گل محمدی: آنچه دادند گل دل پاک سالم بود!

[ad_1]

یحیی گل محمدی گفت: بازی پر جنب و جوش و در مجموع خوب بود. یکی از بهترین بازی های لیگ بود. شروع خوبی داشتیم و گل زدیم. فرصت گلزنی زودهنگام داشتیم. تیم حریف با یک بازی طولانی و مستقیم موفق شد بازی را به زمین ما بیاورد و در آنجا به دنبال خطا یا کسب موقعیت گل بود که در یک ایستگاه موفق شد. انتظار نداشتیم همچین گلی بخوریم.

وی افزود: بازی در نیمه دوم متعادل بود و موقعیت های گلزنی زیادی وجود نداشت. در کل به نظر من سرعت بازی خوب بود و از نظر استراتژیک و بدنی خوب بود. گل گهر نیز یکی از تیم های خوب لیگ است و اگر او نبود و هفت امتیاز کسر نمی شد می توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به هر دو تیم بابت بازی شجاعانه شان تبریک می گویم. نتیجه تساوی در مجموع عادلانه بود و فکر می کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در نیمه دوم یک تعویض دفاعی داشت و فرشاد فرجی را به زمین آورد، گفت: با این کار، قد تیم را افزایش دادیم و پس از دو جایگزین، قدرت گلزنی تیم ما بهتر شد. در نیمه دوم فرصت خوبی برای ضد حمله داشتیم اما در مجموع بازی تحت تأثیر گل ما قرار گرفت. فکر کنم سرشون خیلی شلوغ بود در مورد گل های سالم ما در این صحنه خیلی بحث شد. داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار گرفت و صحنه های زیادی را پشت سر گذاشت که ترابی با لگد پشت زمین خورد. موقعیت های خوبی برای حمله داشتیم و داور اشتباهات زیادی را که تیم حریف مرتکب شده بود قبول نکرد. فکر می کنم داور تحت تاثیر این صحنه قرار گرفت. باید با دقت بیشتری به این صحنه نگاه کنیم اما جمعیت حریف بسیار زیاد شد و داور بازی را کمی باخت.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف پرسپولیس در مقابل اشتباهات حمید لاک گفت: انتظارات زیادی از حمید به دلیل عملکرد دو سال اخیر او وجود دارد. من خودم انتظار نداشتم به این هدف برسم. او می توانست زودتر بیاید و توپ را جمع کند اما بازی خوبی از او دیده ایم و گلزنی تنها هدف ما نیست و این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند جذب بازیکنان خارجی گفت: هنوز تمام نشده است، همچنان در حال بررسی گزینه ها و فیلم هایی هستیم که ارسال می کنند. زمان زیادی می برد، اما در این مقطع از فصل که اکثر بازیکنان ضعیف هستند، گرفتن بازیکن سخت است، اما ما در حال تماشای فیلم هستیم و هنوز چاره ای نداریم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه قوانین سازمان لیگ هم دست و پا گیر است، گفت: در قوانین مشکلی وجود ندارد، مشکل وضعیت مالی باشگاه است. در مورد مسائل مالی نمی خواهم زیاد صحبت کنم اما الان کمترین درصد در کل لیگ مربوط به تیمی است که پنج سال قهرمان شده و حالا تیم دوم جدول است. فقط 35 درصد پرداخت شد و تیم ما کمترین مبلغ را دریافت کرد. امروز باید پول می دادند اما آنقدر کم بود که هیچ یک از بچه ها قبول نکردند. این مشکلات مالی واقعا لطمات جبران ناپذیری به تیم ما وارد کرده است. متاسفانه این موضوع هنوز حل نشده است. با وجود تمام فشارهایی که برای استعفا به او وارد کردم، این مسائل همچنان وجود دارد. روزهای طلایی حمل و نقل را از دست دادیم و پنجره مان بسته شد. همه این مشکلات به دلیل مشکلات مالی بود. بازیکنان ما همچنان درگیر این مسائل هستند و از طریق پاداش هیچ امتیازی نمی دهند. من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم، اما می خواهم این مسائل را منتقل کنم تا مسائل سریع حل شود و آدم خودش را تکان دهد، اما گوش کن! از زمانی که درویش آمده است با مشکلات و بحران های شدید روبرو بوده است. او سخت کار می کند اما برای حل مشکلات کافی نیست. او از صبح در باشگاه بوده اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما گل ناب هندی نیست، گفت: اصلاً و به هیچ وجه هند نبوده است. صحنه و بچه های تحلیل را تماشا کردم. نمی دانم قانون را می دانی یا نه. اگر توپ به دست می خورد، به شانه می خورد و هند نیست. دوستان کوچک قانون داوری را می خوانند. جو داور را به قدری بد کرد که بازی از دست داور خارج شد. اصلا هند نبود اما تا آخر بازی روی داور فشار آوردند. او حتی در پایان بازی هم در این مورد صحبت کرد و جو علیه داور را سنگین تر کرد. داور هم تحت تاثیر این صحنه قرار گرفت.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما