یادبود زندگی سیاهان مهم است خانه جدیدی از آثار هنری است: کتابخانه کنگره

[ad_1]


در تظاهرات ژوئن 2020 علیه خشونت پلیس و نژادپرستی، بنرها و تابلوهایی روی حصاری در میدان لافایت نزدیک کاخ سفید آویزان شده است. کتابخانه کنگره برخی از آثار هنری، تابلوها و عکس هایی را که زمانی روی حصار آویزان شده بودند، دیجیتالی کرده است.

خوزه لوئیس مگانا / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

خوزه لوئیس مگانا / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


در تظاهرات ژوئن 2020 علیه خشونت پلیس و نژادپرستی، بنرها و تابلوهایی روی حصاری در میدان لافایت نزدیک کاخ سفید آویزان شده است. کتابخانه کنگره برخی از آثار هنری، تابلوها و عکس هایی را که زمانی روی حصار آویزان شده بودند، دیجیتالی کرده است.

خوزه لوئیس مگانا / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

حصاری که زمانی بین معترضان و کاخ سفید در پارک لافایت در تابستان 2020 (همچنین به عنوان یادبود متر زندگی سیاه‌پوستان شناخته می‌شد) صدها تابلو، پوستر و آثار هنری به جا مانده از معترضان پس از ترور جورج فلوید نصب کرد. کار را نشان دهید.

هنگامی که مقامات در اوایل سال 2021 حصار را برداشتند، کارگران وظیفه خود را حفظ هر نمونه کردند – زیرا می دانستند که هر نماد نشان دهنده بخشی از تاریخ کشور است.

اکنون، با کمک فعالان و آرشیوگرایان، قطعاتی از آثار هنری که زمانی به عنوان یادبود جنبش محسوب می شدند، در یک نمایشگاه آنلاین جدید در وب سایت کتابخانه کنگره به نمایش گذاشته می شوند.

به گفته این کتابخانه، اکنون بیش از 30 اثر هنری به صورت آنلاین در دسترس است.

“[The Library] الیزا لئونتال، رئیس خدمات فنی در بخش چاپ و عکاسی کتابخانه کنگره، گفت که از مردم می‌خواهد نشانه‌ها، پیام‌ها را ببینند و آنها را به سایر بخش‌های مجموعه ما که با مسائل مشابه سروکار دارند مرتبط کنند.

این مجموعه زاییده فکر تیمی از فعالان و آرشیویست ها بود.

لئونتال، که رهبری مجموعه آثار هنری و مصنوعات حصار کتابخانه را بر عهده داشت، با نادین سلر، متصدی واقعی حصار و دیگران برای احیای مجموعه دیجیتال کار کرد.

لئونتال می گوید که او به مدت هشت ماه روزانه از حصار بازدید می کرد و هر بار مجذوب آنچه می دید بود.

او گفت: «هر روز نشانه‌های جدیدی ظاهر می‌شد، شخص دیگری داستان خود را به اشتراک می‌گذاشت و لایه‌های ارزشمندی را به مکالمه‌ای که روی حصار جریان داشت اضافه می‌کرد.

هنگامی که آثار هنری شروع به پوشاندن حصار تا تکمیل آن در اوایل سال 2021 کردند، لئونتال به تنهایی شروع به مستندسازی این تجربه کرد – با نگاهی به احساسات و تجربیات ارائه شده توسط نمایشگر.

لئونتال گفت: «این نشانه‌ها از آثار هنری که از خانه آورده شده یا در محل ساخته شده‌اند، و همچنین تکه‌های کاغذ با پیام‌هایی که عجولانه نوشته شده‌اند، می‌آیند.

با برداشتن حصار، داوطلبان بیش از 800 قطعه از آثار هنری، تابلوها و بنرها را برداشتند – به امید حفظ هر کدام.

کارگران ماه ها به تماشای حصار و آثار هنری آن پرداختند.

پس از ترور فلوید در ماه مه 2020، معترضان به پارک لافایت در مجاورت کاخ سفید راهپیمایی کردند، زیرا مقامات فدرال به سرعت موانع فلزی در اطراف پارک ایجاد کردند تا ورودی های مختلف به میدان را مسدود کنند. این حصار در 4 ژوئن 2020 ساخته شد و در ژانویه فرو ریخت. 30، 2021.

ملوان و فعال کارن ایروین از نیویورک ساعت های طولانی را روی حصار سپری کرد که اکنون به آن میدان متر زندگی سیاه می گویند، در حالی که برای ایمن سازی صدها قطعه ساخته شده توسط معترضان تلاش می کردند.


نادین سیلر با یک اثر هنری که زمانی روی حصار متری سیاه رنگ در نزدیکی کاخ سفید آویزان شده بود، ژست می گیرد. کتابخانه کنگره یک نمایشگاه آنلاین از آثار هنری ایجاد کرده است که زمانی روی حصار آویزان شده بودند.

جاناتان فرانکلین / NPR


زیرنویس ها را پنهان کنید

تغییر عنوان

جاناتان فرانکلین / NPR

ملوان گفت: «چه بارون، چه برف یا نه، ما روی حصار زندگی می کردیم. هر جا که پلیس ما را هل می داد، یک نفر روی این حصار یا در چند متری حصار بود.

هنگامی که ملوان و دیگران از حصار محافظت می کردند، آثار هنری آن به نماد حرکت تبدیل شد، مکانی که مردم در آن توقف می کردند و عکس می گرفتند – با احترام به معنای حصار و نشانه های آن.

اما کمپین نجات این اثر هنری در ماه اکتبر تحت تأثیر قرار گرفت. 26 وقتی معترضان دیدند که معترضان آثار حصار را پاره کردند.

سلر می‌گوید: «از آنجایی که مردم به این چیز می‌رسند و آن را می‌شکنند، بخشی از وجود من احساس توهین می‌کند. “من مطمئن شدم که چمدان منفجر نشود.”

تعدادی تابلو در سراسر کشور توزیع شده است.

زمانی که داوطلبان بیش از 800 تابلو را حذف کردند، ملوان وظیفه خود را بر این گذاشت که تا حد امکان تابلوها را حفظ کند.

این علامت‌ها در یک واحد ذخیره‌سازی در واشنگتن دی سی قرار دارند و منتظر اسکن بایگانی‌ها در کتابخانه آزاد انوک پرات در بالتیمور، پروژه‌ای مشترک با کتابخانه عمومی دی سی هستند.

مجموعه کوچکی از علائم سال گذشته به عنوان بخشی از صدمین سالگرد کشتار نژاد تولسا در تولسا، اوکلاهاما به نمایش گذاشته شد و بسیاری از آنها توسط دانشگاه هوارد جمع آوری شد.

به دنبال داستان منتشر شده توسط NPR در اکتبر گذشته، موزه ملی حقوق مدنی در ممفیس، تن، و پایگاه داده جرج فلوید و آرشیو هنر خیابانی Anti-Resist نیز علاقمند به دستیابی به آثار هنری برای اهداف نمایشگاهی و آرشیوی هستند.

هنگامی که بیش از 800 مورد اسکن شد، فروشنده می گوید که فرآیند هدیه دادن برای اثر هنری به طور رسمی آغاز می شود.

او می‌گوید که در حالت ایده‌آل، سازمان‌دهندگان بخش DC از Black Lives Meter دوست دارند این قطعات در دست سازمان‌های سیاه پوست باشد. اما، ملوان گفت، هر کجا که این قطعات فرود بیایند، امیدوار است مردم ارزش و پیامی که در پشت آنها وجود دارد را درک کنند.

سلر گفت: «من نمی‌دانم چه چیزی مصرف می‌کند، اما هر کسی که آن را بگیرد باید موافقت کند که از آنها مراقبت کند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما