ارابه مرگ ایرانی 180 میلیون تومان است؟

[ad_1]

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با در نظر گرفتن حداکثر منافع ملی در تنظیم روابط با همسایگان و سایر کشورها آگاهانه تلاش کند.

به گزارش ایسنا، سید احمد آوایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود با طرح مسائل ملی و منطقه ای، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست خارجی خود را هماهنگ کرده است. اصل آزادی، اما آزادی به معنای داشتن رابطه با دیگر کشورها یا قدرت های بزرگ نیست. گفت و گو با کشورهای غربی و شرقی اگر بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و با غربی و شرقی تفاوت داشته باشد، ممنوع نیست. بنابراین دولت باید در تنظیم روابط با همسایگان و سایر کشورها بر اساس درک حداکثری از منافع ملی تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مولفه قدرت در سیاست خارجی مشروعیت داخلی است، گفت: باید به سمت اجماع سازی حرکت کنیم.

متأسفانه وقتی همه دولت ها روی کار می آیند احساس می کنند سنگر را فتح کرده اند و دولت های قبلی را خائن می دانند و می خواهند همه مسئولان را تحت فشار گروه ها و احزاب تغییر دهند. از وزرای محترم تقاضا دارم در برابر فشار فرصت طلبان بی وجدان برای انتصابات غیرمتخصص و خانوادگی حتی تا حد از دست دادن منصب خود مقاومت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه همه دولت‌ها وقتی روی کار می‌آیند احساس می‌کنند سنگری را فتح کرده‌اند و به پیشینیان خود خیانت کرده‌اند و می‌دانند و می‌خواهند همه مسئولان را تحت فشار خود تغییر دهند. گروه ها و احزاب سیاسی. از وزرای محترم تقاضا دارم در برابر فشار فرصت طلبان بی وجدان برای انتصابات غیرمتخصص و خانوادگی حتی تا حد از دست دادن منصب خود مقاومت کنند.

آوایی درباره موضوع خودرو افزود: بی کفایتی خودروسازان کشور بلای جان ملت شده است. علت اصلی مرگ و میر در تصادفات جاده ای در ایران ایمنی پایین و کیفیت پایین خودروهای داخلی است. آیا استفاده از خودروی 180 میلیون تومانی به نام ارابه مرگ برای یک خانواده شریف ایرانی باعث افتخار است؟

وی افزود: خودروسازان چینی با حمایت های بی امان دولت ها صحنه های هولناک تصادف را می بینند و از زیر بار مسئولیت فرار می کنند. راه حل این مشکل به وضوح اجازه خصوصی سازی واقعی شرکت های خودروسازی و همچنین واردات خودروهای استاندارد با تعرفه های منصفانه است که در نهایت منجر به رقابت، کیفیت بالا و قیمت پایین در صنعت خودروسازی کشور خواهد شد. نجات جان مردم ربطی به شرع و قانون اساسی ندارد.

نماینده مردم دیزل موضوع احصای سه چهارم خدمات نیروهای دولتی در مناطق جنگی را حضور داوطلبانه برشمرد و گفت: این موضوع مورد تایید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است اما متاسفانه داوطلبانه دارم. گواهی.” باعث انتشار نمی شود تقاضای صدور این گواهی را در نیروهای مسلح دارم تا از مزایای ایثارگری کارکنان دولت در مناطق جنگی برخوردار شوند.

آوی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: در این بحران اقتصادی شرکت ها و کارخانجات دانش بنیان که نقش ویژه ای در ایجاد اشتغال دارند، دستگاه های دولتی به ویژه سازمان های تامین اجتماعی را بشناسید. مسائل مالیاتی.” و احکام تحت فشار شدید است. این همان حاکمیتی است که تحریم های خارجی را برآورده می کند، بنابراین از شما می خواهم حمایت از این گروه ها را در برنامه دولت قرار دهید، در غیر این صورت همین مقدار شغل از بین می رود.

وی با اشاره به موضوع معلمان گفت: شایسته نیست این قشر فرهیخته تحت فشار معیشتی قرار گیرند، بنابراین با شنیدن صدای اعتراض آنان، لایحه همسان سازی باید اجرایی شود.

نماینده مجلس یازدهم گفت: وضعیت معیشتی مردم محترم ایران سال هاست که در رنج بوده و سفره مردم روز به روز کوچکتر می شود. دولت باید بداند که زمان ارائه راهکارهای سطحی و شکست خورده گذشته فرا رسیده است و کشور اکنون نیازمند تصمیم گیری های اساسی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

نماینده مردم دیسفال با اشاره به مشکلات استان خوزستان و حوزه انتخابیه آن گفت: مردم خوزستان با وجود منابع آبی فراوان تشنه هستند و نیاز به آب شرب و کشاورزی دارند. حق این مردم مظلوم و انعطاف ناپذیری که 8 سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند تشنه نیست. در این شرایط اقتصادی کشاورزان و کشاورزان استان خوزستان که نقش بسزایی در تامین غذای کل کشور دارند، در خشکسالی سال 1400 متحمل زیان زیادی شده اند و تاکنون مبلغی بابت این ضرر پرداخت نشده است. اجرای هر چه سریعتر این امر مهم است.

ایوی همچنین در خصوص وضعیت جاده های منتهی به شهرستان دیسفول هشدار داد و گفت: این وضعیت برای مردم این شهرستان مساعد نیست و از وزیر راه تقاضا دارم راه های مذکور را تکمیل کنند و دستورات لازم را اعلام کنند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما