نوکیا C2 از نسخه دوم گوشی هوشمند خود رونمایی کرد

[ad_1]

در رفتن وب سایت HMD Global که همواره آخرین اخبار گوشی های برند نوکیا را منتشر می کند، نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2 را رسما معرفی کرد.
به گفته فرارو، HMD Global، مالک فعلی برند نوکیا، گوشی هوشمند دیگری از سری C به نام Nokia C2 2nd Edition را با گوشی های نوکیا C21 و Nokia C21 Plus در اروپا عرضه خواهد کرد.
همانطور که از نام آن پیداست، این مدل در واقع جانشین نوکیا C2 خواهد بود که در سال 2020 معرفی شد. Nokia C2 2nd Edition در دو رنگ آبی تیره و خاکستری گرم عرضه می شود. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است.
نوکیا C2 2nd Edition دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 480 در 960 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. این شرکت نگفته است که از کدام پردازنده در دستگاه استفاده خواهد شد، اما مشخص شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازنده چهار هسته ای یونسکو با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند.
این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول با 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو دارای اسلات کارت microSD هستند که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهند.

نوکیا C2 از نسخه دوم گوشی هوشمند خود رونمایی کرد
در مورد دوربین های این گوشی هوشمند می دانیم که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و سنسور 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی است. برای امنیت بیشتر، این گوشی از قابلیت بازگشایی قفل با چهره و همچنین حسگر اثر انگشت پشتیبانی می کند.
این دستگاه بر روی اندروید 11 اجرا می‌شود و این شرکت قول داده است که به‌روزرسانی امنیتی آن را به مدت دو سال منتشر کند. توجه داشته باشید که سیستم عامل اندروید گو (اندروید گو) یا نسخه اندروید گو نسخه جدید اندروید است که در سال 2017 معرفی شد. Android Go برای اجرا بر روی گوشی های هوشمند ارزان قیمت طراحی شده است. این سیستم عامل برای مناطق کم درآمد و در حال توسعه مناسب است که دستگاه های دارای پردازنده معیوب و حافظه RAM کم رایج هستند. Android Go فضای کمتری را نسبت به نسخه‌های معمولی اندروید اشغال می‌کند و به گوشی‌های هوشمند با فضای کمتر اجازه می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری داشته باشند.
در نهایت باید اضافه کنیم که قدرت این دستگاه توسط یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری فقط 5 وات شارژ را پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما