آنچلوتی: گواردیولا بهترین مربی تاریخ نیست

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید دو روز پیش مجبور به قبول شکست عجیب مقابل ختافه شد. رئال یک بر صفر مغلوب ختافه شد و سال جدید با ناکامی آغاز شد.

در پایان بازی، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال گفت که تیمش همچنان در تعطیلات زمستانی است.

کارلوتو در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی ایل مااجرو و در مورد شکست اخیر تیمش مقابل ختافه گفت:این ناکامی شامل یکسری مسائل بود. ما بعد از 10 روز در حال بازی بودیم و شرایط بدنی بازیکنان به دلیل موج 19 کووید و مصدومیت ایده آل نبود، اما مهمتر از همه اینکه تعداد زیادی از بازیکنان همچنان در تعطیلات بودند و بازی نکردند. خوشبختانه من تیمی سازمان یافته با ترکیب مناسبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارم “به زودی این شکست را جبران خواهیم کرد.”

اهمیت آموزش واقعی: وزن و اعتبار رئال در فوتبال زنده خیلی بالاست. در واقع آنها ابتدا رئال هستند و سپس باشگاه های دیگر. همخوانی داشتن؟ میلان از نظر شخصی و تاریخی یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است.

بازی برای رم و تمرین:من سال ها برای رم بازی کردم و در مقطعی قرار بود او این تیم را هدایت کند. پشیمان نشدم چون واقعاً می‌خواستم فرانسیسکو توتی باشم.»

مورینیو در رم: مورینیو مردی صریح است. او نیازی به تعریف من ندارد و همه می دانند چه چیزی در دنیای مربیگری به او نسبت داده می شود. من معتقدم رم در دستان مربی مناسبی است و ژوزه در این تیم موفق خواهد بود.”

پپ گواردیولا بهترین مربی تاریخ؟“بهترین نیست، اما قطعا یکی از بهترین ها. انتخاب بهترین مربی تاریخ کار آسانی نیست. عظمت یک مربی تنها با آمار موفقیت او تعیین نمی شود، بلکه کسب جام ها و افتخارات را نیز تعیین می کند.”

همچنین باید ایده ها، نوآوری ها، تجهیزات و طراحی باشگاه را در نظر بگیرید. گواردیولا بدون شک تاثیر عمیقی بر تاریخ فوتبال داشته است.

یارگن کلوپ: من باشگاه را دوست دارم و او به اندازه مورینیو رک است. او در زمان شیوع کرونا پیام های مثبت زیادی به جهان داد. از نظر فنی، همه ما می دانیم بهترین مربی باشگاه چیست.”

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما