fastescobanner

گل محمدی: هر روز مشکلات جدیدی در پرسپولیس به وجود می آید

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس از فولاد گفت: بازی خوبی بین دو تیم بود. تیم ما شروع بدی داشت و فولاد روی شروع فشار زیادی آورد و توانست گلزنی کند. کم کم تیم شکل گرفت، ما نرم‌تر کار کردیم و بچه‌ها در مجموع توانستند مزد زحماتشان را بگیرند. فولاد تیم خوب و منظمی است که خدا را شکر مقابل آن موفق به پیروزی شدیم.

وی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم و البته شایعه استعفای آنها توضیح داد: فکر کنم فردا حتی اگه پول بدی کار میکنه. مشکلات پرسپولیس زیاد است و هر روز مشکل و مورد جدیدی پیش می آید. بچه ها از صمیم قلب و با روحیه کار می کنند و ما باید از همه بچه های اینجا تشکر کنیم. آنها الگوهای خویشتن داری در فوتبال هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جذب نفرات جدید و به خدمت گرفتن شیمبا گفت: نیم فصل شروع شده است، زمان خوبی برای استراحت داریم و می توانیم به گزینه ها فکر کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. اکنون یافتن بازیکنان خارجی، به خصوص آنهایی که شرایط خاص دارند، دشوار است.

گل محمدی نیز در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی در مجموع خوب بود. موقعیت های خوبی روی دروازه بود. شروع خوبی نداشتیم و تیم فولاد شروع خوبی داشت و موقعیت های خوبی هم به دست آورد. فکر می کنم در 15 دقیقه ابتدایی بازی تحت فشار بودیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.

وی افزود: هر چه بازی بیشتر می گذشت، بازی برای ما راحت تر بود و می توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. به خصوص نیمه دوم بازی خوبی بود و ما هم در دفاع و هم در حمله خوب عمل کردیم و این فرصت را به دست آوردیم. فکر می کنم یک پنالتی واضح بود که متاسفانه گرفته نشد. در هر صورت از محبت تک تک بچه ها تشکر می کنم چون مشکلی نداشتند و تمام توانشان را برای بازی گذاشتند. خدا را شکر به سه ویژگی خوب رسیدیم و این سه ویژگی بسیار مهم بود. این سه امتیاز ما را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از همه هواداران بابت انرژی شان تشکر می کنیم و این پیروزی را به آنها تبریک می گوییم. امیدوارم با رفع مشکلات موجود این روند را ادامه دهیم. بچه های رختکن واقعا از این وضعیت ناراحت بودند. امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت هایی که مدیریت جدید قبل از بازی وعده داده بود، انجام شده است، گفت: امروز هیچ پرداختی نداشتیم اما فکر می کنم فردا حدود 10 تا 15 درصد پرداختی داشته باشیم، واریز به حساب بچه ها. برای حل مشکلات کودکان کافی نیست.

گل محمدی درباره فسخ قرارداد رادوشوویچ و شکایت از باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و این بحث ها به مدیریت مربوط می شود اما یک ضرب المثل هر بار از این باغ بیرون می آید. این وضعیت تیم ماست و هر روز اتفاقاتی برای این تیم می افتد. انشاالله درست میشه.

وی با اشاره به اینکه آیا باشگاه برای جذب بازیکن جدید موانع مالی برای کادر فنی ایجاد کرده است، گفت: نه، باشگاه اینطور با ما صحبت نکرد. من هنوز این حرف ها را از باشگاه نشنیده ام. تعویض هم فرصت خوبی است و فکر می کنم برای بازی بعدی 16، 17 روز فرصت داریم. ممکن است عده ای اذیت شوند اما ما مشکلاتی داریم که در اولویت هستند تا بتوانیم راه خود را طی کنیم. مثلا زمین تمرین و وضعیت پرداختی بازیکنان. از اول فصل هزار تومان هم نگرفتیم. انشالله فردا درصدی برای رفع برخی مشکلات داده می شود اما واقعا مشکلات اولویت دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: نمی گویم تغییرات برای ما مهم نیست، اما باید شرایطی فراهم شود که وضعیت تیم پایدار باشد و بتوانیم با آرامش بیشتری بازیکنان را انتخاب کنیم. در این بازار جذب بازیکن سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در نیمه دوم شرایط خوبی ایجاد کنیم و بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. با این حال همانطور که گفتم اگر مشکلات حل نشود و به وضعیت فعلی برویم واقعاً نمی دانم ممکن است یا نه.

گل محمدی گفت: از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل شکایت اوساگونا اطلاعی ندارم. پنجره نقل و انتقالات یک چیز عادی است و ما تعجب نمی کنیم. شما این کلمه را بارها و بارها در طول سال ها شنیده اید. ما نمی دانیم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما