گل محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی کوتاه نمی آید.

[ad_1]

ما یک بازی سخت را بردیم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می گویم زیرا آنها تیمی ساخته اند که از نظر فنی بازی می کند. بازی مقابل این تیم بسیار سخت است.

وی افزود: آنها هم فرصت هایی داشتند اما ما توانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم. در دقایقی از بازی ما تحت فشار بودیم و فکر می کنم برای کنترل بازی باید بیشتر پاس می دادیم. شاید خیلی با هم در ارتباط نباشیم، اما از بچه ها به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه توانسته دو آلترناتیو به ثمر برساند، گفت: بازیکنانی که از زمین بیرون آمدند زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که آمدند و گل زدند انرژی زیادی داشتند و همین انرژی به آنها کمک کرد تا گل بزنند. وقتی یک تیم می برد، کل تیم برنده می شود و وقتی می بازد، من را آزار می دهد. با تشکر از همه شما برای تحمل سختی های تا کنون.

گل محمدی درباره ادامه مسابقه قهرمانی با استیگلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده ماراتن می شود، گفت: هنوز هفته ها تا پایان مسابقات قهرمانی باقی مانده است. استقلال تیم دلگرم کننده است و امسال تقویت شده و تیم خوب و قابل احترامی است. آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز باشند و در این فصل موفقیت های خوبی کسب کرده اند. ما در این فصل به دلیل مسائل جدی هیچ نقل و انتقالاتی را ندیده ایم، اما عقب نشینی نمی کنیم. بازیکنان ما بسیار دلگرم کننده هستند و قهرمانی های زیادی که به دست آورده اند به آنها انگیزه می دهد و با این تجربه تا آخر خواهند جنگید و شور و شوق خود را از دست نمی دهند.

وی درباره شرایط رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: این دیدار اولین بازی رامین بود و او عملکرد خوبی داشت اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد. شرایط او از نظر بدنی و استراتژیک ایده آل نیست، اما این بازی ها به او کمک می کند تا بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات روی عملکرد تیمش تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: برخی اتفاقات مختص فوتبال ایران است. من شخصاً به این مسائل توجه نمی کنم، چون بحث های ریز و درشت فنی و غیر فنی داریم. هرکسی که می خواهد رئیس فدراسیون شود باید روی کارمان تمرکز کنیم و روی مشکلاتمان تمرکز کنیم و نتیجه بگیریم. من کاری به این چیزها ندارم و کار خودمان را انجام می دهیم.

گل محمدی نیز در نشست خبری گفت: بازی را برای خودمان سخت کردیم، چون نتوانستیم زیر فشار حریف پاس خوبی بدهیم. پیش از این نتوانسته ایم شکل تیم را نشان دهیم و به دلیل فشار حریف یا فشار روحی و جسمی نتوانسته ایم یک بازی معمولی انجام دهیم. حریف به ما فشار زیادی آورد و بازی می توانست با تساوی تمام شود و آنها برنده شوند. ما باید در این مورد کمی حساس تر و نگران باشیم. بازی امروز درس خوبی برای ما بود تا به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم و باید روی کار تیمی کار کنیم. این دیدار می تواند در آینده بیشتر به پرسپولیس کمک کند. از بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند. بازی آسانی نبود و ذهنیت برنده بازیکنان بیشتر از صحبت فنی به ما کمک کرد و این نقش قهرمانی در سال های اخیر در نتیجه بازی امروز مفید بوده است.

وی در خصوص صحبت های رشید مظاهری مبنی بر اینکه پرسپولیس با او صحبت کرده است، گفت: نمی دانم چه بگویم. من خودم با او صحبت نکردم و شاید اطرافیانش که می خواستند به پرسپولیس بیاید این کار را کردند. ما با معترضان صحبت نکردیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت های رضا درویش درباره حضور مهاجم خارجی گفت: در این مرحله به سختی می توان بازیکن خارجی گرفت زیرا هیچ تیمی به تیم دیگری بازیکن خوب نمی دهد مگر اینکه شما هم هزینه نکنید. دریافت آن بسیار زیاد است. برخی از بازیکنان آزاد در بازار هستند که از این استاندارد نیستند. بازیگری را در فیلم دیدیم و مجبور شدیم چند جلسه او را از نزدیک تماشا کنیم. این بازیکن روز بدی را در نظر نمی گیرد، اما باید بدانیم وضعیت او چگونه است. این شرط را گذاشته ایم تا بازیکن خارجی بداند شرایطش چگونه است.

گل محمدی در واکنش به گلزنی عبدی در خط حمله پرسپولیس یادآور شد: مهدی بازیکن خطرناکی است و تاثیر خوبی روی دروازه ما داشت. با این حال من از عابدی توقع زیادی دارم. روز یک بازیکن می تواند بد باشد و به نظر من روز عابدی جذاب نبود. با این حال حمید پاکدال با تمام قوا وارد زمین شد و موفق شد گلی را به ثمر برساند که به او و همچنین حس خوبش تبریک می گویم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم توسط پرسپولیس ضعیف شده یا پرسپولیس تقویت شده است، گفت: بحث مهمان نوازی و مهمان نوازی بسیار مهم است. اراک شرایط بازی خودش را دارد. آلومینیوم به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی شرایط فنی خوبی نداشتیم. اراکی ها تیم واقعا خوب و ثابتی دارند و ارسال آنها خطرناک است. آلومینیوم تیمی نیست که به راحتی مقابل سپاهان و استیگال ببازد و امتیاز بگیرد و فقط مقابل پرسپولیس نباشد. آلومینیوم ترند لیگ امسال بوده است.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما