گادوین منشا: دنبال مساوی نیست

[ad_1]

سیرجان گفت: استقلال نیجریه تیم بزرگی است و بازیکنان خوب هستند، دیدن آن سخت است، اما ما هم خانه هستیم و قصد داریم نشان دهیم که تصادفا رئیس جمهور نیستیم.

بازدید از گلزار سیرجان با استقلال یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم و شاید این فصل است. گلگره که امیر قلعه نویی را در اختیار دارد نیز با ترکیب بازیکنانی چون گادوین منشا، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور و محسن کریمی به استقلال تیم دوم از این تیم اشاره می کند. سهرابیان هر چند امروز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب است، اما بدون شک دو پاسدار مبدأ مهاجم به شدت مورد قدردانی مدافعان استقلال و رشید مظاهری خواهند بود. به همین دلیل مدتی است که با نیجریه های مهاجم صحبت می کنیم و در مورد موارد زیر صحبت می کنیم.

«گل در» مثمر ثمر برای یک مهاجم آمار جالبی است.

برای یک مهاجم بالاترین لذت، گل دادن، و من وظیفه خود را انجام می دهم. تمام تلاشم را می کنم تا تیم کامل شود و خوشحالم که تیم گلغر هم موفق است.

در این فصل شاهد تغییر منبع بوده ایم؟

درست است اما همان موقع در خبرها گفتم مقابل پرسپولیس و استقلال در آرامش هستم. من با مجموعه راحت هستم و روی زمین تمرکز دارم.

گویا گلغر برای این فصل برنامه ویژه ای دارد و قصد دارد در بالای جدول باشد و سهمی از آسیا به دست آورد؟

ما در حال حاضر هر هفته در حال حرکت هستیم و با انجام وظیفه، قصد نداریم جدول فعلی را حذف کنیم. در واقع هدف اول ما حفظ مقام ریاست جمهوری است. ما قصد نداریم فراتر از انتظارات باشیم، اما باید توجه داشت که اینطور نیست.

امروز با استقلال بازی می کنی، این دیدار را چگونه ارزیابی می کنی؟

استقلال تیم عالی است و بازیکنان هم خوب هستند، قطعا دیدنش سخت است، اما ما هم در باغ گل هستیم و قصد داریم نشان دهیم که اتفاقا رئیس جمهور نیستیم. فکر می کنم شاهد یک منظره جذاب و زیبا هستیم چون ما و استقلال برابر نیستیم.

استقلال گلزنی کنی چه ازدواجی انجام می شود؟

من واقعاً تصمیم گل عروسی را درک نمی کنم و واقعاً نمی دانم. البته گلزنی من به طور معمول ازدواج می کنم اما اگر فضا متفاوت باشد فکر نمی کنم اتفاق خاصی باشد. اما در نهایت من همیشه ازدواج می کنم.

امسال قصد رفتن داری؟

اولین موفقیت تیم مهم است اما هر ماجراجوی یک دوست دارد. من هم با آقای گل دوست هستم و البته خانه گل لیگ قهرمانان آسیا را می آورد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما