هنوز هم می گویید در ناپولی نقش تیمی وجود ندارد؟ – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1813029 |
09 اسفند 1400 ساعت 16:27 |
2,338 بازدید |

2
نظرات

واکنش عالی به منتقدان

لوچیانو اسپالتی پس از پیروزی 2-1 شب گذشته ناپولی مقابل لاتزیو در هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا که تیمش در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، پاسخ تندی به منتقدانش داد.

تیم فوتبال ناپولی در دیدار پایانی هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا شب گذشته با نتیجه یک بر دو میزبان خود لاتزیو را شکست داد.

در این بازی ناپولی در دقیقه 62 با گل لورنزو اینسینیه از لاتزیو پیش افتاد. میزبان در پایان وقت قانونی دو دقیقه از ناپولی عقب بود که پدرو کار را به تساوی کشاند. اما این گل مانع از باخت لاتزیو نشد زیرا ناپولی در دقیقه چهارم نیمه دوم بار دیگر به گل رسید و این بار این فابیان رویز از اسپانیا بود که گل پیروزی لوچیانو اسپالتی را به ثمر رساند.

به این ترتیب ناپولی با کسب هفدهمین پیروزی در این فصل، 57 امتیاز به این تیم داد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. اینتر نیز با 55 امتیاز در هر بازی سوم است.

لوچیانو اسپلتی، سرمربی ناپولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: همه مدام انتقاد می کنند که این تیم نقشی ندارد، شل است و … می خواهم یکی دیگر این را بگوید. تیم ما در نیمه دوم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و درست است که گل فوق‌العاده پدرو به تساوی رسید اما قبل از آن فرصت گلزنی داشتیم و گلی به ثمر رساندیم که مردود شد و یک بار حریف توپ را از خط دروازه‌اش برگرداند. در مجموع فکر می کنم تیم ما شایسته پیروزی بود. ناپولی قطعا تیمی با شخصیت است. مردم گفتند نباید امتیازات کالیاری را رها کنیم، اما دیدیم که رفتند و تورینو را از خانه بیرون زدند.

اسپلیتی ادامه داد:“هفته گذشته در لیگ اروپا به بارسلونا باختیم زیرا به بازیکنان گفتم که اینطور بازی کنند. اما حالا منتظرم ببینم آیا کسی می تواند دوباره این حرف را بزند. کل بازی هنوز تا پایان فصل باقی مانده است. این تیم پتانسیل و شخصیت زیادی دارد. لاتزیویی که ما با آن روبرو شدیم مانند لاتزیو بود. آن تیمی که در ابتدای فصل از دست دادیم نبود. “آنها اکنون فوتبال بسیار بهتری بازی می کنند.”

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما