آمار تقابل فرهاد مجیدی و امیر زلهنوی

[ad_1]

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال و گل گهر سرجان یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

از نکات مهم و قابل توجه این دیدار حضور امیر ظله نویی به عنوان سرمربی گل گهر است. قیلا نویی یکی از با سابقه ترین پیشکسوتان و مربیان سابق آبی های پایتخت بارها به عنوان سرمربی تیم های مختلف لیگ برتر مقابل استیگلال بازی کرده است.

قیلا نوی گل گهر با این تیم 4 بار مقابل استقلال بازی کرده است که در 3 بازی شکست خورده و 1 بازی نیز مساوی شده است.

ضمن اینکه این مربی پیشکسوت 9 بار با استقلالی ها به مصاف استقلال رفته است که سهم او در آن بازی ها 2 برد، 5 شکست و 2 تساوی بوده است. وی 6 بار مقابل استقلال با تراکتور بازی کرده است که 3 بازی با شکست، 2 بازی با پیروزی و 1 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

ذوب آهن یکی دیگر از تیم های قیلا ناوی بوده که با اشغالگری مبارزه خواهد کرد. او دو بار مقابل ذوب آهن به میدان رفته که یک برد و یک باخت داشته است. آقایان کرمان نیز آخرین تیم قله نوی است که به مصاف استقلال رفت که یک بازی با پیروزی و یک بازی با تساوی به پایان رسید. امیرقلیا نویی در مجموع 22 بازی مختلف در لیگ برتر مقابل استاگلال با تیم های مختلف انجام داده است که 6 برد، 6 تساوی و 11 شکست حاصل عملکرد او مقابل استاگلال است.

با این حال بار دیگر در این بازی اهالی فوتبال شاهد برخورد فکری فرهاد مجیدی و امیر زلهوانی خواهند بود. تقابلی که همیشه با چالش های جذاب خود همراه بوده است. نکته قابل توجه این درگیری عدم شکست شاگردان فرهاد مجیدی به شاگردان امیر قلهنوی است. در 5 دیدار فرهاد مجیدی و امیر زله‌نوی، بخش فرهاد مجیدی با 4 برد و یک بازی مساوی به پایان رسید و قله‌نوی تاکنون نتوانسته طعم پیروزی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی را بچشد.

با وجود این اتفاقات و عواقب باید دید نتیجه تقابل استقلال و جراح گل گهر چه خواهد شد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر استقلالی ها نتوانند در این بازی جراح گل گهر را شکست دهند پس با سربازان. آنها در فصل 90-89 شکست ناپذیرترین تیم های لیگ برتر در طول یک فصل محسوب می شوند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما