یعنی درصدهای کنکورمهم هستش واسه ۱۴۰۱هم،درسته؟

زیست یادگیری آسان - 02155756500 چقدر با رتبه ی ازمون های ازمایشی فاصله داشت؟ مزخرف.چون نهایی هم هست آدم مجبوره بخونه که شوخی تو کارش نیست.توی امتحان نهایی از مطالعه اصلی ام برای کنکور فاصله گرفتم با کمک خدا بعد از امتحانا دوباره خودم رو جمع و جور کردم. من به نت یجور اعتیاد دارم.ولی خوب هندلش کردم سال کنکور و فقط یه اکانت تلگرام با شماره مجازی باز کردم و توش پر کردم از کانال های تلگرامی مخصوص کنکور. توی درس زبان تخصصی من برداشتم کلمات کتاب های ۵۰۴ و فوکس آن وکب رو توی دفترچه یادداشت به همراه هم معنی های انگلیسی شون نوشتم و یه منبع خیلی خوب کلمه برای خودم درست کردم و با تداوم خوندنشون قشنگ به ذهنم سپرده شدن.درس های گرامری هم که با خوندن چندین مرتبه درسنامه و تمرین داخل تست ها اوکی کردم.برای درس های دیگه خلاصه نویسی آنچنانی نکردم و کتاب هارو میخوندم و از طریق تست های جامع یاداوری میکردم و اگه هرکدوم از یادم میرفت باز میرفتم و مبحث رو میخوندم و دوباره رفرش میشدم. اما اگر بتوانید از مشاوره کنکور (از طریق سایت بعدی کلیک کنید) هنر به خوبی بهره مند شوید حتماً خواهید توانست به آن رشتهای که مدنظر خود دارید جامعه عمل بپوشانید. سطح کتاب: یک از بهترین های زیست که به عنوان کتاب های جامع و فصل به فصل بسیار خوب عمل کرده برای دانش آموزان در هر سطحی قابل استفاده است اما سطح تست های آن از نشر الگو آسان تر است.

مشاور هیوا کنکور 99

تدریس مطالب درسی باعث یادگیری مفهومی تر و عمیق تر مباحث درسی می شود، شما هنگامی که مباحث را تدریس می کنید ممکن است به نکاتی برخورد کنید که تا به حال با آنها مواجه نشده اید یا آن را درک نکرده باشید پس بعد از یادگیری مطالب زمانی را برای تدریس کردن مطالب قرار دهید. و چرا ورودی های یک دانشگاه همه با یک رتبه و درصد نیستند، داوطلب باید به کدام درصدها فکر کند و برای آن برنامه ریزی کند؟ که محاسباتش کمی پیچیده است، پس ازهمین الان که کارنامه پذیرفته شدگان را می بینید بهترین رتبه ها را در نظر گرفته و سعی کنید رتبه و درصد شما از همه ماکزیمم درصدهای دروس قبولی سال قبل بهتر باشد تا در زمان انتخاب رشته به اصطلاح لب مرز نبوده و دیگر نگرانی قبولی و پذیرش را نداشته باشید. کارنامه های زیادی از درصد ها و ترازهای قبولی این دو رشته را دیده اید، چطور یک داوطلب با رتبه زیر هزار و یکی با رتبه کمی بالاتر قبول شده است، چه چیزی در قبولی این افراد تاثیر داشته؟ نکته مهم در آزمون ها این است که آزمون جایی برای انتقال اطلاعات است نه یادگیری (ما یک سری یادگیری در بحث تحلیل آزمون داریم) ولی بحث آموزش و مدیریت آزمون چیزی نیست که شما سرجلسه آزمون یاد بگیرید.

باشد، عبارت مجاز برای او در کادرهای جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد، در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند. در سبک جدید ارائه خدمات و محتوای آموزشی حرف آخر که تحت عنوان سیستم vod ارائه شده است دارای سیستم پشتیبان آنلاین می باشد، در این روش و سبک پشتیبان آنلاین حرف آخر ریز به ریز فعالیت داوطلب تحت نظارت پشتیبان و مشاور رتبه برتر موسسه حرف آخر می باشد. هیچ زمانی پیدا نمی شود که همه چیزبرای حرکت شما و یک شروع طوفانی آماده باشد، باید قدم های کوچک تری بردارید تا در نهایت بتوانید قدم های بزرگتری بردارید. قبولی تضمینی دندان پزشکی و داروسازی، شوق خواندن دروس پاتولوژی و فارما، روپوش سفید، شوق در دست گرفتن ست دندانپزشکی، همه و همه شوقی عجیب را در دل داوطلبان کنکورمی اندازد، تا با تمام تلاش خود به این رشته دست پیدا کنند. به این فکر نکنید قرار است یک روزی برسد که شما روزی ۱۴ ساعت بدون هیچ گونه استراحتی درس بخوانید و به این امید زمان الان خود را از دست بدهید، برای موفقیت کافیست یک مطالعه منظم داشته باشید، همه ی ما یک زمانی خسته می شویم و دلمان هر چیزی می خواهد به غیر از درس خواندن پس هر زمان خسته شدید به جای سرزنش خود به دور از استرس یک زمانی را استراحت کرده و دوباره پر قدرت شروع کنید.

اره خسته شده بودم.گاهی اوقات لج میکردم تو روز لای کتاب وا نمیکردم.ولی بعدش وقتی دو دوتا چهار تا میکردم و با خدا رازونیاز میکردم میدیدم کار شیطان بوده.فلان روز آزمون آزمایشی رو بد دادم،به جهنم که بد دادم.کنکور نبوده که.اصلا کنکور بوده باشه.حتما یه حکمتی داشته.شاید خدا میخواد سال بعد رتبه برتر باشم.با خودم همین حرف ها رو میزدم به آینده فکر میکردم به این که اگه الان سختی نکشم و درس نخونم قراره آینده من چی بشه؟ دسته اول مشاور ها ، آدم های عادی هستن که صرفاً اومدن جواب یه سری سوال رو حفظ کردن و به بچه ها میگن و این روتین بودن جواب ها باعث شده بچه ها دل سرد باشن و از هر مشاور و کنکوری متنفر باشن ! یه سوال دیگه اینکه من الان فرم انصراف از دانشگاه روزانع رو تاکی باید پر کنم ؟ باید مهمترین ها را انتخاب کرد و خواند حالا باید شانست بزند و از منابعی که خواندی سوال بیاید. بیشتر دانش آموزان تهیه کتاب ها به صورت مجزا برایشان مقدور نیست!

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما