fastescobanner

پیام یک ژنرال جوان پس از مصاحبه کاترین با بی بی سی

[ad_1]

در پی انتشار رسانه ای اخیر از نفوذ کاترین شکدام نویسنده یهودی در ایران، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

کاترین شکدام روز گذشته در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی اتهامات جاسوسی و ارتباط با مقامات ایرانی را رد کرد.

متن پیام سردار جوانی به شرح زیر است:

به نام خدا

ملت عزیز ایران

سلام

ملت عزیز ایران از روز دوشنبه 9 اسفند 1392 تا 16 اسفند ماه 92 به مدت یک هفته مطالبی با محوریت نام بنده در فضای مجازی منتشر شد که قطعا آزمون بزرگی برای همه بود.

هدف اصلی این داستان های ساختگی گمراه کردن مردم با انحراف از اصول اخلاقی و انسانی و بی اعتمادی آنان به نظام و مقامات کشور بود. نقشه شیطان فضای مجازی در راستای جنگ علمی با ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام ولایی طراحی شد و صحنه هایی از این نمایش مضحک در فضای مجازی ارائه شد.

گفت و گوی بی بی سی فارسی با کاترین پرز شاکدام به عمد یا ناخواسته راه را برای نمایش سایر اکران های این پروژه شوم مسدود کرد. اکنون که خداوند مکر شیطان را به او برگردانده و تیرش به صخره اصابت کرده است. خدمت شما ملت محترم ایران که هزاران بار جان خود را فدا کرده اند می رسانم:

1- خداوند جل جلاله را هزاران بار شکر می کنم که این روزها به قلب من و همسر و فرزندانم آرامش بخشید.

2- بزرگ ترین دغدغه من در آن روزها این بود که با تصمیمات نادرست برخی از هموطنانم را به گناه آلوده کنم و در فضای واقعی و مجازی اکاذیب کنم. تا آنجایی که به من مربوط می شود در این مورد همه را می بخشم و اجازه می دهم جز طراحان و مجریان این نقشه شوم و دزدان اعتقادات مردم.

3- برای برخی از فعالان سیاسی که همیشه منتظر یک اتفاق هستند تا نظام انقلابی سپاه و نهاد به چهره مظلوم بچسبد. پیشنهاد میکنم قبل از رسیدن به پایان زندگی دنیوی و ورود به روز قیامت، از ماجرای خانم کاترین پرز شاکدام و انتشار دروغین نام او در فضای مجازی درس بگیرید.

4. از سران محترم قوای سه گانه تقاضا دارم برای حفظ حقوق مردم به فکر مدیریت صحیح فضای مجازی باشند.

سرباز ولایت و فدای ملت
یاد الله جوانانی

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما