یک افسر پلیس نیویورک در تیراندازی هارلم کشته و یک افسر دیگر به شدت مجروح شد

[ad_1]

تصویردو افسر پلیس جمعه شب در بیرون ساختمانی در هارلم به ضرب گلوله کشته شدند.
اعتبار …دیوید دی دلگادو برای نیویورک تایمز

به گفته پلیس نیویورک، یک افسر پلیس شهر نیویورک در روز جمعه بر اثر تیراندازی یک مرد مسلح به آنها در آپارتمانی در هارلم کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد. به گفته پلیس، او سومین و چهارمین افسری بود که در این هفته در حین انجام وظیفه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پلیس ابتدا اعلام کرد که هر دو افسر کشته شدند، اما بعداً گفت که وضعیت یکی از آنها در بیمارستان هارلم وخیم است. پلیس گفت که دکتر افسری که جان باخت جیسون ریورا 22 ساله بود که در نوامبر 2020 به بخش پیوست. افسر به شدت مجروح به نام ویلبرت مورا، 27 ساله شناسایی شد. او در سال 2018 به این بخش پیوست.

پلیس گفت که افسر سوم در صحنه تیراندازی در آپارتمانی در خیابان 135 غربی در نزدیکی خیابان لنوکس، لاشون مک نیل، 47 ساله را به بازو و سر شلیک کرد. به گفته پلیس، او جان سالم به در برد اما در وضعیت وخیمی قرار داشت.

کمیسر پلیس کیچانت سیول در یک کنفرانس خبری در بیمارستانی که در آن دو افسر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، افسر ریویرا را “پسر، شوهر، افسر و دوست” توصیف کرد که “مانند ما کشته شد.” او باید این کار را انجام دهد.»

خانم سیول در حالی که صدایش بلندتر می شد گفت: “من در تلاش هستم تا کلماتی را برای بیان تراژدی که در حال گذراندن آن هستیم بیابم.” او مانند مردی که استخدام کرد، شهردار اریک آدامز، این ماه کار خود را برای نظارت بر بزرگترین نیروی پلیس در ایالات متحده آغاز کرد.

او ادامه داد: ما عزادار هستیم و عصبانی هستیم.

آقای آدامز – که اوایل چهارشنبه شب در برانکس بود تا در مراسم بیداری نوزادی که به صورتش مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود شرکت کند – نیز در یک کنفرانس خبری با صدای بلند صحبت کرد.

او گفت: «این فقط حمله به سه افسر شجاع نبود. «این حمله به شهر نیویورک بود» و «حمله به کودکان و خانواده‌های این شهر».

تیراندازی به افسران آخرین مورد از یک سری جنایات در اوایل تصدی آقای آدامز بود که قول او را برای افزایش امنیت عمومی پس از افزایش برخی جنایات در طول یک بیماری همه گیر آزمایش کرد.

رئیس اطلاعات، جیمز دبلیو. ایسیگ جزئیات زیر را از وقایع مربوط به تیراندازی بیان کرد:

اعتبار …اداره پلیس نیویورک

حوالی ساعت 18:30 روز جمعه، سه افسر از استان سی و دوم به تماس 911 زنی که گفته بود با پسرش درگیر است، پاسخ دادند. وقتی مأموران به آپارتمان رسیدند، زن و پسر دیگری را پیدا کردند. مقامات گفتند که از تماس 911 هیچ نشانه ای مبنی بر وجود سلاح در آپارتمان دریافت نشده است.

این زن به مقامات گفت پسری که با او دعوا می کرد در اتاق خواب پشتی در انتهای راهروی طولانی و باریک بود. وقتی مأموران به اتاق خواب مورا و ریورا نزدیک شدند در باز شد و آقای مک نیل تیراندازی کرد. پس از تیراندازی به دو افسر، آقای مک نیل سعی کرد از آپارتمان خارج شود و توسط افسر سوم که نامش فاش نشد مورد شلیک قرار گرفت.

به گفته مقامات، آقای مک نیل، 47 ساله، در سال 2003 پس از دستگیری در نیویورک به اتهام مواد مخدر در شرایط مشروط بود. او همچنین چهار بار از ایالت های دیگر دستگیر شد که همگی بیش از یک دهه پیش بود.

روز سه‌شنبه، یک افسر در جریان درگیری در برانکس هنگام بحث با یک مظنون نوجوان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. مقامات گفتند و صبح روز پنجشنبه، مردی هنگام جستجوی مواد مخدر در خانه ای در استیتن آیلند از در از در شلیک کرد و به پای یک جاسوس شلیک کرد. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

این گزارش توسط لولا، چلسی رز مارسیوس، تروی کلاوزن، دانا روبینشتاین، ویلیام کی. راشبوم و علی واتکینز.

تعمیر:

نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گزارش داد که لاشون مک نیل، 47 ساله، پس از شلیک گلوله پلیس جان خود را از دست داده است. جان سالم به در برد اما وضعیتش وخیم بود. این مقاله همچنین سالی را که در آن اسلحه مصادره شده از آقای مک نیل به سرقت رفته است، به اشتباه نشان می دهد. سال 2017 بود نه 2007.



[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما