۷ راز خوب تجربه کردن این رویا

[ad_1]

داشتن رویای باکیفیت و راحتی برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است. مسائلی که امروزه گریبان گیر جهان شده اند، با این حال، چند نکته مهم هستند که برای داشتن خوابی راحت باید در نظر گرفته شوند.

شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که در به خواب رفتن یا به خواب رفتن مشکل دارید و برای به خواب رفتن ممکن است قرص های خواب آور پیدا کنید. اگرچه ممکن است این داروها خواب خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند، اما ممکن است نتوانید عوارض جانبی مانند تغییر در اشتها، حالت تهوع، استفراغ، حالت تهوع، استفراغ، حالت تهوع، سردرد و خلق و خوی عجیب را تشخیص دهید.

مطالعات انجام شده در مجله پزشکی بریتانیا نشان داده است که مصرف قرص های خواب آور از جمله زولپیدم و تمازپام خطر مرگ را افزایش می دهد. قبل از رفتن به رختخواب با قرص های خواب، نکات زیر را امتحان کنید که ممکن است به شما کمک کند خواب بهتری داشته باشید.

دلایل زیادی برای اختلالات خواب وجود دارد. در گزارش قبلی به تاثیر خواب تابستانی اشاره کردیم و در این گزارش به بررسی ابعاد به صورت گسترده تری برای داشتن خوابی راحت می پردازیم.

. ورزش

رفتن به یک پیاده روی سریع روزانه نه تنها تناسب اندام و محافظت از سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه در شب های طولانی و کابوس های شبانه نیز آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد. دکتر کارلسون می گوید: ورزش هورمون های طبیعی خواب مانند ملاتونین را تقویت می کند.

مطالعه‌ای در مجله Dreaming نشان داد که زنان مسن‌تری که حدود سه ساعت و نیم در هفته ورزش می‌کردند نسبت به زنانی که کمتر ورزش می‌کردند یا اصلاً ورزش نمی‌کردند بهتر می‌خوابیدند. البته برای اینکه بتوانید خواب خوبی داشته باشید باید زمان مناسبی را برای ورزش انتخاب کنید.

انجام تمرینات ورزشی نزدیک به زمان خواب می تواند بدن را تحریک کرده و به شما اجازه بخوابد. کارلسون می‌گوید: ورزش صبحگاهی ایده‌آل است، زیرا بیدار شدن در نور صبح، همراه با خواب خوب، به بدن طبیعی کمک می‌کند.

. اتاق خواب باید راحت باشد

تلویزیون تنها عامل حسی در اتاق خواب شما نیست. محیط می تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما تا حد امکان راحت و بدون مزاحمت است. در این صورت، اتاق شما باید راحت، تاریک و خنک باشد. همه این عوامل می تواند منجر به کم خوابی شود.

. مراسم رویا را شروع کنید

وقتی بچه بودی و مادرت برایت خواب می‌گفت تا خواب ببینی، در واقع آینه می‌گذاشت تا تو بخوابی. در دوران پیری، مجموعه ای از آینه های رویا تأثیر مشابهی داشته است. آینه قبل از خواب به بدن و ذهن نشان می دهد که زمان خواب فرا رسیده است. یک جرعه شیر گرم بنوشید، حمام کنید یا به موسیقی آرامش بخش گوش دهید.

. غذا را به موقع بو کنید

گرفتگی معده یا صداهایی که در طول هضم از معده شما می آید می تواند باعث بی خوابی شما شود. دو تا سه ساعت قبل از خواب وعده یک وعده غذایی بزرگ بدهید. اگر درست قبل از خواب به خواب می‌روید، یک وعده غذایی سالم (مانند یک سیب با یک تکه پنیر یا چند کراکر گندم کامل) بخورید.

. از کافئین اجتناب کنید

اگر قبل از رفتن به رختخواب قولی می دهید، نباید آن را رد کنید. کافئین یک ماده محرک است که به بدن اجازه نمی دهد خواب را از مغز تشخیص دهد. همچنین غذاهای اسیدی (مانند ترکیبات میوه و آب میوه) و غذاهای تند برای خواب یک ساعته خوب نیستند زیرا می توانند باعث سوزش سر دل شوند.

. از استرس خلاص شوید

لباس خواب محل مناسبی برای بررسی حساب های کاربری و فهرست کردن وظایفتان نیست. مراقبت روزانه می تواند به جلوگیری از به خواب رفتن بدن کمک کند. دکتر کارلسون می گوید: استرس محرکی است که هورمون های مبارزه با خواب را فعال می کند. به خودتان فرصت دهید تا قبل از خواب از شر افکار استرس زا خلاص شوید. پاسخ آرام است، به حل مشکلات کمک می کند، شب ها راحت می خوابید و همچنین اضطراب را از بین می برد. برای رسیدن به راحتی، تمرینات تنفس عمیق را امتحان کنید. نفس عمیق بکشید و عمیق نفس بکشید. این شما را خوشحال می کند.

. دکتر را معاینه کنید

حرکت ناخودآگاه پاها، درد و درد و التهاب در معده، قفسه سینه یا گلو، همه از علائم اختلالات صفراوی (سندرم بی قراری برگ ها، خواب شما و بیماری رفلاکس معده) این است که خواب به شما اجازه آرامش نمی دهد. . اگر این علائم شما را در شب از خواب بیدار کرد یا باعث شد در طول روز به خواب بروید، به پزشک مراجعه کنید.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما