بوشهری ها به بزرگداشت مهدی ترومی خوشحال نشدند.

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: بعد از ورود تیم ملی به جام جهانی شرایط خانه مهدی ترینی در بوشهر با سال های گذشته متفاوت بود.

زمانی که تیم ملی ایران در بهار 96 با پیروزی مقابل ازبکستان به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت، شادی مردم و کل کشور به وجد آمدند.

این اتفاق بعد از بازی پنجشنبه شب با عراق و قطعی شدن حضورمان در قطر 2022 افتاد، اما فضای خانه پدر مردی که در هر دو دوره گلش به جام جهانی رفتیم با چهار سال گذشته متفاوت بود.

ادای احترام به مرحوم طارمی

پدر و مادر مهدی ترینی هنوز در بوشهر زندگی می کنند و برای ساکنان محله خود احترام خاصی قائل هستند. فوتبالدوستان بوشهری چهار سال پیش که مهدی درهای ازبکستان را باز کرد و به جام جهانی رفتیم، از حضور در جام جهانی مقابل خانه پدری اش و تجلیل از هموطن ملی اش ابراز خوشحالی کرد.

اما پنجشنبه شب اوضاع خیلی فرق کرد و همین افراد به احترام پدرشان و مهدی ترینی ترجیح دادند جلوی خانه مهاجم تیم ملی تجمع نکنند. رضا ترینی دایی مهدی، از هواداران معروف بوشهری، چند روز مانده به بازی ایران و عراق به زیارت خدا رفت و به همین دلیل فوتبالیست های این شهر ترجیح دادند جلوی خانه او عزاداری و عزاداری کنند. برای خانواده طارمی.

گرد در لباس عزا

مهدی خودش هم از اتفاقی که برای دایی افتاد ناراحت بود و وارد عزاداری اردوی تیم ملی شد اما تمام تلاشش را برای پیروزی ایران و با وجود همه سختی ها برای رسیدن به اردوی تیم ملی انجام داد و باید با تمام وجود بازی می کرد. و مهمترین گل عمرش را زد تا برای ششمین بار به جام جهانی راه یابد.

تبریک می گویم.

از بعدازظهر جمعه در بوشهر پلاکاردها و بنرهای زیادی برای تبریک مهدی طرینی و خانواده اش وجود نداشت، اما دکتر محمد زاده استاندار بوشهر بلافاصله پس از پایان بازی پیام تبریکی به ملی پوشان بویژه مهدی طارمی ارسال کرد. صعودی که اگر تست کرونای مهدی قادی مثبت نمی شد با حضور دو انسان در تیم ملی امکان پذیر نبود.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما