گوشی های گوگل پیکسل در موارد اضطراری فیلم ها را ضبط و بارگذاری می کنند

[ad_1]

یکی از ویژگی هایی که گوگل به طور انحصاری در گوشی های سری Pixel ارائه می دهد ، برنامه Personal Safety است. گوگل این برنامه را با قابلیت ضبط و بارگذاری خودکار فیلم ها در مواقع ضروری به روز کرده است و علاوه بر این ، رابط کاربری آن با ویژگی های طراحی Material U به روز شده است.

برنامه Personal Safety اکنون مجهز به ویژگی دیگری به نام “Emergency SOS” است که علاوه بر نمایش اطلاعات پزشکی و هشدارهای بحرانی روی صفحه نمایش می دهد. هنگامی که این ویژگی فعال است ، دکمه پاور را پنج بار (یا بیشتر) فشار می دهید و یک زنگ با صدای بلند پخش می شود و تلفن به طور خودکار با 911 تماس می گیرد.

پیکسل ها

نسخه جدید برنامه ، با شماره 2021.08.27.398269048 ، اکنون “راه حل های اضطراری” بیشتری را برای کاربران تلفن Pixel ارائه می دهد ، از جمله “به اشتراک گذاری اطلاعات با لیست تماس های اضطراری” و “ضبط ویدئوهای اضطراری”.

ویژگی دوم به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 45 دقیقه فیلم ضبط کنند. روند ضبط ویدئو تا زمان خاموش شدن کاربران ادامه می یابد و همچنین می توانید هنگام ضبط از تلفن خود استفاده کنید. در عین حال ، اگر تلفن شما نیز به اینترنت متصل است ، یک نسخه پشتیبان از فیلم ضبط شده به طور خودکار در حساب Google و برنامه امنیت شخصی شما ذخیره می شود.

همچنین یک ویژگی “به اشتراک گذاری خود” وجود دارد که به شما امکان می دهد موارد ضبط شده را برای مخاطبین اضطراری از پیش تعیین شده خود ارسال کنید. برای مشاهده فیلم های ضبط شده خود ، به بخش اورژانس SOS در “منوی تنظیمات” و سپس به بخش “امنیت و اضطراری” بروید. در این قسمت ، وارد بخش فیلمبرداری اضطراری شده و گزینه های ویدئویی خود را انتخاب کنید.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما