اتفاق عجیب برای دروازه بان استقلال

[ad_1]

در روزهای اردوی استقلال در دبی برای 16 بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا 2021 مقابل الهلال عربستان، دو نفر از اعضای این تیم کرونا بودند که یکی از آنها دروازه بان جوان و دروازه بان دیگر استقلال علیرضا بود. رضایی. علیرضا رضایی پس از گذراندن آزمایش شدید کرونا در فرودگاه دبی، قلبی مثبت اعلام شد و از این نظر مشکلی نداشت.

وی مدت کوتاهی پس از سکته قلبی گفت: قوانین فرودگاه بسیار سخت گیرانه بود، اما آزمایش کرونا من منفی بود و مشکلی نداشتم. فکر می کنم در روزهای کمپ در دبی سرما خوردم.

علیرضا رضایی به دلیل سکته قلبی، استقلال را در بازی حساس این تیم مقابل الهلال همراهی نکرد و از روزی که تست قلبش مثبت شد، بیرون از اتاقش نگه داشته شد. اینطور شد که پیش از اعزام این تیم به امارات، محمد رشید مظهری دیگر دروازه بان استقلال به دلیل اختلاف مالی با این باشگاه از همراهی با این تیم خودداری کرد و مجیدی تنها با یک دروازه بان تیمش را به میدان فرستاد. دیدار مقابل الهلال.

رضایی و بدنسازان استقلال دو نفر از اعضای تیم استقلال بودند که پس از بازگشت کاروان استقلال به خانه، هشت روز در دبی ماندند و نتیجه آزمایش کرونر منفی بود و باشگاه برای ماندن در امارت 5 ستاره خود مجبور به پرداخت هزینه شد. هتل

با این حال پس از مدت کوتاهی دروازه بان جوان استقلال دوباره به دردسر افتاده و هنگام بازی با یک هوادار دست فرهاد مجیدی را رها کرده است.

علیرضا رضایی در نیم فصل اول 3 بازی مقابل نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبدان انجام داد اما با پیروزی مقابل صنعت نفت شروع شد.

او در بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه در دقیقه 35 برای تیم دسته دومی گلزنی کرد اما در نهایت با استقلال توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

این دروازه بان در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می برد و منتظر تست مجدد برای تایید بهبودی و بازگشت به تمرینات است.

اخبار ورزشی

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما