آینده نگری به سبک معاون وزیر!

[ad_1]

رضا پورعلی در خبرآنلاین نوشت: معاون وزیر ورزش و جوانان و ورزش های حرفه ای ساعاتی پیش در ستاد ورزش درباره کرونا صحبت کرد. ما باید به آینده المپیک نگاه کنیم تا غافلگیر نشویم.» آره! گفتی آقای علی نژاد. اما چگونه می توان این آینده را در بدنه ورزش گنجاند؟ آیا تاخیر 13 ماهه در برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی جزو برنامه آینده شماست؟!

18 آبان 1377 ریاست غلامرضا نوروزی در فدراسیون پزشکی ورزشی به پایان رسید و امروز 17 دی ماه 99 است. فدراسیون پزشکی ورزشی یک کشور به خصوص در سال المپیک 415 روز است که رئیسی ندیده است!

داشتم تقویم را ورق می زدم که دیدم 10 ماه و 10 روز از انتصاب شما به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای می گذرد. در واقع روزی که شما معاونت وزیر ورزش را برعهده گرفتید نه اپیدمی در دنیا بود و نه تاخیر در المپیک. اما به نظر می رسد آینده نگری و آینده نگری عجیب هر دوی شما را حدس زده است وگرنه هیچ دلیل دیگری نمی تواند غفلت 300 روزه شما در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را توجیه کند.

البته شما هم نسبت به سرنوشت فدراسیون پزشکی ورزشی بی تفاوت نیستید. شنیده ایم که همین چند روز پیش از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری دعوت به همکاری کرده اید. می گویند آن روز یک رای دهنده مجلس مهمان شما بوده است! فقط میز و صندلی های اتاق شما می تواند گواه گفته ها و شنیده های شما باشد، اما شکی نداریم که توصیه شما به دو طرف مبارزه برای انتخابات سالم بود. حتما گفته اید که وزارت ورزش دیگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ها دخالت نمی کند!

هفته آینده همزمان (دوشنبه 15 دی) فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس خود را به رسمیت می شناسد. طبیعتا برای کسانی که 415 روز تاخیر از سوی وزارت ورزش در تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون را متحمل شده اند، این 7 روز نیز در کسری از ثانیه می گذرد. نتیجه هر چه خوب و بد باشد جامعه ورزش آن را می پذیرد اما قطعا مهمتر از نتیجه شمارش آرا خواهد بود. که وزارت ورزش در این آزمون انتخاباتی پیروز شود. برنده شدن به این معنا نیست که کاندیدای مورد حمایت رای خواهد داد. پیروزی در اینجا به معنای صداقت در روحیه مجلس و گسترش سلامت در انتخابات است.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما