ادای احترام به سیدنی پوتیه در هالیوود و فراتر از آن

[ad_1]

تصویرسیدنی پواتیه در مراسم افتخارات شرلی مک‌لین در سال 2012 در کالور سیتی، کالیفرنیا.
اعتبار …کوین وینتر / گتی ایماژ برای AFI

لانگ آیلند، باهاما – سیدنی پوتیه، که در جزیره گربه در باهاما بزرگ شده است، مدت‌هاست که در این کشور به عنوان پیشگام شناخته می‌شود.

وزیر امور خارجه باهاما، فرد میچل، که از سال 1997 تا 2007 به عنوان سفیر غیر مقیم باهاما در ژاپن خدمت کرد. او خود را دوست پواتیه توصیف کرد و او را یک غول و یک الگو توصیف کرد.

میچل روز جمعه در مصاحبه ای گفت: «او یک باهامایی بود که می توانست مانند کولوسوس به دور دنیا سفر کند. و بنابراین، برای هر باهامی دیگری ممکن است این کار را انجام دهد، آن مسیر را طی کند، و او میراثی از احترام بی‌نظیر بر جای گذاشت و اثری پاک نشدنی بر باهامیان در سراسر جهان بر جای گذاشت.»

او پنجشنبه شب در سن 94 سالگی در محل اقامت خود در لس آنجلس درگذشت. پوتیه پسر یک کشاورز گوجه فرنگی در جزیره گربه بود، با جمعیتی حدود 1500 نفر امروزه در زمینی به مساحت 150 مایل مربع.

او که کوچک‌ترین از 9 فرزند بود، لباس‌های ساخته شده از کیسه‌های آرد می‌پوشید و هرگز ماشینی ندید تا اینکه در سال 1937 پس از ممنوعیت مصرف گوجه‌فرنگی در فلوریدا، پدرش خانواده را به ناسائو منتقل کرد. او در ۱۴ سالگی به میامی نقل مکان کرد تا با یک برادر زندگی کند، سپس یک سال بعد به نیویورک سیتی نقل مکان کرد و در آنجا حرفه طولانی بازیگری خود را آغاز کرد.

حداقل میشل گفت که مانند بسیاری از مردم باهاما، ما بزرگ شدیم که آقای پوتیه را به عنوان نمادی از هالیوود می شناختیم و فیلم های او را در تئاتر کاپیتول در ناسائو تماشا می کردیم.

میچل گفت: «او پسر دو باهامایی معمولی از Over-the-Hill و Cat Island بود. “و این موفقیت بزرگی در صحنه جهانی، روی پرده سینما بود، بنابراین هر فیلمی که اکران می شد، مادرم مطمئن می شد که در کودکی همه ما را به تئاتر کاپیتول در خیابان مارکت می فرستادند تا آن را با هم ببینیم. فیلم ها. “

اما نفوذ آقای پوتیه در باهاما محدود به نمایشگر بزرگ نبود. او همچنین در سال 1967 به عنوان یک نیروی محرکه در انتخابات پارلمانی که اکثریت سیاهپوست مستعمره بریتانیا را منعکس می کرد، یاد شد. او اولین نخست وزیر سیاه پوست این کشور است. میچل گفت که تحت رهبری پیندلینگ، او از حزب لیبرال مترقی که در سال 1973 از باهاما استقلال یافت، حمایت لجستیکی کرد.

میچل گفت: «او از شهرت خود، روابطش با دوستانش در ایالات متحده استفاده کرد تا رژیم اکثریت را برای کشورش به پیش ببرد. «و او جزئی از آن بود، بدون شک».

فرانکلین ویلسون، وزیر سابق کابینه PLP، گفت که آقای پوتیه نفوذ سیاسی بیشتری دارد. در جزیره نیو پروویدنس در اواخر دهه 1960، آقای. خانه پواتیه صحنه یک مناظره سیاسی بعدازظهر یکشنبه بود که او و آقای. پیندلینگ در مورد سیاست های عمومی بحث خواهد کرد.

آقای ویلسون به یاد می آورد: “ما این جلسات را در خانه خود در سیدنی در بزرگراه وینتون برگزار خواهیم کرد.” و به طور کلی، نمی توان گفت که سیدنی چنین فرد جذابی بود. شما می توانید آن را با دقت بیشتری به عنوان یک سخنرانی توصیف کنید.

آقای ویلسون افزود: “وقتی او شروع به صحبت کرد، ترسیدید.” «و واقعیت بسیار روشن است. شخصیتی که در دنیای سینما دیدید و او مرد واقعی بود.”

آقای ویلسون به یاد می آورد که آقای پوتیه یک بار به او گفت: “وقتی از در فرصت عبور می کنی، مسئولیتی داری و آن این است که مطمئن شوی که در را باز نگه داری.”

آقای ویلسون گفت: «او به در زد. «به همین دلیل است. او آن را زمین زد. ”

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما