💫 مشاوره کنکور هنر 1400 به همراه جزییات رشته ها و ضرایب

1) در بخش معرفی بهترین منابع کنکور 1400 منظورتون از سری کتابهای جامع دین و زندگی میکرو گاج ، کتاب میکرو طلایی دینی هست یا میکرو نقره ای بهتره؟ سلام استاد ببخشید برا فیزیک بعد خیلی سبز میکرو طلایی گاج رو به عنوان منبع تکمیلی بزنم و بعد موج آزمون ها کدوماش خوبن و برا کدوم موقع از سال بزنم؟ یه تشکر جانانه بهتون بدهکارم که همواره بی منت و تبعیض توی کانال ها برنامه فوقالعاده تون بهمون مشاوره میدین. از ریاضی خسته شدم ..هرچی میخونم بی فایدس… سلام برای ریاضی نظام قدیم تجربی با درک خوب ریاضی بین ای کیو و مهرو ماه و خیلی سبز و موج ازمون کدام را پیشنهاد میکنید.و اینکه بنظر شما با تست های ای کیو پیش برم وبرای جمعبندی از موج استفاده کنم خوبه؟ فرمودید که ریاضی مهر و ماه منبع خوبی هست. برنامه ی جمع بندی کنکور در 4 ماه! جمع بندی و مرور هر آنچه تا کنون آموختهاید کمک میکند تا شما اولاً سرمایههای خود را حفظ کنید. من تو یه کانالی دیدم یکی از مشاوران با قاطعیت هر چه تمام میگفت کنکور هفته ی دوم یا سوم مهر برگزار میشه!

مشاور کنکور نیشابور

سلام سوالی داشتم.من نظام قدیم هستم و این چند وقت رو از کتاب و درس دور بودم ..اگر بر فرض ۱۴۰۰ نظام قدیم داشته باشد از نظر شما چه کنکوری را با توجه به موقعیت خودم بدم..چون کتاب های نظام جدید رو هیچ اشنایی ندارم و از طرفی پیدا کردن منابع مناسب و اشنا شدن با تست ها و کتاب ها داستانی دارد برای خودش!!!برای این زمان و من ..و از طرفی دیگر من باید کار کنم برای تهیه منابع جدید و وقت من گرفته خواهد شد تا حدودی!!!ولی کتاب های نظام قدیمم بهترین منابع رو دارم و تا حدودی میدونم چه خبره !ولی بازم به نظرتون حتی اگر من وقتم گرفته شود حتی زمان پیدا کردن منابع مناسب(! با پردازش ترازهای کسب شده داوطلبان در هر کدرشته و سهمیه ها ، نتایج قابل تغییر خواهد بود و نرم افزار حدودی نزدیک به واقعیت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. طبق اعلام سازمان سنجش کنکور سراسری تمامی گروه آزمایشی من جمله گروه آزمایشی زبان که از طریق سایت سازمان سنجش طی بیانیه اعلام شد، ثبت نام برای داوطلبان تمامی گروه ها از بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ بهمن خواهد بود.

مشاور کنکور قادری

مگر برای رشتههای تاپ مهندسی پیام نور برای تمامی فارغ التحصیلان فکر اشتغال شده بود که بدون کنکور پذیرش شد؟ در تمامی مشاوره ها، خانم همتی علاوه بر برنامه درسی، در مورد نکات رشد فردی و سبک زندگی نیز شما را هدایت می کنند تا به حداکثر بازده خود برسید. من علاقه اصلی واستعدادم در رشته ورزشی فوتبال هست.موقع انتخاب رشته سه گزینه شامل ریاضی.تربیت بدنی وفنی مکانیک خودرو مدنظرم بود.رشته ریاضی رو به دلیل اینکه نیازمند وقت زیاد برای تکالیف وامتحانات هست وجلوگیری از پرداختن وقتم به فوتبال میکنه انتخاب نکردم. پیشنهاد ما به داوطلبان کنکور این است که برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سال 1400 از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور استفاده کنند. به اين اميد كه بدين وسيله پاداشي باشد هر چند ناچيز به كساني كه در اين راه همراه ما هستند. کنکور سراسری هر سال معمولا در تیرماه برگزار میشود. استاد افشار به نظر شما نظام قدیم هست سال اینده؟

مشاور کنکور پوردستمالچی

زرنگ بودم تا پارسال و الان سرم به سنگ خورده. چرا که تا پایه قوی ای نداشته باشید، نمیتونید مطالعه درست و قوی و اصولی داشته باشید. این درست است که تحصیل در رشته های فوق نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد ولی برای قبولی در کنکور و کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ می توانید از همین الان تصمیم بگیرید. این جمله شاید درست باشه که میگن هیچ کس به اندازه خود آدم، خودش رو نمی شناسه؛ ولی این دلیل نمیشه که بر اساس همین شناخت، بتونه مشاور خودش هم باشه. و همچنین اینکه شیمی میکرو سوالاش الکی سخته، ولی نمی دونم چرا من از کتابش خوشم اومد! استاد من که لغت نخوندم بنظرتون چی بخونم؟ سلام استاد بعد خیلی سبز سال به سال با توجه به سختی کنکور نردبام کار کنم یا برم خیلی سبز پایه بزنم؟ سلام.اقای دکتر بنده دانشجوی پیام نور هستم.و انصراف ندادم.کد نظام وظیفه رو چند بزنم؟ رویکرد تیم مشاوره کنکور (فقط روی سایت بعدی کلیک کنید https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) دکتر معین الدین به صورت خلاصه بر پایه ۳ رکن: «پیشبینی، عملکرد و تحلیل» است که به اختصار FOA می نامیم. حال کاملاً مشخص است که قبولی در کنکور سراسری مستلزم هدفمند بودن مطالعه در این مسیر است. اما آنطور که مشخص است؛ کنکور فعلا مهمان خانه های ماست و در سال ۱۴۰۱ حذف نخواهد مشاور کنکور پزشکی (وب سایت توصیه شده https://bestclassic.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) شد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما