آیا قیمت مسکن کاهش می یابد؟

[ad_1]

در رفتن کارشناسان بازار مسکن معتقدند که شروع بورژوازی یک شوک روانی به بازار مسکن خواهد بود که مطمئنا طبیعی است و در سایر بازارها نیز خواهد بود، اما با توجه به اینکه اقتصاد ایران بسیار گران است، بله، به زودی قیمت ها به حالت عادی بازخواهد گشت. و اقتصاد بهبود خواهد یافت.

به گزارش فرارو، بازار مسکن طی سه سال گذشته با افزایش شدید قیمت همراه بوده است که منجر به افزایش نزدیک به هفت برابری قیمت ها شده است، اما بازار در یک سال گذشته با کاهش شدید قیمت مسکن همراه بوده است. 20 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که با تورم بالای 50 درصدی مواجه بوده ایم بنابراین نرخ رشد مسکن نسبت به نرخ رشد تورم در یک سال گذشته کندتر بوده است، من هم می مانم. سال

آیا قیمت ها در بازار مسکن کاهش می یابد؟اثرات بورژوازی بر بازار مسکن
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن گفتگو با فرارو وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل تاثیرگذار بر بازار مسکن امروز مذاکرات است، گفت: می توان انتظار داشت. چهره اصلی.

وی افزود: به عبارتی کاهش قیمت مسکن متاثر از احیای بورژوازی خواهد بود، در این راستا اگر مشکلات ایران و غرب در بلندمدت حل شود، می توان انتظار داشت همه بازارهای سرمایه از جمله مسکن.» اما در صورت امضای توافق موقت یا محدود بین دو طرف، موضوع تأثیر چندانی در کاهش قیمت بازار مسکن نخواهد داشت.

به نوعی می توان این گونه تعبیر کرد که همه انتظار دارند که از سرگیری توافق هسته ای وضعیت اقتصادی کشور را بدتر نکند و اعتماد به ثبات شرایط ایجاد کند. از خواب غفلت بیدار شدن.

این کارشناس بازار مسکن با تاکید بر اینکه کنترل انتظارات تورمی در گرو دستیابی به توافق منطقی است، افزود: بازار و در واقع همه بازارهای سرمایه کشور تحت تاثیر قرار خواهند گرفت که این موضوع می تواند عواقب بسیار جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که احیای برجام یا شکست مذاکرات تاثیر زیادی بر اقتصاد ملی خواهد داشت.

سرحدی در ادامه با بیان اینکه قیمت مسکن در چند سال اخیر به دلایل مختلف چند برابر شده است، ادامه داد: متاسفانه مشخص شد که متأسفانه سودجویان و دلالان در بازار مسکن طی چند سال اخیر به صورت رسمی، معاملات آنها با یکدیگر باعث شده تا قیمت ها افزایش بسیاری داشته باشد. چند برابری و بدون معامله عملی که تاثیر مخربی بر بازار داشته و بازار مسکن را بیش از هر زمان دیگری دچار آشفتگی کرده است.

این کارشناس بازار مسکن گفت: این نکته نیز حائز اهمیت است که در همه کشورهای دیگر دولت ها در بازار مسکن دخالت می کنند و به نوعی آن را مدیریت و کنترل می کنند تا جلوی گرانی ها را بگیرند، پرونده ها از طریق ابزار مالیات گرفته می شوند، اما در کشور ما. وقتی دولت در همه بازارهای مختلف حضور دارد اما تنها بازاری که دخالت نمی کند مسکن است و به نوعی آن را به حال خود رها کرده و به دلالان واگذار شده است. امکان تجارت اسلحه در بازار مسکن

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما