گفتگو با قهرمان پیوستگی نیمسال اول (تجربی) مبینا کریمی

فصل تابستان زمان آزمون و خطا و یادگیری روش مطالعه و شیوه ی تست زنی کنکوری می باشد. همچنین توصیه دیگر برترین دبیران شیمی کنکور و بهترین اساتید شیمی کنکور به شما دانش آموزان آن است که، به هنگام تست زنی در منزل و به هنگام تست زنی در جلسه آزمون های آزمایشی، سوالات را به خوبی بخوانید و سعی نکنید فوراً به دنبال پاسخ آن ها باشید. شاید فکر کنید که دیگر دیر شده است و شما نمی توانید به برنامه ریزی عمل کنید. با این کار شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هر یک از مشاوران را برگزیده و به صورت رایگان با آنها در ارتباط باشید تا بتوانید در کنکور بهترین نتیجه را کسب کرده و به اهداف بزرگی که در ذهن خود پرورانده اید دست پیدا کنید. از اون روز به بعد یه برنامه فوق حرفه ای بر اساس رشته مورد علاقه ات خواهی داشت. اما بر اساس مصوبه دیوان، استثنایی در این زمینه قائل شده اند که اگر فرد در آزمون مذکور پذیرفته شده یکی از رشته های دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) یا کارشناسی ارشد پیوسته باشد بدون هیچ محدودیتی می تواند برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام نماید.

مشاور کنکور علی میرصادقی

چطور بهترین مشاور تحصیلی کنکور را انتخاب کنیم؟ - ایمنا از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید. همچنین اگر فردی دارای انگیزه کافی نیست، در مشاوره کنکور – https://bestclassic.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ تجربی حتماً علاوه بر برنامه درسی باید برنامه ای برای افزایش انگیزه دانش آموز در نظر داشت. بر این اساس، داوطلبانی که قصد ورود به رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون را دارند، می توانند به دو طریق استعداد های درخشان و سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام و ارائه مدارک نمایند. توجه داشته باشیدکه اگر دارای دیپلم نظام قدیم ، فنی و حرفه ای یا کاردانش هستید و یا دیپلم خود را قبل از سال 84 گرفته اید، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارد و اگر دارای مدرک کاردانی می باشید یا مدرک پیش دانشگاهی شما برای قبل از سال 91 است، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهید داشت ، به این دلیل که کد سوابق تحصیلی دیپلم ، صرفا برای دارندگان دیپلم ریاضی، انسانی و تجربی از سال 84 به بعد ، لازم است و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی فقط برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد گرفته اند، مورد نیاز می باشد.

اینکه کدام یک از این منابع برای شما مناسب است، به شرایط تحصیلی شما بستگی دارد. افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. معمولا این افراد مبلغ هنگفتی را برای پیش پرداخت از شما می گیرند و بعد از ۶ ماه اگر بتوانید آن ها را پیدا کنید می گویند”در صورت شکایت،خود شما هم مجرم هستید و از ورود به دانشگاه محروم خواهید شد” . برنامه ی کلاس های کنکوری که با سرعت کند پیش رفته به طوری که برخی تا آخرین ماه مانده به آزمون اصلی کنکور سراسری ، کلاس جمع بندی می گذارند، خیلی مرجع مناسبی برای مطالعه ی داوطلب نمی باشد. طبق برنامه قلمچی هفته اول رو برای خواندن مطالب و فهم مطالب کنار می گذارم و هفته دوم را برای مرور و جمع بندی. مشاور عالی مرکز هماندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور برای دانشگاهها مشکل به وجود آورده است به طوری برخی از آنها احترامی برای استاد قایل نیستند.

برای مثال موسسات بسیاری وجود دارند که برای عوام فریبی در بدو ورود قبولی در کنکور را به صورت تضمینی به شما وعده می دهند، اما این امر کاملا نشدنی است! شروع برای سال ۹۳ با اشتباه همراه بود واینکه من باتوجه به فشار جسمی وروحی که در بهار ۹۲ وارد شده بود و تجربه بد کنکور ۹۲ باید تابستان را استراحت میکردم،اما تابستان و میخوندم برای سال۹۳؛با شروع مهر از شدت خسته بودن توان درس خواندن نداشتم؛وبا شکست کنکور اون سال آن هم به اون شکل! با استناد به همین جمله باید چنین نتیجه گرفت که بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. در واقع، فردی که تجربه کار با افراد مختلفی را در طول دوران کاری خود داشته و با روحیات داوطلب زیادی آشنا شده است به مراتب می تواند مانند یک دوست صمیمی در کنار شما عزیزان داوطلب باشد. مشاوره کنکور به منظور تلاش و استمرار فردی و همچنین بهترین نتیجه و بازدهی در زمان کنکور برای داوطلبان تعبیه شده است که به صورت حضوری و غیرحضوری انجام میگیرد.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.