محمود فکری را مرور کنید: کاش می رفتم پرسپولیس!

[ad_1]

برترین ها: بررسی مصاحبه قدیمی محمود فکری در صفحات هوادار استقلال با واکنش استقلالی ها مواجه شده است. محمود فکری 26 اسفند سال گذشته در زمانی که سرمربی نساجی شهر غم بود، در گفت و گو با ایلنا از نرفتن به پرسپولیس ابراز تاسف کرد.

در روزهای پایانی سال گذشته و در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال و پیش از بازی استیگلال با نساجی قمشهر از پیشکسوتان آبی پوشان تقدیر شد اما هواداران دل خوشی از سرمربی تیم مقابل نداشتند. محمود فکری که از این حادثه گلایه داشت به خبرنگار ایلنا گفت: باید از کمیته پیشکسوتان و مسئولان برگزاری این باشگاه تشکر کنم، اما گلایه های زیادی از آزادگان دارم.

محمود فکری را مرور کنید: کاش می رفتم پرسپولیس!

وی ادامه داد: یک لحظه در ورزشگاه فکر کردم که قبل از آقای پور حیدری و آقای جباری برای این تیم بازی کرده ام اما هوادارانم مرا به یاد نمی آورند، واقعا تعجب کردم که آزادیخواهان را ندارم با خودم گفتم کاش پیشنهاد پرسپولیس را می پذیرفتم! حالا همه چیز پول است و به نظرم تشویق بازیکن سابق تیم هم پول است.” پس الان آنقدر ناراحت نمی شدیم که از این رفتارها ناراحت شویم!»

پیشکسوت استیگلال در این گفت و گو افزود: من هیچ توهینی از او ندیدم اما مثل این بود که قبل از بازی از یک سیب زمینی تعریف کند.محمود فکری 14 سال برای این تیم بازی کرد.نزدیک به 6 سال کاپیتان بود.سخنران استادیوم دو سه بار اسم من را اعلام کرد و نمی دانم حضور من را دیده یا نه، شاید حتی محمود فکری را هم نمی شناسد.

پسر 12 ساله ای به من می گفت با وجود اینکه هنوز گل را به دنیا نیاوردم هرگز گل تو را فراموش نمی کنم. چطور می شود سی هزار هوادار مرا به یاد نیاورند وقتی آن پسر گل به یاد من است. خدای نکرده روحیه ام پایین است، اما اگر در مجموع استیگلال هر سال یک ثانیه به من تشویق می شد، 14 ثانیه می شد. هیچ وقت اسمم را نبردند و خیلی ناراحت شدم.

خدا را شکر در این مدت از تیم حمایت کردیم و جو بدی ایجاد نکردیم، به سریالی اشاره نکردیم که توجه تیم و بازیکنان را بر هم نزند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دستش درد نمی کند، او شگفت انگیزترین اتفاق سال را برای من رقم زد، حتی گوشه ای از ورزشگاه را به من نداد، حتی اسمم را هم نبرد.

زمانی که آقای هاشمی به استقلال آمد، آقای پروین از طریق یکی از دوستانش واسطه ای را فرستاد تا به من بگوید به هر قیمتی شده باید به پرسپولیس بروم. هر دو کاملاً از ماجرا مطلع بودند. تا امروز نه صحبتی کرده ام و نه در رسانه ها به این فکر افتادند تا برای مبارزان آزادی مزاحمت ایجاد کنند.

پول حواله را هم به من واگذار کردند و من به هر قیمتی رعایت کردم. هاشمی چون به استیگلال آمد فقط می خواست یک بازیکن را به پرسپولیس ببرد و حالا اگر آن بازیکن محمود فکری بود کلی سر و صدا می کرد چون اگر من به پرسپولیس می رفتم ضربه روحی شدیدی به او وارد می شد. خفه شو، اما حالا که به استادیوم می آیم و حتی «هیچکس اسمم را نمی آورد، اینطور نیست که باید تشویق شوم، اما اینقدر نادان بودن قطعا منزجر کننده و فراموش نشدنی است».

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما