ارزیابی زلنسکی از نتیجه مذاکرات با روسیه

[ad_1]

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در بیانیه ای که روز یکشنبه از تلویزیون اوکراین پخش شد، گفت که انتظار زیادی از مذاکرات اوکراین و روسیه در روز دوشنبه ندارد.

وی ادامه داد: من به نتیجه این مذاکرات اعتقادی ندارم، اما به آنها اجازه می دهیم تمام تلاش خود را انجام دهند تا شکی در اذهان مردم اوکراین باقی نماند و به آنها بفهمانیم که من به عنوان رئیس جمهور اوکراین تلاش کرده ام. برای توقف جنگ است.

یوجین ینین معاون وزیر کشور اوکراین بامداد یکشنبه گفت که مذاکرات بین هیئت های روسیه و اوکراین صبح دوشنبه به وقت محلی برگزار خواهد شد.

دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت: نمی توانم بگویم که مذاکرات با روسیه به صلح منجر می شود، اما اصرار دارم که کی یف تسلیم نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کولبا روز یکشنبه در یک نشست توجیهی به خبرنگار ایرنا گفت: چنین گفتگویی اشکالی ندارد. اگر این گفتگوها منجر به صلح و پایان جنگ شود، باید از آن استقبال کرد. اما من می خواهم روشن کنم که ما تسلیم نخواهیم شد. ما سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.

به گفته وی، هیئت اوکراینی به سخنان روسیه گوش خواهد داد و نظر کی یف در مورد “این جنگ و اقدامات روسیه” را بیان خواهد کرد.

اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در ایالات متحده نیز از گفتگو با روسیه برای پایان دادن به تهاجم روسیه به اوکراین استقبال کرد، اما گفت که کشورش تسلیم نمی شود.

سفیر اوکراین در واشنگتن روز یکشنبه در مصاحبه با BCE گفت: «اوکراین همیشه بر استفاده از دیپلماسی برای حل مناقشه بین روسیه و اوکراین متمرکز بوده است.» اوکراین موافقت کرده است که با روسیه در یک ایست بازرسی در مرز بلاروس گفتگو کند. .

مارکارووا گفت: از ابتدا، حتی قبل از جنگ، رئیس جمهور ما همیشه بر راه حل دیپلماتیک اصرار داشته است. حتی بعد از شروع جنگ هم در واقع همیشه بر مذاکرات صلح اصرار داشت. وی گفت: “ما همیشه برای گفتگوهای صلح آماده ایم اما تسلیم نخواهیم شد.”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما