fastescobanner

بهترین مقاصد گردشگری نیوزلند

[ad_1]

طبیعت نیوزلند با زیبایی منحصربفرد و خارق العاده ای که دارد فیلم های زیادی را زینت می دهد. احتمالاً مناطق بسیار کمی در جهان وجود دارند که این همه شگفتی های طبیعی شگفت انگیز را جمع آوری کرده اند. قله های پوشیده از برف، خلیج های درخشان، یخچال های طبیعی، جنگل های بارانی، دره ها و رودخانه های پر از ماهی از جمله گنجینه هایی هستند که می توانید در سفر به نیوزلند کشف کنید.

نیوزلند به دلیل جغرافیایی که دارد مکان جذابی برای ورزش است که آدرنالین زیادی تولید می کند. قایقرانی در آب های سفید، جت اسکی، اسکی، پاراگلایدر، پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان از جمله ماجراجویی هایی هستند که می توانید در خارج از کشور نیوزلند انجام دهید، و یکی از مواردی که هیجان را برآورده می کند بانجی جامپینگ است. یکی از بلندترین پرش های بانجی در کشور مرکزی. اینها تنها بخشی از جاذبه های گردشگران نیوزلند در سراسر جهان است.

زمین آبدره و پارک ملی میلفورد ساوند

پارک ملی فیوردلند یک میراث جهانی با برخی از دیدنی ترین مکان های کشور است. یخچال‌های طبیعی و یخچال‌های طبیعی میلفورد و دیسک از جاذبه‌های این منطقه گردشگری طبیعی نیوزلند هستند. بازدیدکنندگان می توانند آبشارهای پرتاپ، جزایر زیبا، جنگل های بارانی باستانی، دریاچه های وسیع و بسیاری از قله های کوه را کشف کنند. جای تعجب نیست که این پارک بهشت ​​کوهنوردان است. می‌توانید در اقیانوس کایاک سواری کنید تا حوضه‌های آب را کشف کنید یا در یک پرواز تماشایی بر فراز این پارک، زیبایی خیره‌کننده آن را ببینید.

خلیج جزایر

خلیج زیبای جزیره یکی از معروف ترین مقاصد تعطیلات نیوزلند است که با سه ساعت رانندگی از اوکلند فاصله دارد. بیش از 144 جزیره پراکنده در خلیج وجود دارد که آن را به یک استراحتگاه برای قایق سواری و ماهیگیری ورزشی تبدیل کرده است. خرید بلیط هواپیما خارجی به جزایر خلیج فارس و کیک در کنار ساحل، پیاده روی در مسیرهای جزیره، شنا در خلیج های متروک، کیپ برت و صخره های معروف و دیدن جنگل های نیمه گرمسیری.

کوئینستون

کوئینزتاون پایتخت ماجراجویی نیوزلند است. بانجی جامپینگ، جت قایق سواری، رفتینگ در آب های سفید، پاراگلایدر، صخره نوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی از جمله فعالیت هایی هستند که آدرنالین بدن شما را بالا می برند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند مناظر کوهستانی دیدنی را در مسیرهای کوهنوردی سبک کشف کنند. علاوه بر ورزش‌های ماجراجویی، کوئین‌تاون دارای هتل‌های ممتاز، اسپا، رستوران‌ها، گالری‌ها و خلاقیت‌های منحصربه‌فرد با خلاقیت‌های منحصربه‌فرد است. همچنین می توانید برای دیدن فیلم های شهر معدن طلا و ارباب حلقه ها به مرکز اوتاگو سفر کنید.

دریاچه تائوپو و پارک ملی تونگاریرو

پارک ملی تانگاررو تنها چند کیلومتر با بزرگترین دریاچه نیوزلند، تائوپو فاصله دارد. این پارک به دو دلیل یک میراث جهانی است: یکی به دلیل ویژگی های آتشفشانی باشکوه آن و دیگری به دلیل اهمیت آن برای فرهنگ موری. قله های آتشفشانی تونگاریرو، نورویچ و روپیهو توسط رئیس جمهور مائوری در سال 1887 به مردم نیوزلند اهدا شد. پارک ملی تانگاریرو، یکی از قدیمی ترین پارک های ملی جهان، سرزمینی با زیبایی های دیدنی، با آتشفشان های سر به فلک کشیده، دریاچه های فیروزه ای، فلات های خشک، مراتع زیبا و چشمه های آب گرم است. گذرگاه آلپاین تانگاریرو یکی از محبوب ترین قسمت های پارک است.

روتوروا

روتوروا یکی از فعال ترین مناطق گرمایش جهانی در جهان است. این سرزمینی است که زمین در آن صحبت می کند. حوضچه های درخشان، آبفشان های پر سر و صدا، گودال های آتشفشانی و چشمه های آب گرم مناظر دیدنی زیادی از نیوزلند ایجاد می کنند. گردشگران می توانند در این منطقه قدم بزنند، شگفتی های زمین را ببینند، در چشمه های معدنی غواصی کنند و با بازدید از تعدادی جاذبه جالب با تاریخ و فرهنگ غنی موری آشنا شوند. عاشقان ماجراجویی نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. پرواز در آسمان، دوچرخه سواری در کوهستان، ماهیگیری و اسکی در کوه رئوف از جمله فعالیت های جالب است.

یخچال های فاکس و فرانتس جوزف

یخچال های فرانتس جوزف و فاکس از بهترین یخچال های طبیعی جهان هستند که می توان آنها را جابجا کرد و دید. این جاذبه های گردشگری در پارک ملی باشکوه وست لند تایلند پوتین واقع شده اند. این پیاده روی دیدنی است که توسط قله های یخی در پای غارها و یخچال های یخی هدایت می شود. هواپیماها و هلیکوپترها بازدیدکنندگان را به بالای این یخچال های طبیعی می برند.

پارک ملی تاسمانی

مسیر ساحلی آبل تاسمان پارک ملی آبل تاسمان یکی از مسیرهای پیاده روی عالی در نیوزلند است. این مسیر زیبا به طول 51 کیلومتر در امتداد خلیج باشکوه تاسمان قرار دارد. گردشگران می توانند در طول مسیر به غواصی یا کایاک سواری بپردازند. در اینجا می توانید فوک های خزدار، دلفین ها، پنگوئن ها و انواع پرندگان را ببینید. با قدم زدن در جنگل های خنک طبیعت را کاوش کنید و از مناظر زیبای صخره های ناهموار ساحلی لذت ببرید.

پارک ملی اوراکی

بلندترین قله های نیوزلند در زمین های کوهستانی پارک ملی اوراکی قرار دارند که به پارک ملی کوه کوک نیز معروف است. بیش از 40 درصد از این پارک توسط یخچال های طبیعی پوشیده شده است و طولانی ترین یخچال طبیعی، یخچال تاسمان، در محدوده آن قرار دارد و آن را به یک مقصد کوهنوردی مرتفع تبدیل می کند. دوستداران طبیعت از تنوع گیاهان و جانوران از جمله بیش از 300 گونه گیاهی و 40 گونه پرنده شگفت زده می شوند. پارک دهکده کوک کوک یک پایگاه عالی برای فعالیت هایی مانند کاوش و اسکی، اسب سواری، شکار، پیاده روی و تماشای ستاره است.

ناپیر، خلیج هاوک

منطقه آفتابی Hawk Bay به خاطر غذاهای لذیذ و معماری خود معروف است. این منطقه پس از یک زلزله قدرتمند در سال 1931 که شهر را ویران کرد، به سبک اسپانیایی بازسازی شد. امروزه دیدن این بناهای هنری یکی از جاذبه های منطقه است. در طول پیاده روی مجسمه معروف شهر از افسانه موری قرار دارد. ناپیر نیز مکانی عالی برای غذا خوردن است. رستوران‌های لذیذ اینجا در استفاده از محصولات تازه این منطقه تخصص دارند و شهر میزبان بازارهای محبوب کشاورزان است.

اوکلند

اوکلند، شهر بادبان ها، بزرگترین شهر نیوزلند با دو بندر باشکوه است. سواحل ماسه ای سیاه، جنگل های بارانی، خلیج های زیبا، آتشفشان های اطراف جزیره و شهر همگی جاذبه های گردشگری بی نظیری هستند که آن را به پایگاهی عالی برای سفرهای یک روزه و ماجراجویی های بیابانی تبدیل کرده اند. گردشگران می توانند با رزرو هتل خارجی در اوکلند یک برج آسمانی 328 متری را رزرو کنند و از مناظر باشکوه شهر و حومه شهر لذت ببرند.

بهترین مقاصد گردشگری نیوزلند

ساحل جزیره کروماندل

درست فراتر از اوکلند، شبه جزیره ناهموار کوروماندل دنیایی دور از شلوغی و شلوغی شهر است. کوه های جنگلی محلی فرصت های عالی برای کوهنوردی و تماشای پرندگان را فراهم می کند. از دیگر فعالیت های تفریحی گردشگران می توان به استراحت در سواحل طلایی، کایاک سواری و غواصی و بازدید از بسیاری از گالری ها و استودیوهای هنری اشاره کرد.

کیکورا

حیات وحش و پرندگان و همچنین دوستداران غذاهای دریایی از دهکده ساحلی جذاب Kekura لذت می برند. Kaikoura که بین دریا و اقیانوس آرام واقع شده است، تورهای عالی پیاده روی ساحلی و تماشای نهنگ را ارائه می دهد. علاوه بر این، گردشگران می توانند آلباتروس های زیبایی مانند فوک های خزدار، دلفین ها و طیف وسیعی از پرندگان را مشاهده کنند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما