آپدیت بعدی احتمالا باتری اپل واچ – زومیت خواهد بود

[ad_1]

از سال گذشته انتظارات زیادی وجود داشت اپل واچ سری 7 می رفت. شایعات حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی طراحی‌ها و ویژگی‌های جدیدی مانند اندازه‌گیری فشار خون است. در حالی که هیچ یک از اینها اتفاق نیفتاده است، و شاید مورد بعدی برای اپل واچ، اپل باید روی یک ویژگی کار کند که برای همه کاربران مهم است: بهبود عمر باتری.

گزارش 9to5mac علیرغم تمامی شایعات، اپل واچ 7 کمی به عنوان نسخه سری آپدیت شده است اپل واچ سری 6 ترک کرد. به جز صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های نازک و صفحه کلید روی صفحه، هیچ چیز جدیدی در مدل های سری 7 وجود ندارد. اگر انتظار زیادی از سری اپل واچ 8 دارید، می‌خواهیم به شما بگوییم که به نظر نمی‌رسد یک ارتقاء بزرگ باشد!

مارک آلمانی بلومبرگ اخیراً گزارش داده است که کاربران نباید به این زودی انتظار سنسورهای سلامت جدید را بر روی Apple Watch داشته باشند. این به این دلیل است که ممکن است سال ها طول بکشد تا یک شرکت فناوری های جدید مرتبط را توسعه دهد. آلمانی اضافه کرد که سنسور دمای بدن در نقشه راه اپل واچ امسال قرار دارد. اما رویدادهای مرتبط اخیراً کاهش یافته است.

برای برخی از کاربران، به خصوص آنهایی که هر سال دستگاه های خود را ارتقا می دهند، ممکن است آخرین مدل های اپل واچ خسته کننده به نظر برسد. مشکل این است که اکثر کاربران هر سال اپل واچ خود را ارتقا نمی دهند. بنابراین، حتی یک به روز رسانی کوچک برای برخی افراد مهم خواهد بود. به نظر می رسد اگر اپل روی عمر باتری ساعت هوشمند بعدی خود کار کند، نسل بعدی کمتر متوجه طراحی جدید یا کمبود حسگرهای سلامتی خواهد شد.

نمای جلوی اپل واچ سری 7

باتری برای برخی از کاربران اپل واچ مشکل بزرگی است

از نسل های اولیه اپل واچ، این شرکت وعده عمر باتری 18 ساعته را داده است. در حالی که این تضمین می کند که دستگاه می تواند در تمام طول روز دوام بیاورد، بعید است باتری آن مدت طولانی دوام بیاورد، که با توجه به وضعیت فعلی اپل پل واچ، چیز بدی است.

اپل واچ اکنون می تواند سیم کارت را در خود نگه دارد و در صورت نیاز به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس بگیرد. همچنین، این گجت پوشیدنی به شما امکان می دهد روی آن تایپ کنید و وضعیت خواب خود را پیگیری کنید. با این حال، اگر همه این کارها را با ساعت هوشمند خود انجام دهید، ممکن است مجبور شوید آن را بیش از یک بار در روز شارژ کنید.

اگر از شیار سیم‌کارت اپل واچ سری ۷ استفاده می‌کنید، معمولاً در پایان روز کمتر از ۴۰ درصد باتری خواهد داشت. اگر ردیابی خواب فعال باشد، کمتر از 30 درصد باتری در صبح باقی می ماند. بنابراین، بلافاصله قبل از رفتن به رختخواب یا بعد از بیدار شدن شارژ کنید. سری 7 از شارژ سریع پشتیبانی می کند که عالی است. اما به نظر می رسد داشتن باتری بزرگتر گزینه جذاب تری باشد، بنابراین نگران شارژ دستگاه نباشیم. ما اغلب در زمان کرونا در خانه هستیم. اما پس از مشخص شدن این موضوع، مشکل کمبود باتری اپل واچ بیش از هر زمان دیگری آشکار خواهد شد.

مقالات مرتبط:

همانطور که خود اپل بیان می کند، با اتصال LTE نمی توانید بیش از 4 ساعت از ساعت اپل استفاده کنید فعال است و تقریباً هیچ آیفونی وجود ندارد. اگر سنسورهای دیگر را فعال کنید، عمر باتری کاهش می یابد. در حالی که چنین است، برخی از رقبای اپل واچ در حال حاضر دو یا چند روز عمر باتری را ارائه می دهند.

اپل واچ سزاوار یک باتری واقعا خوب است تا کاربران بتوانند بدون توجه به اینکه باتری کافی برای خواب، ورزش یا تعامل با هر کسی دارند، از تمام ویژگی های آن لذت ببرند. اگرچه تنها ویژگی جدید در سری اپل واچ 8 باتری خوب است، اما این ارتقا معقول به نظر می رسد.

آیا شما کاربران زومیت از عمر باتری اپل واچ خود راضی هستید؟

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما