اسکوتر الکتریکی عجیب سگوی!

[ad_1]

در رفتنسگوی اخیرا با عرضه اسکوتر الکترونیکی GT2 با حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت وارد بازار اسکوترهای برقی شده است. Segway GT2 یک اسکوتر برقی است که با بهترین عملکرد خود وارد این صنعت شده است.

به گزارش فرارو، ویژگی های این اسکوتر برقی با استاندارد مورد انتظار اسکوتر الکترونیکی ایستاده متفاوت بوده و از حالت عادی فاصله زیادی دارد. یک اسکوتر الکترونیکی معمولاً روی چرخ‌های 8 اینچی نصب می‌شود، در حالی که اسکوتر دارای چرخ‌های 11 اینچی و دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 3 کیلووات است که می‌تواند تا 70 کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد. آیا می‌تواند به سرعت صفر برسد. در آن کمتر از 5 ثانیه به سرعت 48 کیلومتر در ساعت برسید که سرعت بالایی است.

اسکوتر

سگوی می گوید 70 کیلومتر در ساعت فقط باید در پیست استفاده شود. سرعت Segway GT2 می‌تواند در برخی مکان‌ها مانع صدور مجوز شود، به عنوان مثال، سه برابر سرعت قانونی یک اسکوتر الکترونیکی در بلژیک. اما می توانید با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند، سرعت این اسکوتر را کاهش دهید. لاستیک های تیوبلس دارای بافت لاستیکی خاصی هستند که به دلیل بافت ژله ای خاصیت خود ترمیم شوندگی دارد. این ویژگی ایمنی را در صورت برخورد با اجسام حساس برای سرعت و سوراخ شدن حفظ می کند.

اسکوتر

لاستیک های این اسکوتر پهن تر از حد معمول هستند. ویژگی هایی مانند میرایی قابل تنظیم، سیستم تعلیق با تکنولوژی بالا در جلو و صفحه نمایش واضح بین اسکوتر کنترلی، این اسکوتر الکترونیکی را از جمعیت متمایز می کند. این ویژگی ها امکان استفاده از Segway GT2 را در آفرود نیز فراهم می کند. GT2 سریعترین اسکوتر برقی نیست، زیرا Minimotors و Kaabo چندین مدل اسکوتر با سرعت بیش از 90 کیلومتر در ساعت دارند. ریون در حال حاضر سریع ترین اسکوتر جهان را دارد که مدل RE90 می تواند به سرعت 120 کیلومتر در ساعت برسد. سرعت مجاز خودروها در بزرگراه های بلژیک 120 کیلومتر در ساعت است.

این اسکوترهای پرسرعت با کلاه ایمنی و بدون لباس محافظ عرضه می شوند که یک نگرانی ایمنی است. Segway GT2 همچنین دارای کنترل های کشش برای تنظیم سرعت و قدرت در مواقعی که چرخ احتمال لیز خوردن وجود دارد، می باشد. وزن این اسکوتر 52 کیلوگرم است و با وزن سرنشین می تواند تا 150 کیلوگرم وزن داشته باشد. Segway GT2 حدود 120 کیلومتر برد دارد و تا پایان سال عرضه خواهد شد.

منبع: New Mobility

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما