درخواست آنگل از بارسا: خرید مهاجم و وینگر!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی از زمانی که روی نیمکت بارسا بود سعی در تقویت خط حمله این تیم داشت که نشان می دهد او در این فصل بسیار ضعیف است.

سرخیو آگوئرو به دلیل سکته قلبی در کنار مصدومیت ممفیس دپ و آنسو فاتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کار را برای این تیم در خط حمله بسیار سخت کرد.

او در اوایل ژانویه موفق شد فران تورس را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد، اما زاوی همچنان در تلاش است تا بازیکنان بیشتری را برای بهبود شرایط در دیدارهای سخت و دشوار پیش رو جذب کند.

این مربی از مدیران بارسلونا خواسته است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، هر چه سریعتر یک مهاجم و یک وینگر جذب کنند.

او همچنین خواهان جذب یک مدافع کناری قدرتمند است اما در حال حاضر خرید بازیکن در این پست اولویت او نیست و ترجیح می دهد ابتدا مشکلات خط حمله را حل کند.

اما شرایط این روزهای بارسا به گونه ای است که ابتدا باید همه مسائل از نظر مالی و اقتصادی بررسی شود و سپس تصمیم گرفته شود که آیا مدیریت این باشگاه توانایی این کار را دارد یا خیر.

بدون شک این تیم نسبت به فصل گذشته گل های کمتری به ثمر رسانده است، رکورد این هفته آنها 12 گل بیشتر از تعداد گل های زده شده در این فصل است.

دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد و تنها دلیل جدایی لیونل مسی نیست. جدای از حضور این فوق ستاره در پاری سن ژرمن، مشکلاتی که برای بازیکنانی مانند آگوئرو، مارتین برایتون، دیپای و عثمان دمبله به وجود آمده کمکی به بهبود شرایط نکرده است.

مدیر فوتبال این باشگاه، متیو آلمان، به همراه سایر مدیران بارسا، مایل است که کارها را مطابق میل زاوی انجام دهد، اما او می داند که با توجه به وضعیت بازار نقل و انتقالات و همچنین وضعیت مالی بارسا، بازیکنان تارگت این بازیکن در چند سال آینده جذب خواهند شد. روزها. آینده بسیار سخت است.

آلوارو موراتا یکی از بازیکنانی است که زاوی علاقه زیادی به جذب او دارد و تمایل این بازیکن برای حضور در این تیم نیز می تواند به نفع او باشد اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.

از آداما تراوار نیز در کنار بارسا نام برده می شود اما بار دیگر توافق نهایی بین کاتالان ها و ولورهمپتون واندررز حاصل نشده است.

نیکلاس تالیافیکو نیز یکی از گزینه هایی است که باربارا برای تقویت خط دفاعی در نظر گرفته است. الکس گریمالدو که در حال حاضر برای بنفیکا بازی می کند اما در بارسلونا بازی کرده است، در صورت باقی ماندن بودجه می تواند دوباره پیراهن بارسا را ​​بپوشد.

منبع: مارکا

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما