شش نماد پست ماکرون که نباید نادیده گرفته شوند

[ad_1]

در رفتن اگر تغییر محسوسی در خود پوست ایجاد شود، ممکن است یکی از شش علامت احتمالی بثورات پوستی در سطح میکروفون باشد.

طبق گزارشات فرارو به نقل از San در طول شیوع کرونا، افرادی که تحت تأثیر کووید قرار گرفته‌اند، مجموعه‌ای از علائم را خود به خود ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند مراقب باشند.

Omicron سطح جدیدی از علائم مختلف را همراهی می کند.

قبل از این علائم سه علامت رایج وجود داشت: سردرد، خستگی و سردرد.

با وجود این، برخی افراد در معرض بیماری های پوستی قرار گرفته اند که این شش مورد از شایع ترین این موارد هستند.

۲- رنگ پوست را تغییر دهید

تیره شدن پوست یا تغییر رنگ آن به خاکستری و آبی می تواند علامت هشدار دهنده عفونت هشت وجهی باشد. این یک وضعیت نادر است که می تواند باعث بیماری جدی شود و می تواند به این معنی باشد که سطح اکسیژن در خون پایین است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اعلام کرده است که این یک “علامت هشدار اضطراری” است.

-کهیر

محققان در بریتانیا دریافتند که افراد مبتلا به OMI ممکن است مشکلات پوستی بیشتری را تجربه کنند. نوع اول آن است که به طور ناگهانی ظاهر می شود و می تواند به صورت تظاهرات برجسته ظاهر شود و با خارش زیاد همراه است و اغلب با خارش شدید دست یا پا شروع می شود.

3- عرق کردن پوست

شرایطی شبیه به تعریق در نقاط مختلف بدن، عمدتاً در زانوهای نارنجی رنگ و پشت دست‌ها و پاها، در صورت عفونت، ممکن است خود نشان‌دهنده باشد. حدود 7 درصد از جوانان آلوده به امگا 3 این از دست دادن پوست را تجربه کرده اند. علاوه بر این، ضایعات پوستی ثابت و برجسته هستند، همانطور که ظاهر یک حوله روی پوست است.

شش نماد پست ماکرون که نباید نادیده گرفته شوند

2- مالتاب و سرخ شدن انگشتان

التهاب و رنگ ارغوانی مایل به قرمز در انگشتان همراه با درد، خارش یا تورم و تورم می تواند یکی از علائم عفونت باشد. برخی از بیماران ممکن است چرک دردناک و ترشحات دردناک در این ناحیه داشته باشند. این وضعیت احتمالا هفته ها یا ماه ها ادامه خواهد داشت زیرا اکثر افرادی که از آن رنج می برند علائم معمول را تجربه نمی کنند. این یکی از نمادهای کلیدی برای سطح اصلی است.

1- اختراع زخم و سپس تخلیه صورت

قسمت هایی از فردی که در معرض امگا 3 قرار گرفته است علائم تبخال را تجربه می کند و این علائم را تا لب ها نیز مشخص می کند. زخم های مشابهی ممکن است در داخل دهان ایجاد شود.

شش نماد پست ماکرون که نباید نادیده گرفت // ترجمه آقای اعتراض

3- خشک شدن پوست

کارشناسان بر اساس گزارش‌های مربوط به تعداد زیادی از افراد مبتلا به OMICON، نقاط قفسه سینه را که در معرض نور خورشید قرار دارند، آزمایش و منتشر کرده‌اند. رنگ این نواحی معمولا متورم است و فرد دچار خارش می شود. این وضعیت می تواند در هر زمانی در طول عفونت یا پس از آن رخ دهد و معمولاً بیشتر طول می کشد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما