آب سرد لیورپول روی صلاح; پایان ستاره مصری؟

[ad_1]

به گزارش “ورجه سه”، مهمترین نگرانی هواداران لیورپول در حال حاضر آینده محمد صلاح ستاره مصری است. این بازیکن که عملکرد فوق العاده ای در این فصل داشته است، تا سال 2023 با قرمزها قرارداد دارد و در ماه های اخیر خبرهایی از مذاکره دو طرف برای تمدید آن شنیده می شود.

محمد صلاح اخیرا در مصاحبه ای گفت: می خواهم در لیورپول بمانم، اما این در دست من نیست و به باشگاه بستگی دارد. سران لیورپول به خوبی از خواسته های من آگاه هستند و باید بگویم که انتظارات و خواسته های من بی دلیل نیست. من از باشگاه چیز احمقانه ای نپرسیدم.

وقتی چیزی از باشگاه خود درخواست می کنید و مورد تایید قرار می گیرد، قدردانی از شما و کاری است که انجام داده اید. من 5 سال است که برای لیورپول بازی می کنم و این باشگاه را به خوبی می شناسم. طرفداران مورد علاقه من و در من، هواداران را خیلی دوست دارم. در نهایت تصمیم نهایی با مسئولان باشگاه است و همه چیز به آنها بستگی دارد.»

به گزارش میرر، سران لیورپول با درخواست مالی صلاح مخالفت کرده و به مدیر رویداد او اطلاع داده اند.

درخواست صلاح 400 هزار یورو در هفته برای 4 سال است و لیورپول باید در این مدت بیش از 8080 میلیون یورو به او بپردازد. درخواست ستاره مصری ساختار دستمزد و پرداخت های سخت و منعطف به بازیکنان لیورپول را از بین می برد و به همین دلیل باشگاه با درخواست او مخالفت کرده است.

رامی عباس عیسی، ایجنت صلاح، کوین دی بروین، سرمربی لیورپول را مثال زد که سال گذشته قراردادی 400 هزار پوندی در هفته با منچسترسیتی امضا کرد. لیورپول اما تا کنون قربانی نشده است و از سوی دیگر احساس خطر می کند که مشاوره را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2023 ترک کند. موضوعی که در صورت ادامه حضور هر دو طرف در پست های متفاوت می تواند وارد لیست فروش تابستانی باشگاه ستاره های مصری شود.

در صورت جدایی، لالیگا محتمل ترین مقصد برای صلاح خواهد بود، اگرچه گمانه زنی هایی در مورد علاقه PSG به ستاره مصری وجود دارد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما