آلگری: پوگبا از دست من عصبانی است! – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1813812 |
14 مارس 1400 در 17:31
4,216 بازدید |

0
نظرات

صحبت در مورد آن فایده ای ندارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از اظهار نظر در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه او به جذب پوگبا مرتبط است، خودداری کرده است.

قرارداد پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد و یوونتوس معتقد است که در حال مذاکره برای جذب این بازیکن پس از 6 سال است. مکس آلگری در نشست خبری پیش از دیدار فردای یوونتوس و اسپانیا در این باره صحبت کرد و البته مدعی شد که تنها هدف بیانکونری کسب پیروزی در ادامه فصل به هر شکلی است.

الجزایر در چهار بازی گذشته پیروز شده است، آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و همیشه سه بازیکن در خط حمله دارند. هر چه فصل می گذرد، بازی سخت تر می شود، فردا ورزشگاه تقریبا پر می شود و هواداران کمک می کنند. ما

هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شوید، زمان ریکاوری کوتاه‌تر و امتیازات مهم‌تر می‌شود. ما هم در کورس عقب هستیم، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم و بازیکنان یوونتوس بدون استراحت در این مسیر هستند.

احتمال بردن اسکودتو؟ ذهنیت باشگاه همیشه این است که برای اهداف بزرگ بجنگد و همه ما در این مورد موافق هستیم. اما مشکلات ریاضی هم وجود دارد که به امتیاز و جدول لیگ بستگی دارد. اگر آتلانتا بتواند تورینو را شکست دهد پنجم می شویم و تکرار می کنم امتیاز لازم برای برد اسکادتو 84 است.

انتقال احتمالی پل پوگبا به یوونتوس در تابستان؟ در بازار فعلی، صحبت در مورد پل پوگبا یا هر چیز دیگری منطقی نیست. او بازیکن منچستریونایتد است و نمی دانم سال آینده قرار است در کدام تیم بازی کند. من و پوگبا رابطه خوبی داریم، اما در حال حاضر صحبت در مورد بازار فایده ای ندارد و باید فقط به اهداف خود فکر کنیم. البته پل پوگبا از دست من عصبانی است زیرا من همیشه او را در بسکتبال شکست دادم.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما