fastescobanner

برای عید نوروز به چند دوز واکسن نیاز داریم؟!

[ad_1]

وزیر کشور گفت: در حال حاضر تزریق دو دوز واکسن به سامانه استاندارد سفرهای نوروزی است اما ستاد ملی کرونا اصرار داشت تزریق نوبت سوم واکسن در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، احمد واحدی در پایان این نشست در ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز چند موضوع بررسی شد که اولین آن بررسی آثار روانی و آسیب های اجتماعی ویروس کرونا بود. موضوع مهم بررسی اختلالات روانی و بیماری های اجتماعی ناشی از کرونا به ستاد ملی کرونا ارجاع و گزارشی از سوی موسسه روانپزشکی در این جلسه ارائه شد.

وی افزود: علاوه بر اثرات فیزیکی، باید بررسی های لازم برای تعیین اثرات روانی و اجتماعی پژوهش انجام شود و از سوی دیگر، گروه های هدف شناسایی و آموزش ها و مداخله های لازم انجام شود. “

وزیر کشور با اشاره به حضور مسئولان آستانه مقدسه در جلسه امروز این اردو گفت: شعبان و عید نوروز، پیشگیری و رعایت حداکثر پروتکل باید مانند گذشته مورد توجه قرار گیرد، با آمادگی هایی که در این اماکن متبرکه هست و خواهد ماند، انشاالله عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: در روزهای آتی در مورد تورهای داخلی و خارجی نیز در این جلسه بحث و تبادل نظر شد و تذکر داده شد که حالشان خوب شود. . داشتن گواهی آزمایش PCR برای واکسیناسیون و ورود و خروج در سفرهای خارجی و اطمینان از اینکه این کنترل ها در مسیرهای ورودی و خروجی به دست می آید، مهم است.

واحدی تاکید کرد: باید مواظب باشیم که خسارتی در منطقه وارد نشود و پلاک خودرو در سفرهای نوروزی به صورت استاندارد استفاده شده است تا کار مسافران سخت نباشد اما اگر کسی بخواهد بپردازد. ماشین او را به شخص دیگری بسپارید، از او مراقبت کنید، مردم را واکسینه کنید و مریض نشوید. البته کنترل پلاک و تمامی مسافران برای خود مسافران زمان بر و پرهزینه خواهد بود. بنابراین بهتر است در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

واحدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد دوزهای تزریقی واکسن برای ویزیت های نوروزی گفت: نوبت سوم تزریق می شود که باید بر آن تاکید کرد و گاهی در برخی از تشنج ها باید تاکید کرد. تزریق خارجی سه دوز باید کنترل شود، اما در حال حاضر سیستم اجباری برای تزریق دوز سوم وجود ندارد و تزریق دو دوز استاندارد است، اما از شهروندان می‌خواهیم تزریق کنند و بگویند. نوبت سوم به این دلیل که سه ماه بعد از دوز دوم واکسن فرد، قدرت دفاعی و آنتی بادی بدن او کاهش می یابد و بهتر است نوبت سوم تزریق شود.

وی تاکید کرد: ستاد ملی کرونا محدودیت خاصی برای رفاه و آسایش مسافران قائل نشده است، اما با توجه به اهمیت سلامت مسافران، قوانین باید به شدت رعایت شود و عدم رعایت آنها موجب خواهد شد. قوانینی در نظر گرفته شده است.»اما امیدواریم شهروندان در این مورد احتیاط نکنند و از مردم می‌خواهیم به سلامت خود مراجعه کنند و با آنها تماس بگیرند. محدودیت‌های واکسیناسیون و پروتکل بهداشتی برای زندگی مردم را در دستور کار قرار دهند. با آنها.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما