حکم دادگاه ایتالیا در مورد سر و صدای توالت همسایه: نقض حقوق بشر!

[ad_1]

در رفتن دادگاه عالی ایتالیا به نفع زوجی که شکایت داشتند سر و صدای توالت همسایه‌شان خواب شبانه‌شان را مختل کرده است، رای داد.

واشنگتن پست به نقل از فرارو نوشت: دادگاه عالی ایتالیا حکم داده است که صدای توالت همسایه نقض حقوق بشر است. نمونه هایی از این جنایات معمولاً شامل برده داری، آزار و شکنجه و گرسنگی اجباری است. با این حال، دادگاه عالی ایتالیا در شب، صدای سیفون توالت همسایه را که مزاحم دیگر همسایگان می شود، نقض حقوق بشر است.

دادگاه عالی ایتالیا به حکم دادگاه حقوق بشر اروپا در یک دعوای حقوقی 19 ساله استناد کرده است، زمانی که زوجی در آپارتمانی در نزدیکی لاسپاسیا زندگی می کردند و شکایت کردند که توالت جدید همسایه صدای غیر قابل تحملی ایجاد می کند و آنها را مجبور می کند تمام شب را بیدار بمانند.

روزنامه ایتالیایی ایل ژورنال گزارش داد که دادگاه بدوی علیه آنها رای داده است و این زوج پرونده را به دادگاه استیناف جنوا در شمال ایتالیا ارجاع داده اند. دادگاه دستور داد تا بررسی شود که چرا در توالت همسایه سروصدا زیاد است. نتایج نشان داد که برادران صاحب آپارتمان در دیواری به طول 22 سانتی متر نه چندان دور از تخت این زوج یک مخزن آب نصب کرده بودند. دادگاه با تلاش این زوج برای داشتن خوابی راحت ابراز همدردی کرد.

قاضی حکم داد که صداهای بلند استفاده شده در شب کیفیت زندگی زوجین را به خطر می اندازد و حق آنها را برای استفاده از روال روزانه تضمین شده توسط کنوانسیون اروپایی حقوق بشر نقض می کند.

در نتیجه این تخلف، برادران صاحب آپارتمان مجبور به جابجایی مخزن آب شدند و زوجین مجبور شدند سالیانه ۵۶۵ دلار جریمه و در مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۰ دلار از سال نصب دستگاه بپردازند.

دادگاه عالی ایتالیا حکم داده است که دادگاه حقوق بشر اروپا از حق “احترام به زندگی خصوصی و خانوادگی افراد” حمایت می کند. دادگاه افزود که صدای بلند سیفون های شبانه و آزار و اذیت همسایگان باقی مانده، “حق سلامت” تضمین شده توسط قانون اساسی ایتالیا را نقض می کند.

طولانی شدن تحقیقات در مورد این پرونده در ایتالیا غیر معمول نیست. کمیسیون اروپا در ماه ژوئیه اعلام کرد که ایتالیا کمترین میزان کارایی قضایی را در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد و دادگاه ها به طور متوسط ​​بیش از 500 روز طول می کشند تا به اولین پرونده مدنی و تجاری رسیدگی کنند.

اولین فرآیند تجدید نظر معمولاً 800 روز و جلسه دادگاه حدود 1300 روز طول می کشد. ماسیمیلیانو پارنته روزنامه نگار ایتالیایی در مجله Ill Journal به طعنه می نویسد: «آلبرت انیشتین نظریه تناسب را در زمان کمتری نسبت به رسیدگی دادگاه های ایتالیایی به اختلافات بین همسایگان توسعه داد و تکمیل کرد.

او می نویسد: «اگر فرانتس کافکا در زمان ما یک شهروند ایتالیایی بود، رمان «محاکمه» را نمی نوشت، رمانی به نام «توالت» برای توصیف عدالت در این کشور می نوشت. در سطح قضایی در ایتالیا، ما با همان گرفتگی و چالش توالت مواجه هستیم، یک گرفتگی بزرگ.»

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما