آیت الله جوادی آملی: اگر کشور می خواهد بایستد باید جیبش پر شود

[ad_1]

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه کلاهبرداری میلیاردها روپیه توسط عوام انجام نشده است، گفت: این کلاهبرداری ها توسط افراد انجام می شود نه با زور اسلحه. بنابراین باید بررسی و آسیب شناسی کرد که مردم چگونه می توانند حقوق خود را تضییع کنند.

به گزارش شفقنا، مرجع تقلید شیعیان در دیدار علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی با برخی از اعضای شورای قضایی این بانک گفت: به عنوان ستون فقرات یک ملت تعریف می شود، زیرا گاهی اوقات یک دولت بزرگ سقوط می کند. به دلیل مشکلات اقتصادی

وی در ادامه گفت: دعای رسولان مقدس اسلام در شعب ابی طالب این است که «خداوند آنها را در مطبخ برای ما رحمت کند و فرقی بین ما و آنها نباشد»؛ و این دعای خیر است. خدایا من می توانم شاخه ها و گرفتاری های او را تحمل کنم، اما ملت گرسنه را نمی توان در راه الهی نگه داشت.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: در بیان قرآن کریم اموال عامل قیام کشور است. اگر ملتی بخواهد بایستد باید جیبش پر باشد، فقیر چیزی نیست! برعکس، دولت به حرف کسی که ستون فقراتش شکسته گوش نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی کار بسیار سختی داشت، یکی از وظایف اصلی بانک مرکزی این بود که دست قانونگذاران متخلف را از ذخایر بانک مرکزی کوتاه کند. میلیاردها روپیه توسط مردم عادی ساخته نمی شود، این کلاهبرداری توسط مردم انجام می شود، نه به زور اسلحه. بنابراین با توجه به کلاهبرداری های صورت گرفته، نحوه ابطال حقوق مردم و نحوه کلاهبرداری باید بررسی و آسیب شناسی شود.

این مرجع تقلید شیعیان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: آبروی انسان اعتقاد الهی است و انسان امین است. بر همگان واجب است که این کشور را با عزت اداره کنند و آن راه رونق تولید و اشتغال است. جایی که مقام معظم رهبری سال تولید و عبور از موانع را نامگذاری کردند، اقدامی حکیمانه است.

وی در پایان گفت: ما به این مملکت امیدواریم شهدا به فکر جامعه خود در آخرت و طهارت هستند همانطور که در زندگی خود به جامعه خود فکر می کنند و دائماً برای مردم دعا می کنند، کشور دارای چنین معنوی معنوی بزرگی است. سرمایه، پایتخت.” ما باید قدردان این ثروت عظیم معنوی و مادی باشیم و از آن به بهترین نحو برای پیشرفت این کشور استفاده کنیم.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما