fastescobanner

به روز رسانی زنده کووید: CDC خط مشی “آزمون برای ماندن” را برای مدارس اتخاذ می کند

[ad_1]

تصویردانش آموز در دبیرستان ارشد گروور کلیولند چارتر در لس آنجلس.
اعتبار …آلیسون ژوچا برای نیویورک تایمز

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها روز جمعه اعلام کرد که دانش‌آموزان واکسینه نشده در معرض ویروس کرونا، در صورت منفی شدن مکرر آزمایش ویروس در روزهای بعد، نباید مدرسه را غیبت کنند و به آنها اجازه می‌دهد در کلاس و فعالیت‌های مدرسه بمانند.

دستورالعمل‌های جدید که به عنوان پروتکل‌های «تست برای ماندن» شناخته می‌شوند، بار کودکانی را که انتظار دارند در خانه بمانند و والدینی که در صورت مثبت شدن آزمایش ویروس در نزدیکی فرزندانشان از مدرسه باید تلاش کنند، کاهش می‌دهد. مخاطب. یا مراقبت روزانه پیدا کنید.

اگرچه برخی از مدارس و ولسوالی ها قبلاً از این رویکرد استفاده می کنند، CDC قبلاً با استناد به فقدان شواهد از آن حمایت نکرده است. در روز جمعه، آژانس مطالعه ای را از یک نفر در لس آنجلس و دو نفر در ایلینوی منتشر کرد که به طور موثر پروتکل تست تا ماندن را آزمایش کرد و به کارآمدی آن پی برد.

این مطالعات قبل از گسترش سریع نوع omicron در ایالات متحده انجام شد. دانشمندان هنوز در حال بررسی تعدادی از سؤالات اساسی در مورد این نوع هستند که برخی از آنها می تواند بر ارزیابی خطرات مدرسه تأثیر بگذارد.

خط مشی مشخص شده در طرح زمستانی کووید-19 پرزیدنت بایدن، که در اوایل ماه جاری رونمایی شد، همچنان از دانش آموزان می خواهد که ماسک بپوشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و فقط برای کسانی اعمال می شود که بدون علامت ویروس را مصرف می کنند. تا پیش از این انتظار می رفت که دانش آموزان واکسینه نشده پس از تماس تا دو هفته در خانه ایزوله شوند.

دانش‌آموزان واکسینه شده معمولاً تا زمانی که علائمی ندارند و از ماسک استفاده می‌کنند اجازه دارند در مدرسه بمانند. CDC توصیه می کند که افراد واکسینه شده 5 تا 7 روز پس از تماس نزدیک با فردی که موارد مشکوک یا تایید شده ویروس را دارد آزمایش شوند.

این آژانس روز جمعه مطالعه‌ای را از یکی از شهرستان‌ها در لس‌آنجلس و دو شهرستان در ایلینویز منتشر کرد که به طور موثر پروتکل آزمون تا اقامت را آزمایش کرد. در لس آنجلس، دانش‌آموزان مدارسی که در برنامه آزمایشی شرکت نکردند و نیاز به حذف داشتند، تقریباً 92455 روز تحصیلی فردی را بین 20 سپتامبر تا 31 اکتبر از دست دادند، در حالی که دانش‌آموزان در مدارس به ویروس آلوده شدند. این مراسم چند روزی را از دست نداد. حتی مدارسی که از آزمون برای ماندن استفاده می کردند، افزایشی در ویروس در بین دانش آموزان نشان ندادند.

در لیک کانتی، ایلینویز، جایی که مطالعات دیگری در آن انجام شد، محققان تخمین زدند که 8152 روز یادگیری فردی بین اوت و اکتبر در مدارس شرکت کننده در برنامه خوانده شد. در این گزارش آمده است که از 16 دانش آموز حاضر در این برنامه که دو هفته پس از قرار گرفتن در معرض ویروس آزمایش آنها مثبت شد، هیچ یک از آنها در مدرسه دیده نشدند که آن را به دیگران منتقل کنند.

دانش آموزان کالیفرنیا دو بار در هفته پس از نمایش مورد آزمایش قرار گرفتند. دانش آموزان ایلینوی چهار بار مورد آزمایش قرار گرفتند.

مدیر CDC دکتر. راشل پی. والنسکی روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید گفت که این پروتکل “امیدبخش” و “اکنون ثابت شده است”. او افزود که در حالی که “آزمون ماندن” فقط در مدارس مطالعه شده بود، CDC هنوز شواهدی مبنی بر اثربخشی آن در سایر تنظیمات ندارد.

کارشناسان بهداشت عمومی از این تصمیم استقبال کردند و گفتند که این تصمیم تعادل درستی را بین ایمن نگه داشتن کودکان و ادامه آموزش به آنها به صورت جداگانه ایجاد می کند.

زوئی مک لارن، کارشناس سیاست های بهداشتی در دانشکده سیاست عمومی در دانشگاه مریلند در شهرستان بالتیمور، گفت: «برنامه های آزمایشی برای ماندن واقعاً برای متعادل کردن هزینه ها و منافع خوب هستند. وی افزود: برنامه محاکمه به ماندن به ما کمک می کند تا تعداد موارد ترسو را کاهش دهیم و سعی می کنیم تا حد امکان بچه ها را در مدرسه نگه داریم که به نظر من واقعاً مهم است.

تحقیقات نشان می دهد که وقتی مدارس اقدامات احتیاطی مختلفی از جمله نیاز به ماسک و بهبود تهویه را انجام می دهند، خطر ابتلا به عفونت مدارس نسبتاً کم است. اما این تحقیق، مانند دو مطالعه منتشر شده توسط CDC در روز جمعه، قبل از ظهور نوع omicron انجام شد.

او گفت که با این حال، سیاست های جدیدی برای ایمن نگه داشتن کودکان بدون تعطیلی مدارس یا کلاس ها مورد نیاز است. مک لارن گفت.

او گفت: “از آنجایی که اپیدمی‌ها (اپیدمی‌ها) شکل می‌گیرند، باید واقعاً با دقت در مورد نحوه استفاده از انزوای طولانی مدت فکر کنیم.”

او خاطرنشان کرد که اجازه دادن به کودکان برای ماندن در مدرسه برای والدین نیز خوب است و به آنها اجازه می دهد در محل کار بمانند. او گفت: “این خیلی کمتر مخرب است، که من فکر می کنم شما باید واقعاً با دقت در مورد انواع جدید فکر کنید.”

در حالی که بسیاری از والدین خواستار پذیرش برنامه‌های آزمون تا ماندن در مدارس هستند، دیگران، به‌ویژه کودکانی که در معرض خطر بالای بیماری‌های جدی هستند، نگران اجازه حضور دانش‌آموزان در معرض خطر در کلاس درس هستند. و برخی از پرستاران مدرسه که اغلب در برنامه‌های آزمون به ماندن به دانش‌آموزان آزمایش می‌دهند، متوجه شده‌اند که حجم کار زیاد است، به‌ویژه زمانی که موارد یا مواجهه زیاد باشد.

دکتر. والنسکی گفت دانش آموزانی که در چنین برنامه هایی شرکت می کنند باید حداقل دو بار در یک دوره هفت روزه پس از قرار گرفتن در معرض آزمایش قرار بگیرند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما