودیگر با تعویض کلاه سعی کرد ضربه کین را مهار کند که ناکام ماند و کاپیتان انگلیس موفق شد دروازه چلسی را باز کند.

اما سیستم کمک داور ویدیویی پس از بررسی دقیق صحنه اعلام کرد که گل کین به دلیل خطای آفساید زمین خورده است.

در نتیجه بسیاری از هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به دلیل تکذیب گل اعتراض کردند. با این حال، بسیاری با استناد به قوانین فوتبال در تایید تصمیم داور ویدئویی، از این تصمیم دفاع کردند.

طبق قوانین آفساید، رودیگر در این صحنه جای دروازه دارد و با بیرون آمدن دروازه بان از دروازه و قرار گرفتن در کنار کین در این مرحله، خط آفساید تغییر می کند و از آخرین مدافعی که موازی است اندازه گیری می شود. بازیکن مهاجم بنابراین کین هنگام ارسال توپ به دفاع از آفساید نباید جلوی آخرین مدافع باشد.

این قانون جنجال زیادی به پا کرد و برخی از کاربران شبکه های اجتماعی مدعی شدند که این قانون از اشتباهات دروازه بان حریف برای تیم در فاز هجومی سوء استفاده کرده و مانع از سوء استفاده آنها از این موقعیت شده است.

با این حال، با وجود ایجاد همه تفاوت در این مرحله، به نظر می رسد این بار خروج ویرانگر کاپا با تکیه بر این قانون آفساید برای چلسی در آفساید بوده است، زیرا اگر این بازیکن تصمیم اشتباهی نگیرد و در شش قدمی زمین را ترک کند. . این میسر نشد، شانس باز شدن دروازه همچنان زیاد بود، اما این بار آمدن به کمک چلسی و تکذیب گل کین قانونی نبود.

با این حال کمک داور شب گذشته و پیش از این رابطه خوبی با تاتنهام نداشت، پنالتی که برای پیر امیل هایبرگ در دقیقه 42 و پنالتی لوکاس مورا در دقیقه 57 اعلام شد نیز توسط داور مردود اعلام شد. به طوری که شاگردان کونته در نهایت نتوانستند باخت را جبران کنند و از رسیدن به فینال جام اتحادیه بازماندند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما