استراتژی دیوار اعتماد کاربر را تقویت کنید

[ad_1]

دیوار با ایجاد ویژگی “چت” محیط کسب و کار را برای مردم امن تر کرد.

اعضای هیئت دیوار: روزانه 1100 تا 1200 شماره به دلیل کلاهبرداری، آزار و اذیت، سوء رفتار، ارائه کالا یا خدمات غیرقانونی و رفتارهای مخرب بر روی دیوار مسدود می شود. تعداد افرادی که از محیط آنلاین برای تراکنش های روزانه استفاده می کنند، از خرید عمومی گرفته تا آموزش و تجارت، روز به روز در حال افزایش است. از زمان فوران کرونا، حوزه‌های بیشتری از فعالیت‌های مردمی به صورت آنلاین شکل گرفته است. در همین حال، پلتفرم‌های پیش از کرونا سال‌ها پیش، به دلیل گسترش کرونا، تقاضای زیادی داشتند. به گفته نیما نامداری، یکی از اعضای هیئت مدیره The Wall، این پلتفرم در حال حاضر به طور متوسط ​​40 میلیون کاربر دارد. مهمترین ویژگی پلتفرم و به خصوص پلتفرم میلیونی کاربر ایجاد محیطی امن برای فعالیت کاربران است. دیوار نیز بر همین اساس و بستری است که مردم آن‌ها را خرید و معامله می‌کنند، برای ایمن سازی معامله بین خریدار و فروشنده، جلوگیری از مشکلات احتمالی و جلوگیری از تقلب در ارکان آن طراحی شده است.

شماره دیوار شما با چت پنهان می شود

یکی از امکاناتی که دیوار برای ارتقای محیط امن محیط کسب و کار فراهم می کند، امکان چت بین کاربران است که در کنار سایر امکانات، امنیت استفاده از این بستر را افزایش می دهد. مهمترین مزیت چت دیواری این است که می توان شماره تلفن تبلیغ کننده یا تبلیغ کننده را مخفی کرد. این بدان معناست که چت به کاربران این امکان را می دهد که اگر احساس می کنند شماره تلفن آنها نباید در دسترس دیگران باشد، این کار را انجام دهند. از طرفی با چت، فرآیند تراکنش زمان کمتری می برد و مکالمات کاربران در چت باید مربوط به تبلیغات خاص و ارائه یا دریافت کالا و خدمات ذکر شده باشد و استفاده از آن برای موارد دیگر ممنوع است. اهداف ، از جمله ارتباطات خصوصی.

استراتژی دیوار اعتماد کاربر را تقویت کنید

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره دیوار، “3500 کلمه روی دیوار وجود دارد که به عنوان “کلمات حساس” شناسایی شده اند و استفاده از آنها در چت آنها نظارت می شود. این با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر با استفاده از الگوریتم های هوشمند انجام می شود. کاربران کاملاً این مشاهدات را درک می کنند. فضای پلت فرم. هم کاربر متخلف و هم کاربری که به طور مثبت از دیوار استفاده می کند کمتر مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

کاربران خوش آمدید

کسب و کارهای آنلاین برای جلوگیری از انواع تخلفات و حوادث ناخوشایند و البته ایجاد فضای امن، پیگیری پس از وقوع تخلف، پیش بینی های فنی لازم را در محصولاتی که ارائه می دهند انجام می دهند. واقعیت این است که به نفع پلتفرم و تجارت است. ایجاد اعتماد کاربران اولین اولویت دیوار است. اعتماد بیشتر منجر به استفاده بیشتر از محصول می شود و از طرف دیگر رضایت کاربر درآمد بیشتری برای پلتفرم ایجاد می کند. در واقع امنیت بیشتر در فضای پلتفرم یک رابطه برد-برد برای کاربران و مدیران پلتفرم است.

با توجه به افزایش تعداد کاربرانی که از Wall Chat استفاده می کنند، به نظر می رسد این قابلیت برای کاربران مفید باشد. در سال 1399 تعداد کل مکالمات متنی انجام شده در تبلیغات 641 میلیون و 540 هزار مکالمه بوده است. تعداد کل پیام ها در سال 1399، 3 میلیارد و 725 میلیون پیام بوده که نسبت به سال قبل 3.9 برابر افزایش داشته است. در یک پنجم تمامی آگهی‌ها، تبلیغ‌کننده شماره تماس خود را در آگهی منتشر نمی‌کرد و چت متنی تنها روشی بود که Wall Chat برای برقراری ارتباط با سایر کاربران انتخاب کرد. با این حال، در سال 2009، تنها 4 درصد از منابع چنین وضعیتی داشتند. در حال حاضر، بیش از 2.5 میلیون مکالمه چت دیواری به طور متوسط ​​بیش از 13 میلیون پیام در روز رد و بدل می کنند.

نحوه استفاده از چت دیواری

برای استفاده از قابلیت گفتگوی دیواری، کاربران می توانند از پایین صفحه وارد بخش «چت» خود شوند یا یک چت جدید شروع کنند. وقتی برای اولین بار وارد قسمت چت می شوید باید شماره تماس خود را وارد کنید تا سایت دیوار برای شما کد تایید ارسال کند. در تبلیغاتی که قابلیت چت فعال است، برچسب‌های چت یا نمادهای پیام (کادر گفتگو در سمت راست پایین تصاویر آگهی) روی تبلیغات آنها ظاهر می‌شود. با ورود به صفحه این تبلیغات می توانید از گزینه چت برای چت با تبلیغ کننده در اپلیکیشن دیوار استفاده کنید.

با ورود به قسمت چت می توانید لیست چت هایی را که دارید مشاهده کنید، مکالماتی که با برچسب آگهی من می بینید مربوط به تبلیغاتی است که روی دیوار گذاشته اید و دیگر کاربران چت شروع به تعامل با شما کرده اند. . همچنین اگر با شخصی در مورد آگهی صحبت کرده اید و آگهی قبلاً حذف شده است، عبارت (حذف شده) به قسمت کاربر چت اضافه می شود.

امکانات چت در حال گسترش است

عضو هیئت مدیره دیوار از برنامه هایی برای افزایش مزایای Wall Chat در آینده نزدیک خبر داد. نامداری گفت: در بهمن ماه مسابقه دانشجویی بین دانشجویان دانشگاه های شریف، تهران و امیرکبیر با هدف دستیابی به ایده های نوآورانه برای جلوگیری از آزار و اذیت در چت با استفاده از هوش مصنوعی، فناوری جدید تحلیل داده ها یا پردازش متن الگوهای آزار برگزار می کنیم. وی با بیان اینکه ما باید به رفتارهای ناسالم، پیچیده و پویا توجه کنیم و این کاربران با تغییرات تکنولوژی از ترفندهای جدیدی استفاده می کنند، گفت: ما همیشه سعی می کنیم این فناوری را به روز نگه داریم و بعد سوم همکاری دولت است. آژانس ها.”

وی افزود: “بخش قابل توجهی از خدمات یا تجهیزاتی که به جلوگیری از رخنه های پلت فرم کمک می کند در دست دولت است.” به عنوان مثال، روزانه هزاران آگهی معاملات خودرو بر روی دیوار نصب می شود. دو سال است که خواستار تطبیق اطلاعات خودرو در آگهی با اطلاعات مالک هستیم، اما پلیس با ما همکاری نمی کند.»

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما