آخرین منبع قیمت سنگ آهن چیست؟

[ad_1]

در ایران قیمت آهن با نوسانات زیادی همراه است و گاهی این نوسانات باعث می شود تا قیمت آهن به صورت روزانه تغییر زیادی کند. آهن یکی از فلزاتی است که از زمان کشف تاکنون از زندگی انسان جدا نشده است. با توسعه شهرها، استفاده از آن در جنبه های مختلف زندگی آغاز شده است. برای درک بهتر این موضوع، اگر به اطراف نگاه کنید، خواهید دید که آهن در زندگی شما قوی است. مثلا چهارچوب خانه یا محل کار، در و پنجره، لوله، میز و صندلی، ماشین، لوازم خانگی و غیره.

در این مقاله می خواهیم مواد موثری را در اختیار شما قرار دهیم قیمت آهن و انواع سخت افزاری که برای ساخت خانه ها، ماشین ها، درها و پنجره ها و هر چیز فلزی که در اطراف خود می بینید مانند تیرها، نبشی ها، دنده ها، قوطی ها و ورق های گالوانیزه استفاده می شود.

نگاهی جامع به انواع اتو

قطعات آهنی و فولادی نقش عمده ای در توسعه و زیبایی شهرها داشته است که البته بدون آن انسان هرگز نمی توانست برج بلندتر و بلندتری بسازد. این به این دلیل است که اتو کردن مانند تیرها، قوطی ها، لوله ها، دنده ها، گوشه ها باعث استحکام و ساخت سازه ها می شود. این قطعات به سه روش جوش، پرچ و پیچ به یکدیگر متصل می شوند. قطعات آهنی و فلزی با توجه به اندازه و کاربرد نامگذاری شده اند که در ادامه به تفصیل به آنها می پردازیم.

تیر اهن

تیرها در قرن بیستم کشف شدند و از آن زمان تاکنون به طور گسترده در پروژه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته اند. تیر یک قطعه فلزی بلند، مستقیم و منشوری با یک هسته و دو بال است. وظیفه هسته تیر مقاومت در برابر نیروهای کششی و برشی و وظیفه بالها تحمل گشتاور است. تیرها به عنوان ستون در ساختمان های اسکلت فلزی و همچنین در خرپاها، دستگیره درها، پوشش سقف، پله های لانه زنبوری استفاده می شوند.

قیمت لحظه پرتو در اینجا به نظر می رسد.

این قطعه فلزی بر اساس اندازه و همچنین سری استاندارد تعریف شده توسط تیر IPE، تیر INP و تیر IPB به سه دسته تقسیم می شود:

  • تیرآهن IPE: این نوع تیر به شکل حرف لاتین I بوده و بر اساس استانداردهای مورد تایید ایران و اروپا ساخته می شود. ویژگی بارز این نوع تیرآهن این است که کل ضخامت سطح آن دقیقاً یکسان است.
  • پرتو INP: ظاهری شبیه پرتو IP دارد اما طبق استانداردهای چینی و روسی ساخته شده است. ضخامت تیر در تمام طول آن یکنواخت نیست و کمی شیبدار به نظر می رسد.
  • تیرآهن IPB: بال‌ها در این نوع تیرها نسبت به دو مدل قبلی کمی پهن‌تر هستند، از این رو به آن تیر بال پهن می‌گویند. با توجه به بال‌های پهن، این نوع تیرها در حالت افقی مانند H به نظر می‌رسند، از این رو به آن تیر نیز می‌گویند. تیرهای آن از نظر وزن به دو نوع سنگین و سبک تقسیم می شوند و حروف V و L نشان دهنده سبک یا سنگین بودن آنهاست و به IPBV و IPBL معروف هستند.

بهترین سازنده تیرآهن

کارخانه هایی مانند ذوب آهن اصفهان، فولاد ناب تبریز، اهواز، پروفیل صنعت ماهان، فولاد البرز ایرانیان یا فایکو، یزد، شاهین بناب و … مهمترین تولیدکنندگان تیرآهن با کیفیت و استاندارد در ایران هستند.

تیرآهن بخرید

در هنگام خرید تیرآهن باید دقت کرد که این قطعه مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد و در همه صنایع افراد سودجو و به اصطلاح کلاهبردار وجود داشته باشد و برای منافع مالی خود محصولات غیراستاندارد تولید و به فروش برساند. پس اگر به عنوان سازنده ساختمان به دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید تیرآهن هستید، ما به شما فروشگاه اینترنتی مانند پیوان را پیشنهاد می کنیم. زیرا ما تقریباً چهار دهه تجربه فروش انواع سخت افزارهای مختلف مانند تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و غیره داریم. همچنین شامل کلیه خدمات از قبیل مشاوره پیش خرید، حمل و نقل، نصب و ساخت فرآورده های آهنی می باشد.

میلگرد

پروفیل یا قطعه ای با مقطع گرد و توپر را میلگرد می گویند. دنده ها دو نوع ساده و آجدار هستند که مدل ساده در صنعت و مدل آجدار در ساخت و ساز استفاده می شود. قطر دنده ها معمولاً با یکدیگر متفاوت است و اندازه قطر 2 واحد افزایش می یابد، مثلاً 8، 10، 12، 14، 16 و. 32، یعنی میلگرد از قطر 8 میلی متر تا 32 میلی متر تشکیل می شود. در ساخت و ساز اندازه قطر میلگرد بر اساس تعداد طبقات ساختمان انتخاب می شود. مثلا 10 برای یک ساختمان دو طبقه مناسب است، اما 28 یا 32 برای یک ساختمان 10 طبقه مناسب است.

بیشترین کاربرد دنده های ساده در اتصالات ساختمانی، اتصالات صنعتی، قطعات خودرو، اتصالات زیرساختی جاده و بزرگراه است. از میلگرد آجدار در سازه های بتنی مختلف مانند پله ها، ایستگاه های اتوبوس BRT، ساختمان ها و برج ها نیز استفاده می شود.

برای خرید میلگرد می توانید به سایت پیوان مراجعه کنید تا مشاوران و کارشناسان در خرید قطعه متناسب با پروژه مورد نظر شما را یاری کنند.

گوشه

کلمه گوشه از کلمه گوشه به معنای گوشه گرفته شده است و قطعه فلزی است که V شکل است و دو قطعه فلز به صورت عمودی به آن متصل شده است. نبشی بخش بسیار مهمی از ساخت و ساز است و کاربرد گسترده ای در سازه های فولادی دارد.

دقیق ترین روش محاسبه ارزش آهن

شاید برای شما سوال باشد که قیمت قطعات آهنی و فلزی بر چه اساسی تعیین می شود؟ باید بگوییم که قیمت آهن بر حسب کیلوگرم تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر ارزش روزانه آهن x تومان به ازای هر کیلوگرم باشد، برای محاسبه ارزش یک شاخه تیرآهن باید وزن آن را در قیمت واحد هر کیلوگرم ضرب کنیم.

برای آخرین به روز رسانی قیمت تیرآهن کلیک.

پس در واقع وزن آهن مهمترین عاملی است که بر قیمت انشعاب تیرآهن تاثیر می گذارد. برای اندازه گیری وزن قطعات آهنی و فولادی، اطلاعاتی مانند طول یا ارتفاع، ضخامت، عرض، چگالی آهن و هرگونه اطلاعات مفید موجود در جدول وزن و جدول استال در فرمول های مخصوص نگهداری می شود و وزن آن به دست می آید.

با بهترین زمینه قیمت آشنا شوید و تیرآهن بخرید

پیوان (pivan.co) مبتنی بر اصول مشتری مداری و همراهی است. ما با توجه به تجربه ای که در بازارهای عمده فولاد کشور داریم، تلاش می کنیم تا بر موانع خرید غلبه کنیم و دسترسی آسان به شما عزیزان را داشته باشیم و خریدی مطمئن و با کیفیت مناسب شما عزیزان انجام دهیم.

آخرین منبع قیمت سنگ آهن چیست؟

دریافت اطلاعات کامل از لیست کارخانه های مرجع بازار، ارائه قیمت روز با نوسانات بازار، مشاوره خرید، عرضه مستقیم و حضور در بازار آهن، تضمین کیفیت و اصالت کالا، ارسال سریع محصولات به سراسر کشور، فاکتور رسمی، حضور. زنجیره تامین برتر آهن، تیم اجرایی قوی و جوان، سبد کالای ویژه و گزینه های پرداخت مختلف از جمله خدماتی است که می توانیم ارائه دهیم.

اطلاعات باقی مانده:

  • تاریخ: 12/10/1400
  • آدرس شرکت: آدرس: تهران، دریاچه شهید خلیج فارس، بالاتر از میدان ساحل، خیابان نیما یوشیز، ساختمان اداری تجاری تماس
  • آدرس ایمیل: [email protected]
  • شماره تماس: 45171000-021
  • فکس: 46055124-021

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما