آماتورها کانفیگ امنیتی وردپرس اما نادیده بگیرید فقط چند آسان مسائل

این مقوله یکی از فاکتورهای اصلی و همیشگی در رتبه بندی وبسایتها بوده و خواهد بود، تا جایی که در این حوزه، نه ثانیهها بلکه صدم ثانیهها میتوانند تعیین کننده در فضای پرترافیک و رقابتی باشد. این مساله نه تنها افزایش زمان بارگذاری سایت می شود بلکه درخواست های ارسالی به سرور را نیز افزایش چشمگیر می دهد که این امر باعث بالا رفتن مدت زمان پاسخگویی و پینگ سرور می شود. یکی از عوامل موثر در افزایش سرعت بارگذاری سایت، استفاده از قالب بهینه شده است.

فایل wp-config.php : یکی از مهم­ترین فایل­ ها در نصب وردپرس فایل پیکربندی آن است. نکته: پیش از هر نوع تغییر در سایت، یک فول بک آپ از آن بگیرید تا در صورت بروز مشکل بتوانید نسخه قبلی را باز گردانید. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید. پاسخ : خیر. همانطور که قبلا هم گفتم تا حد امکان به سوالات شما پاسخ خواهم داد اما آموزش 0 تا 100 کارها انجام نمیشه. Insert Headers and Footers یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد کدهایی مانند Google Analytics ، CSS ، Facebook Pixel و موارد دیگر را بدون نیاز به ویرایش فایل های قالب در هدر و فوتر سایت وردپرس خود وارد کنید. اما وردپرس تم های جذاب و افزونه های کاربردی زیادی دارد که هر کدام می تواند زمان پاسخگویی سرور را افزایش دهد. به طور کلی نصب یک وردپرس جامع با در نظر گرفتن تعداد زیادی از نکات و ظرافت ها حدود 20 مرحله دارد که کاملا با نصب پنج دقیقه ای وردپرس تفاوت دارد.

پس اگر شما از هر دو سیستم روی سایت خودتون استفاده میکنید و میخواید که تغییرات روی هر دو اعمال بشه، میبایست 2 سفارش جداگانه ثبت کنید و در زمان سفارش، تعداد واحد رو روی 2 قرار بدید. بدون شک، وردپرس به پرکاربردترین پلتفرم CMS(سیستم مدیریت محتوا) در وب تبدیل شده است، زیرا استفاده و راه اندازی آن آسان است. بی تردید صفحه ساز المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس می باشد که می توان از آن جهت طراحی صفحات با کشیدن و رها کردن المان ها بدون نیاز به دانش کدنویسی استفاده کرد. طراحی این نوع قالب 500 هزار تومان می باشد که با اضافه شدن ویژگی ریسپانسیو بودن 500 هزار تومان دیگر به قیمت اولیه اضافه می شود. News Portal Lite یک قالب وردپرس رایگان به سبک مجله است که کاملا ریسپانسیو و خلاقانه است. با سلام در این اموزش قصد داریم به شما یاد بدیم چجوری یک قالب وردپرس رو بصورت رایگان دانلود کنید و در اینده به شما فارسی سازی و راستچین کردنش رو هم اموزش میدیم . اگر می توانید از پردازنده وردپرس استفاده کنید، می توانید از وردپرس استفاده کنید.

لازم بذکر است افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید همراه وردپرس از صفر تا صد توسط تیم وردپرس یار کدنویسی شده است و شما کاربر گرامی می توانید با خیال راحت پشتیبانی کامل ما را برای محصول اختصاصی ما داشته باشید. بنابراین اگر قرار در محتوای خود آموزش کار با افزونه ای را بدهید، بهتر است که آن را در چندین محتوا قرار بدهید. سایت شما شامل اطلاعات حیاتی و بسیار مهمی مانند : اطلاعات کاربران سایت که خود شامل نام کاربری ، رمزهای عبور، شماره های تلفن ، آدرس ها، گزارشات خرید، دسترسی به محصولات خریداری شده (در سایت های فروش فایل های مجازی)، اطلاعات حیاتی خود سایت و مقالات یا فایل های ارزشمندی که ممکن است سالها برای جمع آوری آن ها زمان و هزینه صرف کرده باشید؛ است که به هیچ عنوان نباید به دست افراد سودجو و غیره بیافتد. بسیاری از کسب و کارهای مجازی برای شروع کار خود ترجیح می دهند در ابتدای کار هزینه کمتری صرف کنند، بنابراین قیمت و هزینه سیستم عامل امر مهمی برای افراد است.

ضمن اینکه در صوتی که از سیستم مدیریت مشتریان WHMCS استفاده میکنید، اگر کسی بتونه به اطلاعات مشتریان و سفارشات دسترسی پیدا کنه، قطعا نتیجه خوبی برای کسب و کار شما در پی نخواهد داشت. افزایش سرعت سایت باعث افزایش نرخ کلیک میشود و زمانیکه نرخ کلیک افزایش یابد قطعا میزان فروش سایت نیز افزایش خواهد یافت. این امر باعث میشود سرعت سایت وردپرسی شما بسیار افزایش یابد چون لازم نیست زمانیکه کاربر هنوز به پایین صفحه سایت شما نرفته تصاویر را دانلود کند. یک سایت وردپرسی هک شده می تواند آسیب جدی به کسب و کار وارد نماید.هکرها می توانند یک سایت طراحی با وردپرس هک شده می تواند باعث آسیب جدی به درآمد کسب و کار و شهرت شما شود.

همین امر موجب شده اکثر فروشگاههای فارسی که میبینید با ووکامرس طراحی شدهاند. این قالب به طور کامل با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار بوده و به شما اجازه میدهد در کوتاه ترین زمان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. مهمترین تفاوتی که یک قالب وردپرس فروشگاهی با دیگر انواع قالب دارد، سازگاری آن با افزونه ووکامرس یا همان فروشگاهساز وردپرس است. این قالب کاملاً بر روی Customizer ساخته شده است که به شما امکان میدهد بیشتر تنظیمات آن را به راحتی با دموهای زنده سفارشی کنید. در نهایت، باید بگوییم: یک قالب فوق العاده است زیرا این یک تم وردپرس رایگان برای همیشه است که بر روی سرعت، سئو و طراحی تمرکز دارد و میتوانید نسخه Pro را با قیمت 59 دلار با ویژگیهای اضافی و سایتهای شروع کننده بیشتر دریافت کنید. وردپرس ابزارهایی برای دستکاری یک وب سایت دارد، اما از نظر طراحی ظاهری در آن تعبیه میشود. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و باید هزاران محصول را درون آن بارگذاری کنید، باید هاستی با حافظه جانبی بسیار بالا و سختافزاری قوی داشته باشید.

آسترا به معنای واقعی کلمه، یک قالب چندمنظوره است، سریع بارگیری میشود، سئو شده است و تمام عناصر طراحی مورد نیاز برای ایجاد این سایتها را دارد: یک فروشگاه آنلاین، وبلاگ، کسب و کار، یا سایت وردپرسی نمونه کار. قالبهای رایگان معمولاً با در نظر گرفتن سطح دانش افراد مبتدی ساخته میشوند و به همین دلیل، استفاده از آنها ساده سفارش طراحی افزونه وردپرس است. اما چرا نصب افزونه امنیتی وردپرس ضروری است؟ تجربههای آزاردهندهای که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که گاها متعارف و یا غیرمتعارف است. در این حالت، قالبهای رایگان مناسبی هم وجود دارد که میتواند از بین آنها، مناسبترینشان را انتخاب کند. از آنجایی که هر کسی میتواند آنها را بدون هیچ مانعی دانلود کند، بسیاری از انواع وب سایتهای مشابه از یک قالب استفاده میکنند که این خودش به ضرر فضای رقابتی است. کاربران به دنبال پست های بلند و جامعی هستند که پاسخگوی تمام نیاز آنها باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سفارش قالب وردپرس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما