آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M1

[ad_1]

لپ تاپ Zephyrus M16 دارای مزایایی است که خرید آن را حتی گران تر و با ارزش تر از مدل قبلی خود می کند. این لپ تاپ بدنه ای پر زرق و برق دارد و مزایای بسیار دیگری نیز دارد که می تواند برای گیمرها اهمیت ویژه ای داشته باشد. صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و ایسوس بهترین استفاده را از تراشه اینتل کرده است تا بهترین عملکرد را برای لپ تاپ های خود ارائه دهد. اگر به دنبال صفحه نمایش 165 هرتزی QHD با نسبت تصویر 16:10 هستید، Zephyrus M16 یکی از معدود لپ تاپ هایی است که این امکان را فراهم می کند.

پاور صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M16

این روند به ایسوس اجازه می دهد تا صفحه نمایش 16 اینچی را اضافه کند که بزرگتر از یک لپ تاپ بازی 15 اینچی نیست. این محصول یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ است و تفاوت آن با G15 این است که فضای بیشتری را روی صفحه نمایش می دهد و دیگر چن معروف را روی صفحه نمی بینیم. این به شما امکان می دهد بهتر یک صفحه وب یا سند را بخوانید. اما وقتی صحبت از فضای عمودی به میان می آید، صفحه نمایش نیز کیفیتی استثنایی دارد و روشنایی آن بیش از 444 نیت است. این صفحه نمایش واضح و عالی است و طیف رنگی 100٪ sRGB را ارائه می دهد. این شرکت همچنین سیستم رنگی 98% P3 را بر روی این صفحه نمایش ارائه کرده است.

این صفحه نمایش روشن تر از صفحه نمایش G15 است و به طور کامل تفاوت را نشان می دهد. بازی ها و تصاویر را می توان با رنگ ها و جزئیات زیباتر نمایش داد و همچنین می توانید بافت های مات را در سطوح کم نور مشاهده کنید. تابش نور خورشید دیگر بر نمایش مواد تأثیر نمی گذارد. با نگاهی به قیمت لپ تاپ های اچ پی و سایر برندهای رقیب می توان متوجه شد که این لپ تاپ بسیار گران است.

ویژگی های فوق العاده ROG Zephyrus M16

این لپ تاپ نیز به عنوان سیستم اینتل دارای یک مزیت بسیار ناچیز است و می تواند تاندربولت 4 را پشتیبانی کند. علاوه بر این، این محصول دارای پورت Type C با پورت برق و جک اترنت نیز می باشد. این لپ تاپ همچنین از جک هدفون و HDMI استفاده می کند. اسلات هایی هم وجود دارند که مربوط به پورت های USB ساده هستند و در سری های قبل آن ها را دیدیم. در این صورت قیمت لپ تاپ های ایسوس می تواند کاملا مناسب باشد و ایسوس برنامه های خاصی برای این لپ تاپ دارد. وب کم یکی دیگر از مزیت های مهم لپ تاپ های ایسوس است که در مدل های قبلی ندیده بودیم.

بنابراین لپ تاپ ما می تواند برای مکالمه ویدیویی و تولید ویدیوی بازی بسیار مناسب باشد. 720 HD ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد، اما غیر معمول نیست و برای دانشگاه و محل کار قابل قبول خواهد بود. می توانید بهترین کیفیت را در تماس ها مشاهده کنید و میکروفون های حذف نویز صدای شما را به خوبی دریافت می کنند. Zephyrus M16 در بیشتر موارد با همتای AMD خود ناسازگار است و متاسفانه بازی یکی از آنهاست. میانگین سرعت این لپ تاپ برای ضد ضربه 236 فریم بر ثانیه است. این بدان معناست که صفحه نمایش 165 هرتزی می تواند بهترین عناوین ورزشی الکترونیکی ممکن را مدیریت کند.

آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M1

نمای کلی کارت گرافیک ROG Zephyrus M16

بازی های AAA متاسفانه در این لپ تاپ یک مشکل هستند. Red Dead Redemption 2 سرعت متوسط ​​46 فریم در ثانیه را ارائه می دهد و فقط در سطح متوسط ​​می تواند رضایت کاربران را جلب کند. بازی های دیگری مانند Shadow of Tomb the Tomp Rider عملکرد خوبی نداشته اند و با سیستم ردیابی پرتو فقط می توانید نرخ فریم 38 را دریافت کنید. این نتایج در مقایسه با قیمت لپ تاپ ایسوس Zephyrus M16 معقول به نظر می رسد. کارت گرافیک مورد استفاده در ایسوس G15 RTX 3070 است و اساساً یک درجه بالاتر از RTX 3060 است. این ارقام نشان می دهد که این مرحله چقدر می تواند حساس و مهم باشد.

لپ تاپ ها از نظر عمر باتری نیز عملکرد خوبی دارند و می توانید زمان زیادی را صرف آزمایش بازی های خود کنید. قیمت لپ تاپ های ایسوس در سری گیمینگ حاکی از آن است که ایسوس تمام توان خود را در این لپ تاپ ها به کار برده است و این بار باتری لازم برای ارائه بهترین ویژگی های فنی مانند کارت گرافیک و صفحه نمایش قدرتمند این لپ تاپ را ندارید. اگر نگاهی به قیمت لپ تاپ لنوو و سایر برندهای بازی بیندازید، با بهترین عملکرد این لپ تاپ بیشتر آشنا خواهید شد. این به خوبی طراحی شده است و حتی اگر برای بازی‌های معمولی کار کند، برای بازی، کارهای روزمره و دانشگاهی و غیره انتخابی عالی است.

شارژر 240 واتی این محصول می تواند در 50 دقیقه دستگاه را تا 60 درصد شارژ کند. این محصول از شارژ 100 واتی نیز پشتیبانی می کند که می توانید آن را از طریق USB Type-C متصل کنید. البته این شارژ قطعا از گزینه 240 وات ساعتی کمتر خواهد بود.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی.

مقداد به عنوان یکی از پلتفرم های IT شناخته می شود که می توانید از آن به عنوان ابزاری برای بررسی قیمت لپ تاپ های ایسوس استفاده کنید. ایسوس سال هاست که لپ تاپ های گیمینگ را روانه بازار کرده است و می توانید جدیدترین مدل ها را با کارت های گرافیک سری 30 انویدیا و DAMD سری 6000 تهیه کنید. این محصولات از نظر زیبایی کم نیستند و می توانید از پتانسیل آن ها نهایت استفاده را ببرید. همچنین می توانید اثرات آینده صنعت بازی را روی این لپ تاپ ها اعمال کنید و نیاز به ارتقا را برای مدتی به تعویق بیندازید.

انواع بزرگتر لپ تاپ در مقادیر IT ارائه می شود و با بررسی دقیق می توانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید. ابتدا باید ویژگی های فنی مورد نظر خود را مشخص کنید و ببینید چه چیزی برای لپ تاپ خود نیاز دارید. دانش‌آموزان می‌توانند لپ‌تاپ‌هایی را با ویژگی‌های متعادل‌تر انتخاب کنند تا بتوانند یک سری برنامه‌های اصلی را اجرا کنند و صفحه نمایش و باتری خوبی دارند که می‌توانید در کلاس یا دانشگاه از آن استفاده کنید.

کافی است قیمت لپ تاپ اچ پی و سایر برندها را بررسی کرده و گزینه های مناسب را انتخاب کنید. فراموش نکنید که لپ تاپ های گیمینگ کامل ترین نوع لپ تاپ هستند که لیست کامل آن ها را می توانید در IT مشاهده کرده و برای خرید انتخاب کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس با قیمت لپ تاپ لنوو و سایر برندها در نظر گرفته شده است، بنابراین می توانید با در نظر گرفتن دقیق بودجه و ویژگی های فنی مورد انتظار خود، انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما